1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Show hier je ingame screenshots en filmpjes! [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 5 jun 2011.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    The Witcher 2 en Metro 2033 vind ik idd net zo mooi. De stijl is echter wel erg tof!

Ja dat heb ik ook gelezen ja, van die 3gb voor 16k. Nja 8k is ook mooi hoor :) En met alles op het hoogst loopt hij als een tierelier met mijn GTX570.

Tot hoever kan je je graka eigenlijk overclocken? Heb hem nu op 900MHz lopen, ipv de 797 die hij standaard heeft...

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Tot die warm wordt en dan loopt die vast (meestal heb je de core dan te hoog geclocked) of krijg je artifacts (meestal door het geheugen) of is die gewoon stuk (blijvende artifacts,...). Maar geen nood. Zolang je je bios ni flashed is het overclocken software matig en dus kan de fabrikant het niet nagaan of je hem hebt overgeclocked.

Zo heb ik ooit m'n 7800GT te ver geclocked waardoor ik steeds artifacts had, hoever ik hem ook ooit terug clockte. Kaart gewoon binnen gebracht en hij werd gewoon vervangen door de fabrikant (eVGA) :cool:.

Al zal het natuurlijk ook afhangen van fabrikant tot fabrikant en van je retailer.

3. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Heb mn i5 2500k op 4.4 ghz lopen ipv 3.3. Gewoon via Asrock mobo, zelf niks ingesteld. Wordt niet warmer dan 61 C. Ook niet onder zware stress. Mijn GTX570 is ook van EVGA. Mja is niks te veel overclocked toch? Van 797 naar 902? Kan nog veel verder in hun eigen programma namelijk...

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb dat tekst bestand van 2 pagina's terug ook in rage toegepast maar zie 't verschil geloof ik niet echt.
    Zal morgen wel ff screens maken miss dat jullie het zien.

Wat The Witcher 2 betreft; Suuuper mooie game alleen ik krijg wel harde framedrop zodra ik in combat zit, ookal is het maar tegen 2 mannetjes. Zodra ik begin te meppen begint 't.
    En dat terwijl ik 'm op de recomended setting heb staan(high)
    Heb 'm nog niet op normal getest though.

Speel met
    I5 750
    4GB ram
    GTX 570

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Verschilt van chip tot chip. Bij de ene chip kan er niet eens 1 MHz bij, terwijl de andere gemakkelijk dubbel zo snel kan. Bij wijze van natuurlijk.

Ik zie ook geen verschil met of zonder script. Oftewel pakt die het script niet aan of de game gaf van het begin al de 8k textures :cool:.

Van TW2 is wel vreemd. Met de 570 zou je toch ultra moeten aankunnen (zonder ubersampling natuurlijk). Op die settings geeft de game geen kick op m'n 6970 en zo groot is het verschil tussen die kaarten niet.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd terwijl de game ook nog eens optimised voor Nvidia is...
    Miss dat 't aan m'n cpu ligt hoewel die ook niet één v/d minste is...

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    TW2 kan ik ook op Ultra spelen. Ubersampling geprobeerd, maar dat was niet 'je van het'. Heb overigens ook deel een gekocht laatst. Totaal andere combat, veel minder leuk.

Gtx570 is overigens op veel vlakken gelijkwaardig qua prestaties aan de 6970 :)

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    TWIIMTBP garandeert niets. Sommige van die games presteren zelf beter met Ati kaarten :+. Maar TW2 is er niet één van, daar presteert de 570 iets beter dan de 6970.

Je CPU zou ook goed genoeg moeten zijn, al lijkt TW2 vrij gevoelig te zijn voor de CPU snelheid dus een overclock kan misschien geen kwaad.

9. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    6970 tegenover de gtx570: http://www.anandtech.com/bench/Product/292?vs=306

Vrijwel geen verschil dus en de ene keer scoort de ene beter dan de andere en vice versa :) Ik ben iig blij met mijn gtx570 :) Over half jaartje nog een kopen en dan in SLI verder :)

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Die benchmark is niet van TW2 he :+. Over algemeen is de 6970 inderdaad gelijk met de 570. In uitzonderlijke gevallen maakt de 570 gehakt van de 6970 terwijl die laatste dan uitzonderlijk weeral zelfs de 580 in het stof laat bijten. Maar goed, dit is eigenlijk meer voor het "vragen over nieuwe pc onderdelen" topic dan voor dit topic :+.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Begint ondertussen het algemene pc game thread te worden:+

Als we toch bezig zijn.
    Vraagje over the witcher, maar geen zin om helemaal in het xbox gedeelte te komen:+
    Ben nu voorbij de prologue en in dat bos en moet ik dat zeebeest verslaan.
    Nu moet ik dat moss vinden in die grotten maar ik heb die silver blade nog niet. Alleen een iron sword en die is echt kut tegen de monsters die ik tegenkom.
    Ik heb de 'blauwprint' al wel en mis nog één onderdeel, die steen die erin moet.
    Kan ik deze nu al klrijgen want ben gewoon fucked als ik 4+ monsters tegenkom of is er een beter alternatief?

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ze doen gewoon niet veel voor elkaar onder :) Maar idd: screenshots gaat het hier om mensen! Straks weer even verder met Rage en Metro 2033.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Laten we dan weer eens ontopic gaan.

Best game ever.
    De game bevat gewoon de Nederlands/Belgische voicecast van de tekenfilms! _O__O__O_

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is die game al uit dan? :eek:

Zelf eigenlijk nooit wat met Kuifje gehad, maar alles is beter dan het FPS/shooter geweld van tegenwoordig. :+

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Hij is idd 'uit' voor de Wii en PC. :+

En Kuifje is awesome, alhoewel dit geen topper is. Doet me een beetje denken aan de Lego games: Vermakelijk, maar niet heel goed.

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nja misschien het 'kopen' waard dan ;)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    [yt]IMbL1Unntqc[/yt]

[yt]mwpC9NlZDUM[/yt]

_O_

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    GE-NI-AAL!!!

(Kan hem alleen nog niet vinden...)

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Eigenlijk is het gewoon Uncharted met veel 2D levels, maar dan toffer. :cool:

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Laat ik van deze gelegenheid gebruik maken om dit te zeggen:
    [​IMG] >>>> [​IMG]

Zo. :+

Game ziet er wel genius uit. :D

Deel Deze Pagina