Nou ja, die 2d games waren nog wel tof maar gingen soms wat té snel. Die 3D games heb ik nooit leuk gevonden.
Krijg soms heel weirde dips. Loopt alles stabiel met 30+fps, zakt ie opeens voor een seconde of 2 naar een fps van 2 en daarna weer gelijk terug naar 30+.
Redelijk. Maar wel onspeelbaar met die dips. Domme zwevende planten. Ieder screenshot en filmpje wat ik van deze locatie heb gezien heeft dat. Waarom kon Dice ze niet gewoon ergens anders plaatsen? Ziet er stom uit. Door mijn awesome Mirrors Edge skills heb ik hun allemaal verslagen : (voor de volgende post zal ik wel weer spoilers gaan gebruiken. )
Dulle, had wel verwacht dat jij 5 accounts had gemaakt en zo je vrienden ook van een copy konden voorzien
Toen ik klaar was voor mezelf was het al op. Dan toch maar 2 crappy Sonic filmpjes. Gewoon. Omdat die game leuker is dan BF3.
Ja met alles op het allerhoogst gewoon prima, nooit drops ofzo. Maar dat had ik ook niet verwacht op mijn systeem Grafisch niet heel erg indrukwekkend, Witcher 2 is mooier bijvoorbeeld, maar Oh zo sfeervol. Gewoon een geweldige game vind ik, ik houd daar gewoon heel veel van!