Haarphysics (1080p natuurlijk) [yt]d9AVR1J2mAM[/yt] Kut bandicam. Had ik een video van 10 minuten opgenomen van het stuk hiervoor, is die niet goed opgenomen... Neem ik dit op, alles vloeiend in de game, is het in de video schokkend. Waarom kan Fraps, dat gewoon goed werkt, niet met kleinere filesizes werken?
Wacht, ik neem even een filmpje op. Misschien heeft Alice een update gehad waardoor ie het niet meer goed doet icm Bandicam? En heb ik een excuus om de game weer eens te spelen.
Ziet er inderdaad best tof uit. Speelt het ook lekker? Is het qua gameplay een beetje boeiend? Ik was van plan om morgen el shaddai even te gaan halen maar misschien is Alice ook wel een leuke afwisseling
Het speelt als een best lekkere combinatie tussen simpel vechten en platforming in prachtig verzonnen (maar wel lineaire) werelden. Als je geen AAA game verwacht is het een erg lekkere game. Hij schijnt wel wat in herhaling te vallen hoe verder je komt. Ik geniet in ieder geval van de prachtige werelden en het sfeertje.
Je moet atomen van links naar rechts vervoeren. Mogen niet tegen elkaar aanknallen, moeten soms nog gebonden worden aan elkaar. Lekker relaxed puzzelen
Ik ook. En dat weirde voertuig van dat Firewalker DLC pack zuigt. (ME2) Al moet ik wel zeggen dat ik dat minen naar grondstoffen in ME2 vreemd genoeg wel wat vond hebben. Zo relaxing...
Dat was wel leuk inderdaad, beetje probes afschieten Ben nu weer even bezig met een nieuwe playthrough omdat de andere savefiles op de 360 staan, zit er weer vol in. Moet zometeen naar Ilos
Dear Esther. Ik waarschuw je wel dat het bijna geen game meer te noemen valt. Zie het meer als een zoektocht naar de grenzen van gaming. Je kunt bijvoorbeeld niet interacteren met de omgeving. Je loop slechts door de omgeving, waarbij een stem en de muziek je vertellen welke richting de goede is. Het voelt een beetje als een tot leven gekomen duister gedicht waar je in ronddwaalt.