Ah ik ben gelukkig niet de enige die als vrouw speelt als man zijnde. Ik gebruik zelf ook 2K HD Textures en de Sharpshooter ENB, en kan je zeggen dat die combo echt super is. Je hebt idd mods die vrouwen naakt weergeven als je hun kleding pakt. Sommige gaan zelfs zo ver dat je de vagina heel goed kunt zien, en je hebt zelf een mod waarin je sex kan hebben en het ook echt kan zien.:{ Of zelfs de anussen van een paard veel betere textures geven Ik gebruik alleen CBBE Body mod en een Fitness Body mod om toch een beetje een mooier lichaam in beeld te krijgen. In plaats van die grauwe lelijke lichamen die Betesdha heeft gemaakt. Soms speel ik in thrid person mode, en dan vind ik het niet zo erg om naar het vrouwtje te kijken in plaats van zo'n behaarde man.
Ach, waarom je verantwoorden waarom je voor een vrouwtje hebt gekozen? De keuze is er, en als je alleen maar mag kiezen wat je zelf bent mag je ook nooit een ander ras dan Human kiezen. Zou nogal lame zijn. Met of zonder mods, Oblivion straalt nog steeds meer sfeer uit dan Skyrim ooit heeft gedaan. Maar noem je dat een shitload? Dít is een shitload. Spoiler Waarom is het dat als ik andere mensen van dezelfde klasse als mij tegenkom, dat ze vaak ook dezelfde kleurtjes aanhebben; blauw + roze/rood. Pfft, hebben ze gewoon van mij afgekeken. Dus dan maar Al zal dit ook niet erg uniek zijn. Vandaag misschien een uniekere combo verzinnen. Dit was trouwens een aparte Vista... Nadat ik die gehaald had had ik geen zin om de hele weg terug naar beneden te lopen, dus sprong ik (na een dansje) van die balk af. Assassin's Creed style. Dat liep niet goed af. Gelukkig is dat een gebied waar veel mensen rondhangen om je te reviven. Het stomme is iig dat ik daarna nog een hoop mensen zich van die balk af zag slingeren. Zag er nogal idioot uit als je opeens een lichaam door je beeld ziet vliegen om daarna heel lomp te pletter te slaan. Ik heb me nog ingehouden.
Ik vraag me ns af als er een psychologisch aspect zit aan het spelen als vrouw in de eerste persoon: dat ben ik en ik doe de dingen op het scherm. Of de derde persoon: dat karakter doet de dingen op het scherm.
Speel altijd met een man, Skyrim op de 360 een saaie mannelijke Nord/Thor gekozen dus nu een Thalmor vrouwtje, want Thalmor zijn een kut ras.
Niet op de link geklikt dus. Of de vorige pagina gezien? Ach, maakt niks uit. Ik had het er gewoon bij moeten zetten. Ben je de hele tijd bezig die links in je post te plakken, vergeet je op het laatste even de titel toe te voegen. Het is Guild Wars 2. edit: Oei, ik ben traag met posten. Is al beantwoord.
Overload aan antwoorden nu ja. Maar ziet er best tof uit. Enige probleem is als ik aan een MMORPG begin ik het intens verslavend ga vinden. Denk nog aan die tijden met Tibia 5jr terug.
Ja ben ik het met je eens, daarom ben ik ook nooit langer dan een week met een MMORPG bezig geweest omdat het zo enorm addicting is .
Skyrim is echt geweldig op m'n pc! Eergister geintalleerd, zo'n beetje de hele dag lopen tweaken en textures geinstalleerd, Skyrim is nu echt prachtig! Pics: Jep, het mooiste spel dat ik ooit heb gespeeld. Nu ff creature mods installeren.
Ja ik heb het ook zo mooi inderdaad. Skyrim is en wordt echt mooi op de pc met behulp van mods. Welke videokaart heb jij?
Ah ok ja ik ook. Ik heb nog een ENB en nog wat andere licht mods geïnstalleerd. Holy shit wat wordt de game dan prachtig.
Inderdaad, belichting is gewoon heel belangrijk in games. Ook (een beetje) depth of field is gewoon prachtig.
Welke mod gebruik je voor graphics/belichting? Moet nog steeds mods installeren voor de graphics/belichting. Ben alleen maar shit mods aan het downloaden. Hoe dan ook, fucking awesome inderdaad. Even goede armor downloaden, hele shitload gedownload maar die hebben allemaal geen broek.