Voor textures moet je gewoon even Skyrim nexus afzoeken. Ik heb net dit gevonden, hiermee kan je textures varieren! Da's wel vet voor creatures/wapens/armour/furniture. http://skyrim.nexusmods.com/mods/21377/ Deze ENB gebruik ik: http://skyrim.nexusmods.com/mods/11318/ En ik heb ook killable children, muwhahahah!
Nice, de iCEnhancer van Skyrim dus. Kut dat mijn laptop het niet trekt, FPS van 9/10, trololol. Maar goed genoeg om screens te maken en dan is dit alleen bloom. Bugs , mijn armor die allemaal geen broekjes hebben , mijn companion
iCEnhancer 2.1 krijg ik niet werkend, dus serieus fuck dat nu maar. Al de tweede zondag waarbij ik de hele dag aan het kloten ben. Waarschijnlijk kakt mijn framerate toch gigantisch in, dus maar een andere belichting mod gebruikt. Ook aardig, plus alles loopt stabiel. Nu een mod aan het downloaden waar Liberty City een en al bedekt is met sneeuw, woeeeeeeeee.
Heel vet. Draai je gewoon de nieuwste patch (1.7)? Bij mij was die onspeelbaar met die patch waardoor ik met 1.4 moest spelen, maar die was weer een stuk trager met laden en een kut framerate. Had er trouwens geen last van met Episodes from Liberty City, die kan ik binnenkort wel weer eens installeren . Er staat een community patch op Nexus die voor mij heel wat problemen oploste, ik zou die even installeren.
Moar Skyrims! Hier zie je gewoon de mieren lopen, vet detail. Die textures zijn allemaal zo ziek gedetailleerd.
Jammer dat Morrowind zelf zo'n gebrekkig spel is. Dan kan je beter voor SkyWind gaan, hoewel het er nu nog erg statisch uitziet. [yt]owlTpzQzIms[/yt] Het is wat.
Welke texture mods gebruik jij precies die ik hier in de screenshots zie. Die wil ik ook Ik heb nu alleen Pure Waters, Alternate Sun glare, Enchant blood texture.
Misschien in jou nostalgische ervaring, maar Morrowind vond ik gewoon totaal niet gebruiksvriendelijk. De quests van Morrowind gingen ook nergens over. Maar dat neemt niet weg dat ik Morrowind tientallen uren heb gespeeld. De setting vond ik ook wel leuk met die paddenstoelen. Sowieso is (naar mijn mening) Skyrim op alle fronten verbeterd qua gameplay. @ BrAsKe, check sowieso de 2K HD Texture Pack. En voor de rest gewoon een beetje zoeken voor mooie texture packs. Duurt ff, maar dan heb je wel wat.
Holy shit zeg Hoe fucking mooi is dit man. Ik kan Skyrim ook super mooi draaien, maar dit ziet er op de een of andere manier nog mooier en strakker uit. Daarom wil ik spellen zoals Skyrim en Fallout altijd op de pc blijven spelen. Ik zou die spellen echt nooit meer op een console kunnen spelen, omdat die kwaliteit gewoon belabberd is vergeleken met de pc.
Het wordt echt tijd voor next-gen consoles, de 360/PS3 graphics zijn toch bedroevend vergeleken met dit geweld
Eens. Maar de 360 is ondertussen ook een stuk hardware van 7 jaar oud. En ja, PC zelf gebouwd. Ik zal binnenkort vast nog wel wat screenshots posten. In sommige steden heb ik nu wel een beetje stutter problemen. Dus morgen maar weer ff een beetje tweaken.
Godverpoep, ik heb Skyrim kapot gemaakt. Opeens is mijn texture folder gewoon weg! Ik kan het me ook niet voorstellen dat ik het heb verwijderd?! I don't git. Bweehhh, het is zoveel werk om alles weer goed te installeren. Geen zin in.. Edit: ahh gefixed.