SA nooit gespeeld. Heb em wel voor de PC (stomme Steam Sales ), maar installeren kan ik dus beter achterwege laten?
Je kan bij de GTA's op pc het rechterpookje niet gebruiken voor de camera, terwijl dit bij de console versies wel kan. Enorm tergend.
Xpadder . Kutte is dat ik er echt al iets van 50 auto's im heb gezet maar ze op een of andere manier niet werken . Binnenkort ook ff een texturemod installeren en dan vind ik het wel weer mooi geweest.
Komt door zijn wenkbrauwen, kijkt altijd boos. By far de mooiste (kan ook komen omdat ik hem niet op 360 speel ) en nu al leukste LEGO game. Maar wel geen zin meer in.
Ah die moet ik ook binnenkort ff voor de 360 kopen. LEGO Games zijn tof. Nog wat Skyrim shots: Mijn character: Birds of Skyrim: Bluuee Mooon! Derpy
Daaaamn! Kun je ff een screen sturen van welke mods je in Nexus hebt? Heb laatst Skyrim weer opnieuw moeten installeren maar nog geen mods geinstalleerd.
Dat zijn er echt faaaking veel. Vooral texture mods, maar dat is echt van alles wat. Sowieso zijn de grotere texturepacks altijd goed. Deze ENB heb ik: http://skyrim.nexusmods.com/mods/11318 En qua gameplay mods nog vrij weinig. Maar da's ook nog niet belangrijk. Ik heb in totaal ook nog maar een uurtje gespeeld ofzo, alleen wat sceens gemaakt. Er zijn ook mods die de steden wat voller en karakteristieker maken, die zijn ook het checken waard.