Aw yeah. Het is nu al leuker dan Saints Row 2. Maar nu nog het moeilijkste gedeelte; mijn personage creeren. Oh ja, de settings staan op Low, of zelfs nog iets lager. Lekker 20fps, maar prima te doen tot nu toe. Zal vast dezelfde framerate als op de consoles zijn. Het erge is dat een game van 2011 beter loopt dan een game van 2003. (SR3 vs Sim City 4)
Bij mij is ie ook gedownload, had hem al eens eerder gespeeld (kuch ) maar niet volgehouden, intro is wel vet ja
Vond het nogal een kut game tbh . Verveelde heel snel, te veel over the top. Heb wel de humble bundle gekocht .
Kijk eens wie ik op de Community site vond. Hermelien Echt, ik had een hoop anderen gezocht, maar die vond ik maar niet. Het zoeken gaat heel clunky. Spoiler co-op Mijn scootertje Settings alles op het allerlaagste (op wat AA na), 1280*720, fullscreen: ~20fps Settings op Ultra, 1280*720, windowed: ~20fps Hm, ik haat windowed, maar dat is natuurlijk wel lekker.
Zat dit ook in de 360 versie? Ingame recording? Dan zou ik em waarschijnlijk al op de release hebben gekocht. (sorry dat ik zo klungelig rond ren, de verandering in framerate + muis/toetsenbord=onhandige Dulle)
Haha, in plaats van een parachute als je naar beneden dondert gewoon opeens een bezem. Wacht, dit is Saints Row.. Alles kan, dus toch maar vragen; die DLC bestaat toch niet?
http://www.saintsrow.com/news/detail/article/258721/witches__wieners_dlc_pack_available_now! [yt]zT-zK7nc95s[/yt]
Het is dan geen vervanging van de parachute, maar toch. Awesome. 2,50 is wel wat duur voor een lollig bezempje.
Jahh, Saints Row is een aparte game. Spoiler Hey, het is beter dan Kane & Lynch. Dat was gewoon vies.
Beetje tweaken met SweetFX en alles ziet er nog beter uit, nice. Nu even een trainer binnen gehaald waarmee ik de camera kan tweaken, yee.
Ah, Tomb Raider Underworld. Van dat spel kan ik echt nooit genoeg krijgen. Hoe kom je eigenlijk aan die zilveren outfit? Ik heb het spel gespeeld op de 360 en de PS3, maar dan heb je een zwarte outfit zoals je eerste 2 screens.