Amazing Spider-Man. Had hem al eens op 360 maar vond hem niet zo tof als Web Of Shadows, nu nog steeds niet. Gewoon allround wel okay, wel leuk om wat te slingeren en te kloten. Ziet er nog best dope uit, alles op amazing () met stabiele framerate.
Oke Ik begon dit volgens mij te spelen in oktober 2010, best lang geleden als je het zo bedenkt , en nog steeds erg populair.
Na zomer 2011 heb ik het nooit meer aangeraakt. Soms wil ik het nog weleens spelen, maar ik mis de oude wereld.
Ik speel het soms nog even als een paar vrienden en ik weer een project hebben maar dan houdt het ook weer snel op
Of we gaan een keer met z'n allen Minecraft Classic spelen? http://minecraft.net/classic/list Of is dat te oldskool?
Minecraft Classic is inderdaad hoe het hier op XBW begonnen is, volgens mij op Shcaap's server. Dat kleine level met Pathe, de XBW headquarters en al die 8-bit figuren. Maar de echte awesomeness kwam pas met de server van Stiertje.
@modder niet zeiken gewoon beginnen te spelen op de server! Als je weer online komt maak ik je weer modder-ator krijg je ook terraform krachten! Kan je het landschap aanpassen naar wens