Hehe, nou die graphic overhaul bestaat uit heel veel mods, maar er zit echt een briljant gemaakte installer bij met heel veel mogelijkheden die je ook na het installeren nog aan kan passen. Dus als je die hebt geinstalleerd ben je klaar op graphics-gebied, op een paar tweakjes hier en daar na. Dat Tamriel Rebuilt is ook zeer makkelijk om te installeren. Maar voor de rest kan je het natuurlijk nog zo gek maken als je wil. Als je ook nog nieuwe vijanden wil, nog meer nieuwe locaties, meer gameplay-veranderingen, dan heb je ook weer kans dat je weer een flinke hanglul krijgt. Maar het scheelt natuurlijk wel heel veel als je niet meer zoveel aan de graphics hoeft te doen.
Ook nog maar ff wat Bioshock screens.
"Put your hands where I can see them" zegt ie tegen Elizabeth, terwijl ik zelf met een machinegeweer rondloop.
Elizabeth Echt een goed element in het spel. Visueel vind ik het 1 van de beste spellen die er is. Niet qua textures misschien, tenminste, ze zijn echt heel mooi, maar heel veel textures zijn misschien wat te glad. Maar de rest, alle omgevingen zijn zo oogstrelend. Ook de belichting is echt perfect.
Wat ik wel mis is het gevoel dat je in een vergeten paradijs rondloopt zoals in Bioshock 1 en 2. Ik vond daar de setting gewoon toffer, maar Columbia is echt een lust voor het oog.
Laatst bewerkt: 29 mrt 2013