Fuck Star Citizen, kutgame. Ik was vergeten dat ik hier een code voor had. En je kunt selfies maken, dus best game ever (Je hebt een camera die je kunt gebruiken vanuit first person of kunt laten floaten in het water).
Hoe gaat het met je Dual Swordsman? De Fallout serie is een spirituele opvolger van Wasteland 1 die 25 jaar geleden uitkwam. Nu dus een echt vervolg Ik als CRPG liefhebber kan de laatste tijd mijn hart ophalen! Eerst Divinity: Original Sin en nu Wasteland 2
Ik weet nog niet of ik verder ga met een Dual Swordsman, misschien maak ik wel een Knight. En ik heb nog Shadowrun: Returns liggen als CRPG.
Ik vond Wasteland 2 niet zo boeiend. Ik was tot de Ag Center gekomen, maar toch maar gekapt. Ik vond vooral het combat-systeem matig. De hele tijd die percentages om je vijanden te raken, het feit dat tacktiek een kleine rol speelt, en gewoon saaie omgevingen maakt het spel voor mij een tegenvaller. Jammer, want met Fallout 2 had ik me bijvoorbeeld prima vermaakt.
Oh dat was halverwege, heb er 50 gedaan . Vraag ik me eigenlijk ook af . Was aan het oefenen, doe meestal 1x per week een raceavondje met wat mensen van een ander forum.
Heb vanalles geprobeerd maar het werkt niet. Blijkbaar gaan al die mods niet samen. Dan maar even verwijderen en opnieuw beginnen