Het beste met modding blijft gewoon mod installeren, testen, nog een mod installeren, nog een keer testen etc en niet alles in een keer, dat heb ik na het modden van tal van games wel geleerd .
Zelda: Majora's Mask moest ik nog altijd eens spelen. Dit zijn m'n eerste momenten: Meer: http://imgur.com/a/FG0wN
We maken onze ronde om de maan! Helaas vond een van de astronauten het nodig om het schip in de richting van de maan te sturen en hem zelf te verlaten. Dat lijkt niet goed te gaan! Zullen de andere twee het overleven? Het lijkt hem in ieder geval niet veel te boeien. SPAAAAACEEE! @DulleNL @Jorrie
Ik ben getagt. Dus ik kom even hoi zeggen. Hoi! Kerbal toen het nog fancy en nieuw was even gedaan. Ik kwam niet eens fatsoenlijk van de grond.
Ja maar. Nu kost het geld. Al zal er wel een demo zijn volgens mij? Misschien dat ik het nog eens probeer. Doel: liftoff van 3,5 meter. En een mooie explosie bij landing.
Slecht geoptimaliseerde port/game of niet, ik vind het echt een van de mooiste next-gen games tot nu toe!
Damn dat kan wel eens wat worden. FS15 is ook alleen leuk als je een goede crew hebt op multiplayer. Alles op Hard mode en geweldig als je dan weer iets betere equipment kunt kopen na vele uren boeren Hou wel van zo een simulatie games vooral als relax / verveel momentje.