1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC]Show hier je ingame screenshots !

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Darkon 83 : Kan ik begrijpen, maar dan kun je Crysis vooralsnog helemaal niet spelen :+
    Anyways, denk wel dat ik een behoorlijk eind kom met m'n systeem. Ligt er ook aan wat je onder max verstaat. Sommige mensen rekenen daar ook 4x AA ofzo onder, ik vind AA daarentegen meer een luxe probleem.

    @ Brocade : Hehe, dank je. Jij hebt ook een aardig systeempje zie ik. MET een DX10 kaart :D
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    @ Zero: Brocade z'n aardig systeempje is beter dan het jouwe :D :+. Maar wel geldverspilling imo om voor een E6700 te gaan. Ach ja, als hij zich een 8800 GTX kon veroorloven kon hij dat ook wel veroorloven :).
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is AA? (antia nog wat, dat weet ik) Maar wat is het? Resolutie is grootte scherm in pixels enzo, maar wat is AA?
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Iemand al Stalker? Ik heb uhm maar nu komt het, ik heb maar een Geforce 420mx hehe, daarnaast is het 9,4gig om te installeren...ook geen ruimte...jammer dus geen ingamescreens van mijn kant. :mad:

    @ Darkon
    http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-aliasing
    hier staat alles over AA...
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet S.T.A.L.K.E.R. zometeen ook nog ff installen, ben er erg benieuwd naar. GameSpot is er best lovend over :eek:

    @ Pegas : Mja dat dacht ik dus al, met z'n 8800GTX _O_
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oeh is daar een demo vanuit? Las het laatst weer in de PU, die game is echt te lang uitgestelt, echt jammer want dit was echt een praaltje. Show me the screens zero, met dat mini computertje van je :+
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met installen....heb gisteren een heel klein stukkie gezien op de laptop van een maat van mij, maar dat ding trok die game niet echt geweldig dus jah. Kijken wat ie hier doet :)

    EDIT : Aan deze melding te zien gaat ie sowieso werken :+

    [​IMG]

    Niet dat ik anders had verwacht, maar het blijft leuk om te zien :+
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  8. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Alaan het denken aan de R600? \o/
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zou dom zijn moest ie dat doen. 1 R600 of 8800 GTX (G80) is nou niet zoveel beter dan een 1900XT in CF. Hij kan natuurlijk wel die R600/G80 wel in CF/SLI zetten, maar dat is imo gewoon weg geld weggooien. Bovendien zal z'n CPU dan wel een bottleneck vormen denk ik. Ik raad hem aan te wachten op de R700/G90, ik zou het toch doen (en ik doe het ook) \o/.

    Ik ben benieuwd of Stalker mij genoeg zal boeien om het uit te spelen. Al een flinke tijd speel ik geen enkele game meer uit. DMC3 SE, R6V, GRAW (pc), DOA4,Gears oW,Tenkaichi 2, SCDA, ... . Allemaal wel gekocht maar geen enkel uitgespeeld. Bij de helft van die games ben ik zelfs gewoon gekapt bij de helft van de game (bij sommige zelfs vroeger) :):.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF ?! Check die systeemeisen van S.T.A.L.K.E.R. :

    SYSTEM REQUIREMENTS

    MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:
    Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® 2000 SP4
    Processor type : Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
    512 MB RAM
    10 GB available hard drive space
    128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600
    DirectX® 9.0 compatible sound card
    LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL speeds for multiplayer
    Keyboard, Mouse

    RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS:
    Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® 2000 SP4
    Processor type : Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200+
    1.5 GB RAM
    10 GB available hard drive space
    256 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 7900 / ATI Radeon® X1950
    DirectX® 9.0 compatible sound card
    LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL/T1+ speeds for multiplayer
    Keyboard, Mouse

    HIGH SYSTEM REQUIREMENTS:
    Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® 2000 SP4
    Processor type : Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+
    2 GB RAM
    10 GB available hard drive space
    512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 8800 / ATI Radeon® X2800
    DirectX® 9.0 compatible sound card
    LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL/T1+ speeds for multiplayer
    Keyboard, Mouse

    :eek: Op High voldoet mijn PC zelfs maar net 8)
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    R600/G80 om Stalker volledig op het hoogste te spelen voor zo'n grafische normale game? Geloof ik nu eens niets van, tenzij ze er in geslaagd zijn om in die lange tijd de game niet goed te optimalizeren (of ze doelen op een resoluiet van 25xx*xxxx).

    Bovendien kloppen de requirements voor de CPU niet echt. Een E6700 of X5200+..., zit toch redelijk wat verschil in qua prestatie.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja het lijkt mij ook een beetje overdreven. Net even een stukje gespeeld en ik moet zeggen dat ie gewoon goed draait met alles maxed out en op 1920x1200, met een beetje AA. Kan alleen nog geen screen laten zien want gewoon Print Screen drukken werkt niet. En zo bijzonder is de game grafisch idd niet....zou het ermee te maken hebben dat je in een groot open gebied speelt ? :eek:

    EDIT : Zie net trouwens dat CF uitstaat, dus bovenstaande gaat op voor een enkele X1900XT.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat open gebied open in een ramp-gebied kan er inderdaad iets mee te maken hebben, maar het zal eerder liggen aan de lange ontwikkelingstijd van de game. Vergeet niet dat Stalker normaal gezien een grafische next-gen game moest worden. Nu zijn we echter al in die "next"-gen periode (we zitten eigelijk al in de volgende generatie met o.a. Gears of War) waardoor de game nu gewoontjes lijkt.

    Ben benieuwd hoe Duke Nukem Forever er uit gaat zien :+.

    1920*1200 met wat AA met één enkele 1900 XT :eek:, dat is wel zeer nice en maken die system requirements zeker overdreven.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    My point exactly....dus mensen, systeemeisen zeggen weinig :)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Maw dit spel trekt mijn pc naar het uiterste... Klinkt intressant en die uitdaging ga ik maar al te graag aan alhoewel ik er geen zak van geloof.

    Ikhad dit spel vanaf het begin af aan al op het oog en ga deze game dan morgen aanschaffen :) Kijken of ik mijn pc daadwerkelijk kan laten zweten :confused:
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Euhm... lees eens 3 post hierboven.

    Wacht maar op Crysis (op een hoge resolutie dan wel, minimaal 1600*1200) of 3D Mark 07 om je 8800 GTX te laten zweten ;).
     
  17. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT; 2 maal dezelfde post? Internet heeft iets vandaag :confused:
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  18. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn... Wat een eisen... 2GB RAM heb ik binnen enkele weken... Alleen die 4200 ( is dat dan een CPU of moederbord?) heb ik niet... Een 3800 wel :)
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Scrin legertje is klaar voor de aanval :

    [​IMG]

    Wat deze game grafisch zo mooi maakt is niet zozeer de manier waarop dingen zijn vormgegeven (als je bijv. inzoomt op de actie zie je dat je units/gebouwen niet zo heel veel detail bevatten als dat je zou denken), maar het zijn de rookeffecten, de belichting (kijk naar die lange torens die die bliksem uitstralen), de laserstralen die sommige units afschieten, de manier waarop Tiberium gloeit....echt super sfeervol allemaal en het past perfect bij de game :)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  20. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach. Die vliegtuigjes van de Scrin zijn al meerdere malen dodelijk voor me geweest...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina