Ben het volledig met je eens wat betreft de pluspunten van beide versies. De 360 versie ziet er ook erg netjes uit. Zeker omdat ze alle sporen van tearing hebben weg weten te werken, waar ik eerst toch wat bang voor was bij die versie. En je speelt het heel anders dan achter een PC. Maar op de 360 moet je het met een controller spelen, op de PC kun je het met een controller spelen. Ik prefereer bij dit soort games toch de muis en het toetsenbord. Bovendien heb ik er zelf geen last van dit spel dichterbij het scherm te spelen dan een console gebruiker, juist omdat het zo'n vaag sfeertje heeft is het net alsof ik er nog iets meer inzit zegmaar. En mocht ik toch de behoefte krijgen een andere game-houding aan te nemen, dan plug ik mijn 360 controller in de PC en schuif ik een meterje achteruit. Afgezien van het feit dat je misschien verslaafd bent aan het halen van Achievements, zou ik geen rede zien om niet voor de PC versie te gaan i.p.v. de 360 versie. Tenzij je natuurlijk geen PC hebt die BioShock minstens net zo goed draait als de 360 het doet, maar dat lijkt me logisch.
@ Oni : Jah dat heb jij um ook gewoon op max settings staan onder DX9. Het enige verschil is dan dat mijn monitor iets groter is Maar ik ben hier al behoorlijk van onder de indruk, zeker ook als je kijkt hoe het draait. Ben echt benieuwd naar hetgeen wat DX10 er nog bovenop aan toevoegt
Laatst bewerkt: 22 aug 2007