1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC]Show hier je ingame screenshots !

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.705
    Leuk Bevonden:
    571
    bij mij duurt dat downen echt lang....jezus :mad:
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    hmm die screen ziet er gewoon zowat exact hetzelfde uit:
    [​IMG]
    misschien is dat wel gewoon de max van DirectX9 :eek:
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hah, mij overtref je niet. Die van mij is al van deze middag (rond een uur of 1-1:cool: al aan het downloaden en ik schat dat het nog ongeveer een uurtje gaat duren. De server waarvan ik aan het downloaden ben is goed genoeg zodat ik normaal constant de volle snelheid van m'n verbinding kan gebruiken, maar vandaag blijkbaar niet :mad:. Ik haal maximum 150kb/s (dit kan wel liggen aan de anime torrents die liggen te draaien) en en minimum van 2kb/s. Daartussen ligt die de hele tijd te schommele terwijl andere servers gewoon stabiel blijven :'-(.
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al problemen opgelopen zonder die driver fix te installen?
    Net namelijk geinstalled maar lijkt net of hij alles verneukt heeft, contrast is anders etc.. mja moet nog reebooten, maar eerst nog wachten tot mn demo klaar is.
    65% :<
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bij mij loopt het vloeiend zonder de driver fix.

    Op pc monitor (4:3; 1280x1024)
    [​IMG]

    [​IMG]


    Op HDTV (16: 9; 1360x768 met 360 controller :+)
    [​IMG]

    [​IMG]

    Zoals je ziet ben je met widescreen een stuk van het beeld kwijt (o.a. de pols).


    Ik kan het de demo perfect draaien op 1360x768 (monitor is lager) en met de 360 controller wordt zelfs heel het menu aangepast :eek:.

    Nu is de vraag: pc of 360 versie?

    pluspunten pc (en dan moet ik nog kiezen tussen monitor of hdtv):
    -hogere resolutie dan 360 versie (gebruik component)
    -muis en toetsenbord of 360 controller
    -goedkoper
    -stiller (moet je niet naar het geluid van de 360 dvd-drive luisteren)

    pluspunten 360:
    -achievements

    (rustig op de zetel zitten zit er niet bij aangezien ik dit ik kan doen met de pc versie)

    Ik moet wel zeggen dat spelen op de HDTV (pc of 360, maakt niet uit) wel een veel "chiller" en indrukwekkender gevoel geeft dan als je achter de gewone pc monitor zit. Natuurlijk kan je (ik toch niet) dan wel niet met muis en toetsenbord spelen.

    Hmm, de map waarin Bioshock geïnstalleerd staat is maar 1.66 GB groot terwijl we toch bijna 1.9 GB moesten downloaden :confused:.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het volledig met je eens wat betreft de pluspunten van beide versies. De 360 versie ziet er ook erg netjes uit. Zeker omdat ze alle sporen van tearing hebben weg weten te werken, waar ik eerst toch wat bang voor was bij die versie. En je speelt het heel anders dan achter een PC. Maar op de 360 moet je het met een controller spelen, op de PC kun je het met een controller spelen. Ik prefereer bij dit soort games toch de muis en het toetsenbord. Bovendien heb ik er zelf geen last van dit spel dichterbij het scherm te spelen dan een console gebruiker, juist omdat het zo'n vaag sfeertje heeft is het net alsof ik er nog iets meer inzit zegmaar. En mocht ik toch de behoefte krijgen een andere game-houding aan te nemen, dan plug ik mijn 360 controller in de PC en schuif ik een meterje achteruit. Afgezien van het feit dat je misschien verslaafd bent aan het halen van Achievements, zou ik geen rede zien om niet voor de PC versie te gaan i.p.v. de 360 versie. Tenzij je natuurlijk geen PC hebt die BioShock minstens net zo goed draait als de 360 het doet, maar dat lijkt me logisch.

    @ Oni : Jah dat heb jij um ook gewoon op max settings staan onder DX9. Het enige verschil is dan dat mijn monitor iets groter is ;) Maar ik ben hier al behoorlijk van onder de indruk, zeker ook als je kijkt hoe het draait. Ben echt benieuwd naar hetgeen wat DX10 er nog bovenop aan toevoegt :eek:
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk toch dat ik voor de pc versie ga. Alleen heb ik bij deze dan wel last van tearing (moet nog testen of dat v-sync aan een grote performance drop geeft) :+. Ook ben ik dan bang dat ik game niet helemaal ga uitspelen aangezien ik pc games amper uit speel (laatste games die ik volledig op pc heb uit gespeeld waren HL² episode 1 en fear)... . Ach ja, ik zal wel zien :+.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    In de demo kun je V-Sync aanzetten toch ? :eek: Als je hem in de demo op die manier lekker kunt draaien kan dat ook in de volledige game lijkt me, dus dan weet je dat :)
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, je kunt v-sync aanzetten ;). Maar het probleem met v-sync is als wanneer je fps eventjes onder de refreshrate van je schermt valt, dat je ineens een grote performancedrop krijgt (50%).

    Dan nog zit ik met de vraag voor de pc versie: achter monitor met muis en toetsenbord of achter HDTV met 360 controller? :+. Vind achter de tv wel indrukwekkender (leve widescreens zeker? :p), maar dat zit ik met de controller opgescheept (wat nou niet zo een groot minpunt is)... .
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Grappig, in de settings van Bioshock op de 360 kan je max fps ook uitzetten!
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.522
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Nee, want mn videokaart trekt de widescreen resolutie niet. Voor de rest wel leve widescreens \o/

    zoals hier:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bij de tweede screen stond trouwens AA uit, terwijl het bij de eerste aan stond. Toen ik buiten kwam met AA aan kreeg ik nog maar een FPS van ergens in de 20. :mad: Maarja, ik speel tenminste op een resolutie van 1680x1050.

    Edit: Ik zie trouwens dat het er bij Pegas een tijd geleden stukken strakker eruit ziet, maar dat krijg ik zelfs niet met 6xAA :confused:

    Dit(Pegas):
    [​IMG]


    vs

    dit:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo slecht ziet het er toch niet uit bij jouw? Alleen wat meer karteltjes :+. Maar je hebt die screen getrokken met 6xAA ofwat? Want die screen van mij zal wel getrokken zijn met maximum 4xAA aangezien een 7800 GT geen 6xAA ondersteund.
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.705
    Leuk Bevonden:
    571
    Je kent wel altijd van die naaistreken. Nou heb ik er net eentje :confused::mad:. Is die bij 99% en staat dat dingetje van het kopieeren bestanden stil OMG. Heb ik weer 3 uur aan mijn bioshock leven verknald xD :mad: Overnieuw zometeen dan maar :mad:
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.522
    Leuk Bevonden:
    8.559
    [​IMG]

    Ik zal nu dezelfde plek met 6xAA showen:

    [​IMG]

    weird stuff :confused:

    en 4xAA:
    [​IMG]

    6xAA werkt op de een of andere manier niet... Check trouwens het mooie fpstellertje rechtsboven :+
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    4xAA werkt toch? Dan zie ik het probleem niet... tussen 4xAA en 6xAA zie je amper een verschil en je verliest er zoveel fps met.

    4xAA op 16*10 met een 8500 GT is mooi moet ik zeggen :eek:.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.522
    Leuk Bevonden:
    8.559
    I know... en hij is nog stil ook :p (maar zoals je ziet staat er daar al wel een FPS van 41)

    Heb wel de versie met heatpipe ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.705
    Leuk Bevonden:
    571
    Ik weet niet maar ik krijg steeds een foutmelding van virussen maar ook gewone fouten nadat ik bioshock heb gedownload :mad:. Nu kan ik hem niet instaleren, wat moet ik nu doen? Weten jullie dat misschien?
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.522
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Heb je hem van Steam gedownload? Zo niet, dan weet ik het wel... KOPEN
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.705
    Leuk Bevonden:
    571
    Nee ik heb hem niet van steam gedownload =( gewoon gamershell. Naja ik ga computer toch opnieuw instaleren en dan een keertje kijken wat windows xp prof. biedt :)
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.522
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Oooh, de demo. Dat is vreemd dan. Heb je daar eerder last van gehad?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina