1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC]Show hier je ingame screenshots !

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Wou ook Fear Extraction point posten maar kan hem niet goed downloaden. Hij stopt er na anderhalf 2 uur mee...
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu het "Make It Pretty" Mod Pack voor Oblivion aan het downloaden voordat ik screens ga posten. Zoals je in het artikel aan de screen comparisations kunt zien kan Oblivion er dus nog beter uitzien dan hij al doet by default. Ben erg benieuwd naar het resultaat, en als ik het allemaal werkende krijg dan zal ik gelijk ff wat shots nemen en hier posten.
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    die Mod heb ik bekeken (pics dan :9) en ziet er idd mooier uit dan defealt, ben benieuwd :D

    net ff deze top game gespeeld :)
    [​IMG]
     
  4. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0

    OMG, heerscher, dat is mijn favoriete game:D:D:D

    Ben ook wel benieuwd naar zero's screens hoor, en patsen met je pc is een lekker gevoel, vond het alleen overbodig screens aan te kondigen, thats all
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zojuist bezig geweest met tal van verschillende mods. Niet alleen ziet het er ingame nu mooier uit (o.a. meer details in de verte, betere weerspiegelingen in het water), maar je kunt ook weerseffecten, andere soorten manen, sterren die meer fonkelen etc. toevoegen....je kunt het zo gek niet bedenken of er is wel een mod voor. Best gaaf om een beetje mee te klooien :cool:

    Alleen Print Screen werkt blijkbaar niet in Oblivion, dus ik kan ff geen screens maken tenzij iemand een oplossing weet :confused:
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Sorry ik heb even een kleine offtopic vraag(wilde er niet een heel niuew topic voor aanmaken)
    Zou iemand mij mischien even snel iets kunnen uitleggen?)
    Het zit namelijk zo elke keer als ik een filmpje op mijn pc bekijk(windows media player,quicktime,xboxyde) of wat voor site dan ook,dan is het beeld altijd super donker zodat ik bijna niks zie|:-
    Hoe kan ik dat veranderen???
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    [​IMG]

    COD 1.. ik ben Vampire :cool: .. let niet op graphics.. op oud beeldscherm gespeeld met balletjesmuis :cool: :lol: _O_

    [​IMG]

    dit was mooi: GTA, iemand rijd half op ventje.. hij leefde nog en was aant bewegen :lol: nooit zoiets gezien, lachte me een deuk.

    [​IMG]
    tot hij mijn shotgun zag :emo:

    [​IMG]

    ventjes spiesen met Halflife 2 was ook leuk..
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, vooral die 2e en 3e zijn droog :lol: :D
     
  9. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, jah inderdaad. :D

    echt goed. _O_
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Oblivion: (wel rot dat het bewolkt was :mad:)
    [​IMG]
    (Kwaliteit is iets verminderd door omzetting naar .jpg.)

    Kan niet meer wachten op m'n nieuw systeem, zal ik eindelijk Oblibion kunnen spelen op 1280*1024 :p.
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak jij screens van Oblivion, gewoon Print Screen ? Pakt ie bij mij om een of andere vage rede niet namelijk....zal nu nog eens een poging doen.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Gewoon print screen, maar je moet eerst wat aanpassen in 2 .ini files (1tje in de map van Oblivion zelf en 1tje in "My Games").

    Nog wat screens van Oblivion:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    UT 2004:
    [​IMG]
    (Ik zou eigenlijk wel eens AA moeten opzetten voor deze game hé :p)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, nu lukt het wel idd ! :thumbs: Hier dus mijn eerste Oblivion screens :

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vooral dat melkwegstelsel op die derde foto vind ik persoonlijk prachtig om naar te kijken :) Met die mods kun je zulke mooie aanpassingen toevoegen om het spel nog sfeervoller te maken :eek:

    Ik stond in het water van de reflectie te genieten....

    [​IMG]

    Toen het ineens keidonker werd en het begon te stormen :eek:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mooie screens, vooral de nachtscreens :thumbs:. Ik heb eigenlijk nog nooit naar de maan of sterren gekeken in Oblivion, terwijl de lucht me eigenlijk het meest "fascineerd" (en ik heb de game al 40 uur gespeeld) :+. Moet ik eigenlijk eens gaan doen.

    Maar ik ga geen Oblivion meer spelen tot m'n nieuw systeem er is. Dan ga ik die 3 screens nog eens opnieuw trekken en het verschil eens bekijken :p.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik dan ook ff hier kijken, daar heb ik een aantal handige mods kunnen vinden die het spel er nog mooier op maken....is echt een verschil zoals je kunt zien. En qua performance wordt het er niet zwaarder op ofzo, hij loopt nog steeds even goed als voor het toepassen van diverse mods. Niks moet natuurlijk, het is maar een suggestie :)
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zal me wel eens bezig houden met die mods als ik m'n nieuw systeem heb ;).

    Half-Life 2:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Mijn nieuwe aanwinst Company of Heroes, zeker wel als pc game van 2006 te noemen, terwijl ik met mijn team een duitse tank ter ontploffing breng _O_

    En nee ik upload niet via imageshack, die zuigt.

    En ja het ziet er iets minder mooi uit dan het is, maar gesaved als een jpg.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Was ff aan het hunten naar hackers, (vaccers, spawnt alle vijanden op 1 plek in een hoek of zo).
    Vaccer gescreend en screenshot opgestuurd, net nadat voorbij hem gelopen was wisperde die mij....
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  19. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Z3r0

    Prachtige screens:b:

    Heb zelf nog wat van FEAR, maarja, moet toch wat\o/ (binnenkort even de games-stapel installen)

    Heb wel wat actie shots gemaakt uiteraard, ik heb ook 1 scene 10 x gespeeld, elke keer andere kills(bash, nades, bullets, etc.)

    [​IMG]
    Net na een proximity-mine:cool:

    [​IMG]

    Op het moment van ontploffen:cool:
    Edit: OMG, zn hoofd vliegt boven zn romp :D:D:D

    [​IMG]

    Die, you ass ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    @Zero,

    Erg mooie screens! :thumbs:
    Vooral die eerste :eek:

    Kan me die sterrenhemel niet herinneren? Komt dat ook door die mod? Het ziet er wel een stuk beter uit dan het origineel :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina