1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Strategy games

Discussie in 'Games' gestart door Dedemsvaart, 14 mei 2009.

1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    ff voor de duidelijkheid:
    Ik hoef niet van iedereen spellen aangeraden te krijgen hoor.
    Dit is een centrale RTS thread

2. GamerJensen

GamerJensen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Total annihilations is echt super vet, en dat nog steeds na een jaar of 10. Deopvolger er van is ook een aanrader, suprime commander.

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag mezelf ook wel een echte RTS gamer noemen ;)
    Heb zo'n beetje alle Total War games, speel Warcraft 3, Command & Conquer, Company of Heroes.. noem maar op :D

Maar vooral Total War natuurlijk..
    Medieval 2 op het moment veel (met LOTR MOD The Third Age :) )
    Empire ook wel veel.

Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is Empire leuk met die mod?

5. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niks over een mod met empire :confused:
    Maar TA is erg vet, Third Age Total War, dus medieval maar dan met de map van Middle-Earth en je kan alle facties spelen, High Elves, Silvan Elves, Gondor, Mordor, Rhun, Harad en nog een paar anderen.
    De models zien er ook ongelooflijk mooi uit, als je deze mod als game zou uitgeven kreeg ie zeker een 9+ :p

Empire doe ik vooral veel online, dat werkt toc hstukken beter dan MTW 2, al moet er nog erg veel aan de multiplayer gepatched worden, er is niet eens een chat-lobby, en in-game zie je niet wie welk land is, alleen de vlaggen van elk land :confused:

Laatst bewerkt: 16 mei 2009
  6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    w00t, sorry. Ik bedoelde inderdaad Medieval.

7. nizzle79

nizzle79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik Dawn of war helemaal grijs gespeeld, ben ook een groot fan van Gamesworkshop!

Helaas heb ik toendertijd mijn DoW verkocht omdat de xbox mijn tijd begon op te slokken, en ik toch niet meer pc-games meer speelde.Ik zag'm liggen bij de intertoys voor 5 euro en zit toch weer te twijfelen om'm te kopen.

Nu kijk ik op de intertoys-site en dan zie ik dit bij de beschrijving en titel http:///www.intertoys.nl/epages/intertoys.storefront/4a0e75c4001e9297271b52c5db060680/Product/View/559723

Het plaatje is van het doosje van DoW 1, maar de beschrijving is die van DoW 2 en ze noemen het ook DoW 2.

Zou het zo maar kunnen DoW 2 voor 5 euries 8-)!?

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dawn of war 1 en alle uitbreidingen heb ik in bezit en ook super veel gespeelt. Deel 2 vond ik niet zo...althans de multi niet, Singleplayer was wel geinig.

Vind zelf red alert 2 zeker een poging waard.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    red alert 2 is zo'n geweldig spel. weet nog wel heel goed, was in groep 7/8 gingen we altijd in elke pauze naar een maatje die 2 min van school lopen woonde Red alert spelen.

mooie tijden...

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand nog een uitgebreid en diep strategiespel? Eentje waarbij je economie en politiek ook kan managen? Of een 4X (eXplore, eXpand, eXploit, eXterminate) game is ook leuk. Heb zelf Sins of a Solar Empire (sci-fi / vergelijkbaar met Homeworld). Maar ik zoek nu dus iets in een andere setting, of NOG uitgebreider.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Anno1701 is ook wel aardig 4X, maar daar zit ook nog het tevreden houden van je stad bij, dus het moet je wel aantrekken :+.

En anders is er nog de Total War serie, waarvan Empire de nieuwste is.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is Total War ook zo diep ja? Dat wist ik niet. Anno1701 maar even proberen dan.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Galactic Civilitation II sowieso, Grand Ages Rome & Imperium Romanum Gold misschien.
    Settlers/Stronghold 1/2 (voornamelijk 2 dan) met het oog op het economische gedeelte dan nog wat?

@nizzle79; koop gewoon de complete collection voor zo'n 20 euro. Game met 3 uitbreidingen.

Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  14. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Medieval 2 en RTW zijn wat dieper dan Empire IMO, empire is best anders, met in bepaalde gebieden minder de diepte in en op andere gebieden juist meer, ik dnek dat als over een tijdje er meer mods komen die andere dingen unlocken(zoals family tree) dat Empire zeker de diepste is. Nog afgezien van het feit dat je naval battles hebt en dat je de almachtige Republiek der Zeven Provinciƫn kan spelen :p

15. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Black & White 2 nog ergens te koop? Tenminste is het eigenlijk een goede game?

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Galactic Civilization heb ik over gelezen ja, die wil ik zeker nog proberen! Weet iemand die site waar je game specs kan vergelijken met je eigen specs? Wil het even opzoeken voor dat spel namelijk!

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gamespecs als ik kijken of je systeem het aankan?
    dan is deze zeer aan te raden:
    Can i run it

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Die ja! Bedankt. ;)

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Rise of nations niet wat? Of Rise of legends?

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zoek ook een soort RTS als total war: empire, alleen vind die net te diep ingaan op economie etc. Het leukste vind ik altijd van die gigantische epic battles. iemand suggesties?

Deel Deze Pagina