ETW alleen maar online spelen Volgens mij is ETW de enige in zijn soort, al lijkt Cossacks er ook wel wat op.
Het hoeft natuurlijk ook niet exact als ETW te zijn, maar ik zoek wel zoiets met van die grootschalige veldslagen.
Wellicht dat iemand wel nog de goddelijke AOE II speelt Ik vind Rise of Nations nog steeds de vetste RTS
Als je LOTR wil spelen moet je Total War Medieval 2 en Kingdoms kopen en dan deze mod downloaden, 1000-en soldaten in LOTR stijl
Je hoeft je niet te schamen hoor, dat je bang bent. Heb ik wel is vaker, dan durven ze gewoon niet. :
Speel zelf graag RTS spellekes. Vooral wat oudere. Hele oude zoals Age of Empires, Age of Empires II: Age of Kings, Knights and Merchants. Iets nieuwere als Age of Empires III, Battle for Middle Earth (1), C&C Generals & Zero Hour. Wissel ze vaak af. Dan is de ene weer 'in', dan weer een tijdje de andere. Speel nu regelmatig Zero Hour (met bvb Cold War Crisis mod) en Age of Empires (1) met mijn broer via LAN.
1 andere bot natuurlijk Moet zelf Dawn of War II nog keer proberen maar was niet zo te spreken over de multiplayer demo...
Moet zeggen dat ik deel 1 niet zo lekker vind spelen, zeker niet als je Age of Kings gewend bent. De besturing, interface en hotkeys van AoK vind ik stukken lekkerder werken, en dan voegt The Conquerers nog wat handige extra's voor bijvoorbeeld de boerderijen toe. Age of Empires heeft wel de Centurion.