Age of Empires 2 online: een spel duurt gemiddeld 15 minuten, en dan zit iedereen in de Imperial Age. Het tempo ligt ERG hoog. Dus wil je online goed mee kunnen met de ervaren spelers... En, MSN Gaming Zone is al láng opgeheven, dus moet je een private of dedicated server kennen.
Dat is met elke RTS online, ik heb dat na Generals Zero hour opgegeven: Wil je een beetje meekomen moet je echt achterlijk veel tijd in je tactieken steken.
Hm, met RTS spellen als Age of Empires / Starcraft / Warcraft / Command & Conquer wel ja, maar er zijn zoveel meer verschillende strategiespellen die ook 'real-time' zijn. En ik ken ook wel een paar spellen waar een 'spelletje' twee uur kan duren.
Kent iemand hier warlords battlecry 2? In deze rts had je een hero die je kon blijven levelen en mee kon nemen naar je volgende potjes. Je hero kon ubersterk worden uiteindelijk.
Zooooo, vandaag weer eens Age of Mythology gedaan en de uitbreiding geinstalleerd, The Titans. Wel vet, behalve toen ik eindelijk een Titan had en erachter kwam dat zo'n Titan niet in een Transport bootje kan Ik had dus vrij weinig aan hem. Daarna wou ik een Wonder starten, dan had ik tenminste nog wat een hem maar toen liep de PC vast! Achja, binnenkort maar ff weer meer gaan spelen. Blijft een vet spel
Vanavond de hele avond met m'n broer + nog 2 maten 2v2 Anno 1404: Venice online gedaan. Die functie is echt geniaal! Wij gebruikte de functie waar je met 2 man 1 stad/speler bent, dit werkt écht goed en de tijd vliegt dan ook voorbij. Achteraf zaten we na 6 uur allemaal een beetje suf voor ons uit te staren Eerste keer dat ik de multiplayer die met de expansion is gekomen uitprobeerde.. maar het is dus zeker een aanrader. (Al moet je er wel een groep mensen voor hebben die ook bereid zijn er even aan te zitten.. random games zijn er niet echt)