lol.. dat is behoorlijk vaag.. we hebben ook 1 PB pc staan.. maar daar hebben we geen klachten mee hoor.. waarscheinelijk ben jij een van 'the unlucky few' die een foute/kapote pc koopt.. gelukkig hebben ze zoiets als garantie.. of zit hij daar niet meer in?
In je BIOS. Start je PC op en dan moet je op een knop drukken. Op welke knop je moet drukken hangt van je PC af. Meestal zie je dat wel ergens staan. Je kan de F8 knop proberen of de Delete knop. Maar hoe kan je PC nou vastlopen door de hitte? In je BIOS staat als het goed is ingesteld dat als ie 60 à 70 graden word dat ie uitgaat. En als er te veel stof in je PC komt dan gaat je PC helemaal stuk. Als ie heet word kan je het beste ff een stofzuiger gebruiken. Mijn oom heeft zijn PC daardoor helemaal STUK gekregen, weet niet hoe hij dat altijd voor elkaar krijgt maar hij is echt stuk dan.
Ik heb ook wel eens F2 en F4 gehad maar dat waren op van die jaren 90 bakbeesten. Normaal del inderdaad voor de ubernoobs. F5 is safe mode.
Dat F5 dat hoeft ook niet. Mijn PC doet dat met F8. Ik moet ook met de del-knop in me BIOS komen maar de PC van me zusje moet dat met de F8 knop. Dus het kan allemaal verschillend zijn en ik gaf de 2 meest gebruikte knoppen.
Jah het maakt toch niks uit met 'welke knop' je in je BIOS komt, zoals zo vaak gemeld is dat overal anders en staat dat er notabene bij. Maar het probleem was gevonden toch?
ik heb geeneens tijd om op een knopje te drukken! m'n comp gaat aan en bijna meteen schiet hij naar dat groene laadbalkje!
Hehe, dat herken ik Alleen het opstarten van een account duurt zo lang maar daar gaat het niet over. Ik wil dit ook wel weten: Dus wie weet dat