Zo te zien gaat de game het Games for Windows logo dragen : Dat betekent o.a. dat de X360 controller volledig ondersteunt wordt (anders mag de game het logo niet dragen van Microsoft). Heb hem maar vast gepre-ordered, kan niet wachten om Lara's eerste avontuur met de vette graphics van nu te herbeleven ! *Schrijft 1 juni op in zijn agenda
Even een klein kickje, de release van de game komt dichterbij....en voor 5 euro meer dan de normale versie kost heb je de Collector's Edition Ben benieuwd, wie oh wie heeft hem nog meer in de pre-order staan ?
Hey kijk, die site kende ik nog niet Maar mijn pre-order staat al, ga hem niet weer annuleren aangezien ik de normale editie van het spel al geannuleerd heb toen ik van de week ineens op de site vermeld zag staan dat er ook een CE komt
Als-ie een week uit is, en als iemand (ik vermoed Z3R0) niet teveel nadelen noemt, dan ga ik binnenkort naar GM
www.tombraider.com en als dat teveel zoeken is... http://gshadeidos.vo.llnwd.net/o10/...9eea2&filename=tombraideranniversary_demo.exe
De demo is er idd, ben hem nu aan het downloaden vanaf GameSpot....erg benieuwd EDIT : Leuke demo. Het spel ziet er goed uit en het geeft me echt weer het oude Tomb Raider gevoel. Je speelt in de demo het level "The Lost Valley", het level waar je de T-Rex tegenkomt. Helaas stopt de demo ook gelijk na je ontmoeting met zojuist genoemde. Heerlijk spel, en als het goed is valt ie aankomende week op mijn deurmat
Super demo! Die Xbox controller doet het prima met dit spel! Deze krijg ik v/d week ook binnen! Heb d'r echt zin in .
Nou, Bol.com controleert op dit moment "de voorraad van het distributiecentrum". Hoop echt zo dat ik hem morgen nog binnen krijg, dat zou precies netjes op tijd zijn
damn, deze game is heerlijk ben nu in Egypte en 4 uurtjes bezig en pas 45% Legend had ik al uitgespeeld in 4 uur ik geniet echt van elke minuut met deze game
Hij is gelukkig niet meer zo lineair als Legend. Je kunt echt weer verdwalen in de levels, net als in het origineel Bol.com schiet op, hier zit een godsgruwelijke Lara-fan te wachten op het verjaardagsfeestje !
Uuh... Dit is waarschijnlijk een rare vraag, maar al in de demo vind ik het 2e deel van dat systeem om erop te klimmen niet... Alleen dat 1ste radje vind ik