1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC]Tomb Raider : Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 17 dec 2006.

  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt hij echt niet voor de 360?
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Er zijn geruchten dat hij als episode content (1 level = 1 episode) op XBL komt. Maar het zijn dan ook maar geruchten... .
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  4. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel beter! Heb zelf niet echt een goede game pc, speel alleen op de 360.
     
  5. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij die giant mutant, maar godsgloeiende wat moet ik doen? al die sites zeggen: ga op de rand staan, bullettime, dan valt hj over de rand en hangt ie daar, maar bij mij doe ik bullettime, dan staat hij nog gewoon op de rand en draait hij zich weer doodleuk om om met zijn hand te gaan zwaaien! wat moet ik dat #@%^@%$&#%ding aandoen om m over de rand te krijgen?
     
  6. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    ze handen eraf schieten
     
  7. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    [yt]q56Uc22ghG0[/yt]
    Gametrailers review
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb van de week m'n PC geformatteerd, had wel een back-up van m'n savegame gemaakt maar om een of andere rede was die corrupt geworden, de game herkende um in ieder geval niet meer. Ben dus weer opnieuw mogen beginnen....ach ja zo ver was ik gelukkig toch nog niet (level 5) en de eerste 4 levels zijn zwaar simpel eigenlijk. Plus, dat gevecht met die T-Rex is toch best machtig :cool:
     
  9. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gelezen dat als je een nieuwe game start en dan pas je savedgame laad dat hij het wel doet of iets dergelijks. Je kan ook mijn savegame hebben, ik ben bij Midas Palace.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Neuh hoeft niet, want dan sla ik een stuk over (zat in St. Francis' Folly)....ik haal het wel weer in :) Toch bedankt !
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    TR: Anniversary zowel als download als volledige game naar 360
    Nieuws | 18 juni 2007 - SCi Entertainment, het moederbedrijf van Eidos, heeft bekend gemaakt dat Lara Croft Tomb Raider: Anniversary zowel als volledige game als downloadbare episodes naar de Xbox 360 komt. De episodes zullen eerst verschijnen, en kun je vanaf september via Xbox Live kunt downloaden. De volledige game zal pas later dit jaar komen.

    In totaal zullen er vier episodes beschikbaar worden gesteld. De eerste twee kun je vanaf september kopen, waarna de laatste twee waarschijnlijk snel zullen volgen. Hoe groot de episodes zijn en hoeveel je er voor moet gaan betalen is nog niet bekend gemaakt.

    Dit zal overigens voor de Xbox 360 de primeur zijn van 'episodes based'-gaming, wat op de PC al een redelijk succes mag worden genoemd.
     
  12. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina