hij staat op u profiel.. of is het een andere? ~EDIT/ lama ,, PM mij gewoon en dan trg ontopic 2de EDIT/ Voila ..
ik krijg sunrise + extreme vandaag van bol.com binnen woooot wooooOOt word de oude tm ook nog veel gespeeld online eignelijk? ik heb die demo vroeger namelijk plat gespeeld...
Hen de orginele TM hier ook nog wel ergens liggen. Best wel een leuk spel heb het alleen lang niet meer gespeeld. Wordt dus wel eens weer tijd En nee, ik wil niet met jullie online spelen
ik ben dankzij deze topic helemala overgehaald en ik ga 'm ook halen! ik had 'm al 'n keertje zien liggen bij onze plaatselijke speelgoed winkel! en nu ben ik helemaal overtuigt ik heb 'm meteen gereserveerd ik heb namenlijk geld tekort*) heb je eigenlijk zo'n iritante code nodig bij het instaleren?k heb namenlijk disleksy en ik maak kei vaak lees fouten!!! met typpen gaat 't nog wek mr met van die cijfers en letters door elkaarh heen is echtkut!
het is letters en cijfers gemengs op de origenal maar BTW welke ga jij halen ? hoop origenal maar waarschijnelijk sunrise :{
neey ik koop original! sunrise haal ik niet of mischien maar dan altijd nog ERbiJ!!! ja, gast nooit van staattaal gehoord ofsow?!ga naar school
Ok, ik heb een tijd geleden de demo gespeelt en vond deze erg tof (sunrise) ik wil best de origEnal () kopen als iemand mij een goedkope goede snelle site kan geven. Psssttt..... die ene die het zo graag wilt, PM me dan krijg je me msn. Praat beter!!!!
- Straattaal, dialect en gebrek aan interpunctie zijn niet toegestaan. Er wordt hier in algemeen beschaafd Nederlands gepost, straattaal en dialect zijn dus niet toegestaan. Tevens plaats je een bericht niet voor je zelf, maar voor anderen. Zorg dus ook dat ze deze kunnen lezen. Gebruik daarom interpunctie (hoofdletters, komma’s en punten op de juiste plaatsen.) hier heb je effe de deel van de FAQ waar je ziet dat straattaal hier niet mag dus ik had het fout maar nu terug ontopic
Heeey vrinden, ik heb dus ook trackmania sunrise gekocht. Maar ik heb een super probleem, als ik een potje heb gespeeld gaat gelijk heel de game in slowmotion. Dus heel langzaam geluid en het beeld haperd dan langzaam. Is hier wat aan te doen? heeft iem. die probleem ook? want ik heb toch best een goede computer
ehr..ik dacht van, laat ik de demo eens downloaden maar hij doet t niet echt... iig, ik heb het vroeger wel eens gespeeld en ik weet hoe vet het is binnenkort misschien eens aanschaffen.