PC TV kaart

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door swordman, 20 jun 2006.

1. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hmm ja daar kan ik in komen dit is ook vaak het geval in een zaak met veel tv's.
    Maar die man vertelde ook dat de kwaliteit minder is omdat het beeld van een pc monitor veel scherper is dan van een tv en de resolutie hoger licht en dat je daarom een soort van blokkerig beeld krijgt.

En over dat mediacenter: ik hoef niet klaar te zijn voor vista omdat ik dan waarschijnlijk mijn pc te veel moet upgraden en dan kan ik beter een nieuwe kopen denk ik, dus dan kan ik toch gewoon een pinacle kaart kopen want toch hoor ik veel dat die goede kaarten hebben.

2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer is KabelTV niet meer analoog??|:- =(

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Beter lezen :mad:

De DVB-kaart die Swordman op het oog had , werkt niet met kabeltelevisie.

Wil hij toch naar Digitale-televisie kijken via de kabel dan heeft Swordman de volgende kaart nodig.
    Twinhan DTV Cab-CI , in deze kaart kan je de Smartcard stoppen die je van de (@Home , Casema of Multikabel) krijgt.

4. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    @Melbuuln: misschien dat ik verkeerd lees hoor, maar wat snap ik dan niet aan...

+
    +
    *edit*
    Trouwens, ik kreeg een mail van Alternate; die hele AVerMedia-serie hebben ze alleen nog in het assortiment omdat het nog redelijk verkoopt; niet vanwege de ondersteuning, drivers of garantie. Duzze, ik denk niet dat die kaart nog enige waarde heeft om nog te kopen, vooral gezien de redelijk slechte processing-power.

Laatst bewerkt: 26 jun 2006

Deel Deze Pagina