1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC > TV streamen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Heroic, 9 dec 2009.

  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek dus een goede manier om zooi van de PC > TV te streamen.
    Ik heb dus een Samsung (60 cm diagonaal, inch weet ik niet precies). HDready tv.

    Nu wil ik dus graag HD / Blue-Ray films streamen met ondertiteling.
    Nu weet ik dat er verschillende manieren van streamen zijn. Ik weet dat je het via een USB kan doen (vind ik persoonlijk téveel werk).

    Ik zag dus op internet dat ze ook DVI - HDMI kabels hadden. Voor €15,- kan je dus een goede kabel kopen met goede kwaliteit. Het lijkt me ook een super grote plus om simpelweg op 2 schermen te kunnen werken (en PC games op mijn TV te kunnen spelen). En bijvoorbeeld op 1 scherm bepaalde zooi (youtube) en op mijn PC scherm gewoon andere programma's.

    Nu is mijn vraag dus, is het slim en handig om zo'n kabel te kopen of is het een beetje zonde van het geld en kan ik beter films streamen via mijn X360?

    Maar is het nou ook mogelijk om films in HD / Blue-Ray te streamen via de Xbox (met ondertiteling). Zoja, hoe kan dit het best?
     
  2. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Via Zune Marketplace kan je films streamen in Full HD (1080P), echter zijn ze nog lang niet allemaal met ondertiteling.
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat kost geld?
    Ik ga geen geld uitgeven voor films +)
    Ik download ze namelijk. maarja, toch bedankt. :p
     
  4. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat ze een 1st party illegaal programma op je xbox gaan zetten? Nee hoor _O_
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  6. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ook ik zat met dit probleem tijdje geleden..

    - blue ray films kan je niet streamen via je xbox 360, aangezien wmp ze niet herkent als je ze streamt (mijn ervaring) gewoon dvd rips wel.. maar geen ondertiteling
    - hdmi-dvi kabel is een optie, maakt niet uit welke kabel en hoe duur. Ze zijn allemaal evengoed, zelf die van 3 euro. Alleen dvi stuurt geen geluid door, dus je zal nog een appart kabeltje moeten kopen erbij om het geluid via je tv te kunnen laten afspelen.
    Je kan beter een hdmi kabel kopen, hierbij zit gelijk geluid erbij mits je computer hdmi ondersteund.
    - ik heb zelf een media speler gekocht en tussen men pc en tv gehangen. Heeft me 120 euro gekost en kan (blu ray) films makkelijk streamen van men pc naar de tv (met ondertiteling)
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Misschien is t beter dat wanneer je geen geld wilt uitgeven aan blu-rays, je deze gewoon niet gaat kijken.

    Je betaalt zeker ook niet voor je games?
     

Deel Deze Pagina