Als het geheugen kapot is zou die ook niet moeten uitvallen, eerder een BSOD geven en rebooten (ervaring). Ik zeg nog steeds: voeding.
als dimm voltage loco is reboot hij ook gewoon. zit al 15 jaar in de pc/ict. zelf 1000e pc's gebouwd toen vroeger pc prive nog hip was en er centen mee te verdienen was. ach ja blijft altijd trial en error met uitvallende pc's want kan van alles zijn.
Oke ik denk ook me voeding beetje sto zeker maar zelf schoonmaken vind ik een beetje eng strax gaat hij naar de haaien. En rebooten doet hij niet hij is gewoon uit
Heb ongeveer hetzelfde gehad als ik het zo hoor, alleen bij mij viel ie uit als ie enige tijd aanstond of tijdens het gamen. Dan gingen m'n fans ineens heel hard blazen en viel m'n pc ook uit, terwijl alles nog wel gewoon aanstaat(snappie?) Probleem was de videokaart, die werd gewoon te heet. Videokaart vervangen en probleem was opgelost. Dat was een ATI Radeon x1330 dus een redelijk vergelijkbare kaart als de jouwe.
Mijn vannetjes gaan ook hard blazen als ik lang game maar dan is me videokaart 45 graden dat valt nog mee