hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar dat de temperatuur oploopt tot 85 graden zelfs met mijn normale koeler redde ik dat niet overgeklokt. En over mn kast kan je niet echt naar huis schrijven.
Slechte koeler, afgesloten ruimte zoals een kast die alleen aan de voorkant open is. Om maar iets te noemen.
Ik heb sinds een paar dagen precies het zelfde probleem, ik heb ook een worm -virus op mn pc die ik er maar niet uit krijg, het zou dus heel goed kunnen dat het inderdaad door een virus komt. heeft iemand al een oplossing gevonden
Mijn probleeem is gefixt na 3 dagen hard er aan werken.... Het lag niet aan de temp. (was wel te min gekoeld maar daardoor viel ie niet uit.) Het lag aan de Sasser.E.Worm die heb ik er nu helemaal uit en min pc is weer gefixt.... Thnx iedereen voor de help. _0/
Ehmm het virus was W32.Sasser.E.Worm ik heb hem handmatig moeten deleten, virus scanner s halen hem er nooit echt goed uit.
Nou hij had zon beetje me hele systeem 32 geinfecteerd..... gelukkig kunnencveel daarvan gerepareerd worden maar sommige moeten gedelte worden endaarna zulje windows eraf moetren gooie en moeten updaten... Je moet windows backup ook uit zetten anders blijft het virus zich backupenn.
Ik heb soms ook het probleem dat hij uitvalt maar dat is echt maar heel soms, of als ik hem net opstarten en ga ff een comp spel spelen of dat hij na 3 uur uitvalt en opnieuw opstart, heel raar alleen als ik een spel speel. En ik heb het ook heel soms, best irritant als ik eindelijk in een lekkere server zit. Het zal geen sasser zijn want dat is in ergere maten en ik heb ook niet temaken gekregen met het virus omdat ik in die periode op vakantie was. Ik hoorde van een vriend dat er een (standaard) virus in XP zit met dezelfde kenmerken BlasterWorm nog wat ofzo. Weten jullie daar misschien wat van af, want ik vind het toch vervelend als het gebeurd.
Hij kan ook lullen . Maar ik heb wel een goede koeler dus dat lijkt me raar, net een nieuwe pc van 1200,- euro..
Oke next prob. Ikheb nu een sasser.G.Worm in me pc... deze sluit hetsysteemniet af maarrestart het ookheel erg leuk dus.... Wie kan me hierbij helpen ?
En hoe kan je hier posten als je zegt dat je pc niet goed werkt i.v.m. virussen... ?!?!Volgens mij l*l je nu maar wat.
Ehmm als jullie n00bs nu een heel klein beetje verstand hadden van virusen en vdus ook vande sasser worm dat wist je ook dat je pc na enige tijd restaret/uitvalt... En ja ik heb een virusscanner geen firewal, inverband metzakendie ik opde pc moet doen kan ik geen firewall gebruiken.