1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC vragen (algemeen)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Pulser, 9 dec 2004.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wel degelijk.De 6800 td is een niuewere kaart die van veel niuewe technieken gebruikt maakt zoals pixel shader 3.0 etc.ALeen al voor de toekomst is de 6800 td beter.EN hij presteert als je hem lgoed belast nog beter ook.VErder kan het haperen met verschillende dingen te maken hebben.Kijk ook is hoe warm ie word.En waneer dit gebuert.Laat bijv 3dmark 2005 lopen.Kijk hoe dat gaat.Chek ook voor de zeker heid of je de laatste drivers voor je agp 8x hebt voor je mobo.

    edit hier nog even een linkje met een 3 duidelijke posts Dit gaat zelfs over een kaart die een treedje lager staat als die van jou en ook die is dus sneller. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/976238///6800,vs,9800
    Verder als laatste bijvoeging:heb je je oude atie drivers echt verwijderd.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  2. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    ke thnx alweer door ego geholpen :+
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    geen probleem glad to be of help ;).
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    vaak moet je solderen en dat zien mensen niet zo zitten
    is niet zo moeilijk 2 draadjes als je het maar goed doet O-)
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah moet je wel een soldeer bout hebben ;).Maargoed je moet dat soort dingen met beleid doen.Niet die hele voeding vol besmeuren met tin :p
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Mensen, ik zit even met een probleem.

    Ik wil graag tv kijken op een monitor van een computer (met enkel een VGA en DVI ingang), zonder een pc, enkel op het signaal van een coax kabel.

    Nou zoek ik het liefst een soort box waar ik een coax kabel kan instoppen, die dat converteert naar een VGA video uitgang en een 3,5mm stereojack uitgang voor de audio.
    Liefst met afstandbediening.

    Het allerbeste zou nog zijn als er ook een scart kabel of een composiet kabel (RYW kabel) in kan, waar die het dan dus ook kan converteren naar VGA.

    Maar desnoods koop ik apart daarvoor wel een Scart of composiet naar VGA kabel ofzo, als dat werkt.

    Thanks alvast! :D
     
  7. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil HD video bestanden afspelen via de PC op mijn Samsung D8000 TV.
    Nu doe ik dit al via WiFi, afleveringen van tv series van 1GB zonder problemen maar films van 9GB vaak stotterend.
    Het beste is om alles via kabels aan te sluiten, alleen staat mijn router ergens verstopt en dan zou ik kabels door het hele huis moeten trekken waar ik niet op zit te wachten.
    Nu staan mijn PC en TV vlak naast elkaar dus dit is geen probleem om deze op elkaar aan te sluiten. Op welke manier kan ik mijn PC verbinden met mijn TV zodat ik media kan bekijken op mijn tv?
    Is het mogelijk dat ik of via USB of via een lan kabel mijn pc en tv verbind en dan media kan bekijken? Via de USB aansluiting kan ik wel een externe HD aansluiten dus zou een een interne HD van een PC ook kunnen?
    Anders is er altijd nog de mogelijkheid om via DVI aan te sluiten maar dan moet ik alles via mijn PC bedienen, wat ik liever niet heb.

    Alvast bedankt.
     

Deel Deze Pagina