1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Pcars2] Random Racing League | #3

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 29 jan 2018.

  1. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Race 1 een leuke race gehad.. In de eerste ronde door de ongelukken heen kunnen komen zonder schade.. Daarna links en rechts een paar man voorbij en uiteindelijk jagen op Tender.. Was ik eindelijk bij hem om een mooi gevecht aan te gaan klapt zijn verbinding er uit.. Dik balen natuurlijk want zo wou ik niet winnen. Had liever nog een mooi gevecht gehad tot het einde.

    Race 2 was voor mij gewoon hot lappen na dat ik in bocht weet ik veel de controlle verloor na een stukje met Cold zij aan zij te hebben gereden.. Daarna 2 keer me wagen in mensen die voor me spinnen geparkeerd en daar door 2 keer de pits heb moeten opzoeken

    Op naar volgende week en zien wat voor een combo we dan gaan krijgen.

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2018
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Voorlopige tussenstand:

    [​IMG]

    Bewijsmateriaal van de random nummer generator:

    Auto:
    [​IMG]

    Baan:

    [​IMG]
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Tevens ook een nieuwe lijst:

    [​IMG]

    - De auto en baan waar we mee gereden heb ik aangegeven met en oranje vakje
    - De Caterham van @Beltoni kwam overeen met de Caterham van @B Tender . Dus de Caterham van Beltoon vervangen voor een andere caterham.
    - Waarom er een dikgedrukte M1 Procar tussen staat weet ik niet, maar laten we vooral doen alsof @asjemenou75 dat na al die jaren van inspanning verdient heeft of iets dergelijks.
     
    hillss vindt dit leuk.
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als ik geretired was ipv er buiten mijn invloed om uitgeklapt, had ik dan meer punten gehad?O-)

    28s voorsprong op P3, 34 op P4, 75 op P5 en 99 op P6. :'-(
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Lekker bezig @Kimi NL!

    Volgende week de McLaren F1 op Oulton Park?

    Na een ragequit krijg je nooit punten.
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  6. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Zeer goed bezig @Kimi NL. Ik wilde eerst suggereren om voor heat 2 de track generator weer te gebruiken maar dat lijkt me bij nader inzien niet echt haalbaar ivm de korte tijd om de baan dan weer een beetje te leren kennen.
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    To finish first, you first have to finish.

    Als je laatste ligt op 4,5 minuut, je auto voor de 4e keer in de puinpoeier rijdt en elk uitzicht op een betere klassering dan je huidige positie weg is ge-ebt. Dan krijg je ook punten als je retired (uiteraard wel afhankelijk van de afstand die je geraced hebt). Ik kan geen mensen punten gaan geven als ze eruit klappen omdat ik dan geen gelijke lijn meer kan trekken met andere gevallen.

    Ik vond het oprecht kut voor je dat je eruit vloog en ik ben er ook vrij zeker van dat je een goede podiumplek had kunnen bemachtigen. Maar wie zegt dat jij en wiethok nog 2 ronden zonder contact te maken hadden gereden? Wie zegt dat er P2 geen Do-or-die poging op P1 ging doen en jullie er samen afgingen?

    Als het een halve ronde voor de finish gebeurde, dan vind ik het een ander verhaal met 28 seconden voorsprong. Maar 2 ronden voor het eind vind ik persoonlijk niet eerlijk ten opzichte van andere racers.

    Op dit moment is er 2 Mens-erger-je-niet avonden in Twente + Kaas en Worst geboden door iemand voor een andere baan combinatie.
    Dus je zult iets meer moeten bieden voor die combi.

    Voor een vervolg (wat er na het racen van gisteren, eigenlijk wel mag komen want ik vond het enthousiasme van iedereen erg leuk. Ook het gebrek aan Ragequits vond ik leuk :p) wil ik daar zeker over nadenken.

    De reden dat ik het niet heb gedaan is omdat ik de Caution graag wilde implementeren. Vond dat zelf (als ik naar de puntenstand kijk, heb ik aardig gelijk gehad) een mooie toevoeging om de race weer om te gooien en weer spannend te maken.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  8. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2018
    Kimi NL vindt dit leuk.
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Oef, lekkere combo zeg! En wat zuur voor @B Tender!

    Vind dit idee echt mega vet maar de enige race die ik mee kan doen is volgend weekend. De komende 3 weekenden daarna zit ik in Zuid Afrika. Ook niet verkeerd, maar ik hoop dat dit een succes blijkt en dat er daarna weer zo'n soort cup komt :)
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Iemand trouwens nog beeldmateriaal van die mega-klapper die asjemenou maakte in Race 2?
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben ook wel benieuwd naar de crash in ronde 1 race 1 (ongeveer 30" na de start). Had het idee dat er een gele Ferrari best hard achterop knalde, waardoor ik op Gold in reed in zijn gele Ferrari. Een mosterd sandwich zou je het kunnen noemen. Helaas geen replay opgeslagen.
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hoorden jullie niet dat ik nog zei 'mwahhh ik retire, ik vind het een beetje eng met Wiethok die steeds dichterbij komt' vlak voordat ik uit de lobby ging? O-)
    ;)
    Ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.
     
    GoldPwnageNL, Kimi NL en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  13. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    En dan vergeten dat ik iemand ben die zijn moment vaker afwacht en hem niet overal zomaar tussen druk

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    B Tender vindt dit leuk.
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Precies!!! :) Had eerst een heel verhaal getypt waarin ik (o.a.) uitlegde dat ik bij Wiethok helemaal niet bang hoef te zijn voor domme do-or-die acties, en dat we samen al heel heel vaak probleemloos superclose hebben geraced, maar had dat lange verhaal uiteindelijk maar gebackspaced :)
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Maargoed. Zand erover :) kan gewoon verrotte slecht tegen m'n verlies.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dat is echt een kloten eigenschap Tender. Ik snap niet dat mensen gewoon niet kunnen inzien dat het een spelletje is en dat verliezen er eenmaal bijhoort.
    Kom op zeg, is het dan zo erg dat je verliest?

    We kunnen immers niet allemaal zo goed zijn als dat ik ben. Dus accepteer het gewoon.































    Dit was niet sarcastisch. Ik ben gewoon de allerbeste en kan heel goed tegen mijn verlies (want ik verlies nooit).







































    Tuurlijk was het wel sarcasme. Kusjes!
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Verliezen door op waarde geklopt te worden.. Helemaal prima, oprecht geen enkele moeite mee. Ik ben de eerste die de winnaar(s) zal complimenteren en feliciteren met de overwinning. Maar verliezen door dingen buiten m'n macht, een beuk of een internetprobleem.. daar kan ik echt slecht tegen.
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Haha Tender, die tekst was behoorlijk sarcastisch bedoelt.
    Want als er iemand niet tegen zijn verlies kan, dan ben ik het. :p

    Ik dacht dat die eigenschap wel duidelijk was, maar blijkbaar moeten we nog een paar avonden mens-erger-je-niet inlassen... :p
     
  19. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Oww wat leuk een xbwr mens erger je niet avondje:D
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  20. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Ik ging gewoon veel te hard de bocht in en daardoor verloor ik mijn achterkant.
    Maar dat was gewoon mijn fout en kon jij niets aan doen.
     

Deel Deze Pagina