1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Pcars2] Random Racing League | #3

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 29 jan 2018.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Gisteravond weinig kunnen genieten. Ik beleef weinig plezier aan dit soort wagens omdat het gebrek aan kunde mij totaal ontbreekt.
    Hoge downforce auto's zijn gewoon niet mijn ding. (zo zonde dat die Mx5 weggestemd werd).

    Regen was met vlagen leuk, behalve die beruchte bocht. Dat was gewoon huilen geblazen.
    Wat ook niet helpt, want weer meer water. Dus sorry jongens. Dat was de reden dat die bocht steeds natter werd.

    Hopen op een betere combi volgende week, het concept vind ik tot nu toe nog steeds erg tof!


    [​IMG]

    @Beltoni kijk ons dan. Liefde <3
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik heb 4 veto's in de aanbieding. Voor 1000 Zuid Afrikaanse Rand of één synchromesh ring van een Clio RS kun je er eentje bij me ophalen.

    Vette foto's @GoldPwnageNL!
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Zijn die versnellingsbakken zo slecht, of ben jij gewoon een beul?

    Overigens is het handelen in Veto's niet toegestaan. De organisatie kan besluiten de veto's af te pakken van de betrokken partijen en eigenhandig te gebruiken. En dan weet je gewoon zeker dat het MX5 in de regen op Monaco wordt!
     
  5. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    In race 1 weet ik niet.. Daar was ik volgens mij als enige gestopt en In race 2 ging ik er uit na @asjemenou75

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    [​IMG]

    De stand
     
  7. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Beetje wazig.. Kan het niet best zien zo

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je kunt er op klikken hè!
     
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ongeveer 30% rijdt niet meer rond met zijn originele versnellingsbak :lol:

    Maar dat moet jij weten toch? Sommige Volvo's zijn met Renault bak geleverd. 3x raden welk onderdeel op die auto's het zwakste is. (Met mijn bak is nu niks mis overigens *afkloppen* maar je kunt nooit genoeg spare parts hebben)
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb geen volvo's uit het renault tijdperk.
    Enkel een 265 die met PRV motor is geleverd, maar dat blokje is voor een paar kratjes Grolsch naar een nieuwe eigenaar gegaan. Wil ik helemaal niets mee te maken hebben. :D
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ga het toch nog één keer oprakelen...
    • Ik verlies op Spa (vooraan liggend met een reuzenvoorsprong op iedereen behalve Wiethok, iemand al op rondje gezet hebbende, én vlak voor het eind) de connectie en krijg 0 punten;
    • Wiethok stópt vrijwillig nadat hij (door schade) vér achteraan ligt en krijgt hiervoor respectievelijk 2 en 3 punten.
    Ik vind zoals aangegeven zelf dat een connectiedingetje zoals bij mij vorige week niet 'érger' is dan retiren, zeker niet als je ver voorop ligt tijdens dat connectieprobleemje. Dat je voor een connectiedingetje dus hárder gestraft wordt dan voor een vrijwillige retirement vanaf de laatste positie verrast mij, maar blijkbaar wordt daar anders over gedacht.. Goed, prima, kan en mag, niks aan te doen.

    Maar...
    Nu klapt Asjemenou halverwege de race eruit, en hij krijgt netjes 2 punten? Ik ben helemaal voorstander voor punten voor Asjemenou, hij heeft meegereden, zat er goed bij en viel door oorzaken buiten zijn directe invloedssfeer op een vervelende manier uit vanaf een potentieel kansrijke positie in de race, maar ik vind het niet zo heel consequent met mijn akkefietje vorige week. Maakt het nu echt zoveel uit dat de kat van asjemenou op de stekkerknop drukte?

    Voor de duidelijkheid, ik pleit er niet voor om Wiethok en/of Asjemenou geen punten toe te kennen, integendeel, maar ik vind het lastig om te begrijpen waarom zij wel en ik niet :)

    [​IMG]
     
    asjemenou75 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Opgelost.

    [​IMG]
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Overigens ook de laatste keer dat ik dit publiekelijk accepteer. Volgende keer mag het gewoon via PM.

    Asjemenou en Wiethok hebben ook allebei 0 punten gekregen nu.
    De Retire van Wiethok in Race 1 laat ik wel gewoon staan qua punten, ik snap die beslissing met 2 ronden te gaan op de laatste plaats met een hele bak schade volledig.
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Persoonlijke mening: Uitvallen en/of rage quitten is 0 punten. Mechanische pech staat uit, maar onze lekke koppakkingen en gescheurde aandrijfashoezen bestaan uit routers, modems en katten. Soms faalt er iets, en da's zuur, maar shit happens.
     
    DutchOwnage en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  15. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Als je het doet doe het dan goed.. Heat 1 ben ik ook gestopt dus 0 punten.. Race 2 ben ik uit eindelijk om de zelfde reden als race 1 gestopt.. Bak schade en daarna bijna 2 min achterstand heeft geen zin om door te rijden

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  16. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Wie heeft mij horen miepen vorige week op Daytona toen ik al cruisend op weg was naar een overwinning? JuistO-):D. Maar mij boeit het echt niet hoor, zolang alles maar consequent gebeurd verder.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  17. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Voor mij ook geen probleem om 0 pntn te krijgen in race 2. Hoe lullig ook in sommige gevallen, maar dit is consequentie voor inderdaad een "mindere verbinding" of #eentedikkekatdieoptehogeleeftijdnogin1keerspeelsbeginttedoenendandoorzijnmassainrelatietotzijnsnelheidnietmeerkanafremmenoponzegelaktevloerendaardoordedodemansknopvanmijnxboxweetuittedrukken......

    Maar dat is inmiddels opgelost, de babi-pangang is in Amersfoort de aankomende week (herstel weken) in de aanbieding. Is trouwens wel eentje met vetrandjes.

    [​IMG]



    Maar Stijn is wel een calimero!!
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2018
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Race 1 ging trouwens erg lekker, ik ben een erg goede regenrijder.:)

    Race 2 zie hierboven.........
     
  19. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ok, ik weet nu dat ik dus voorlopig geen babi-pangang meer bestel bij m'n plaatselijke toko:+
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Race Day! Nu al legendarisch vanwege de comeback van @Rossi46!

    Kunnen we @Crookk ook zover krijgen?
     
    Rossi46, HRT WietHoK NL en B Tender vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina