Valentino Rossi gaat nog 2 jaar door, maar de echte vraag is natuurlijk of @Rossi46 aanstaande zondag ook nog 2 races mee doet?
Mooi voor de MotoGP dat 'ie nog even aanblijft, kunnen ze in de tussentijd op zoek naar een nieuwe levende legende Of ik er zelf vanavond bij ben weet ik nog niet. Ben een beetje aan het kwakkelen, dus misschien dat ik vanavond vroeg m'n mand in duik.
Zo heb ik last van een enorme steenpuist, precies op mijn zitvlak (geen grap). Eigenlijk meer richting bilnaad. Behoorlijk pijnlijk eigenlijk wel. Zit er al een paar dagen dus ik hoop dat ie lekker doorrijpt en openspringt, snel. Excuses voor diegene die net lekker aan z'n croissantje met jus zit
Benieuwd wat de combi vandaag gaat worden... Ik hoop op iets leuks met veel close racing Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Sorry heren maar voor mij was het 3x niets vanavond.. Zonder Stability control (wat helaas uit staat in de cup) kan ik met deze bak niet rijden.. Heb het probleem met meerdere wagens gehad dat ik daar stability control bij aan moet hebben wil ik elke bocht normaal door komen Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Hier het incident met Tender. Vanuit cockpit view zie je het eigenlijk niet aankomen. Bij de laatste opname zie je dat Tender de hele baan wilt gebruiken terwijl hij moet weten dat ik daar zit. Wat mij betreft een race incident met gelukkig niet veel consequenties. Wel jammer want het beloofde een mooi gevecht te worden. PS. Als het mijn schuld was had ik deze video hier natuurlijk nooit gedeeld.
Eerlijk is eerlijk... Ik moet erkennen dat ik hier een stuk lomper inkwam dan hoe ik het mij herinnerde in 't heetst van de strijd. Sorry Beltoon!!!
Ik ben de eindstand van Race 2 alweer vergeten (heb geen screenshot). Dus als iemand zo vrij zou willen zijn om aan te vullen 1. Gold 2. Beltoon 3. Tender 4. Kimi 5. Hills ? 6. United ? Voor de rest, heerlijke combinatie. Wel super frustrerend om de pace niet om te kunnen zetten naar overwinningen. Race 1 had ik wel degelijk een goede pace, maar door de safetycar redelijk veel problemen met mijn achterbanden. Moest echt goed oppassen en gedoseerd remmen om 1.15's te blijven rijden. Iets wat gewoon niet constant te doen was zonder TCS. Race 2 was de pace gewoon weer aanwezig. Constante 1.15's kunnen rijden, maar door een paar schakelfoutjes (#waaromkoppelikookzelf?) niet verder kunnen komen dan P4. Jammer maar helaas. Nu hopen dat de combi voor volgende week net zo leuk is! Sorry Wiethok, maar die blijft voorlopig ook nog wel uit. Zeker in de regenraces vind ik Stability Control een oneerlijk voordeel ten opzichte van anderen. TCS vind ik in een auto zoals gisteren ook lelijk. Maar dat zeg ik ook omdat ik verloor .
ik zou binnenkort mijn stuur weer terug moeten krijgen. Eens kijken of ik dan nog een avondje kan aanhaken!
TCS heb ik sws altijd aan staan.. Wel op low en in de tuning tussen de 18 en 25%.. Stability control onder een knop speciaal voor dit soort wagens.. In de regen kan Stability control idd voordeel hebben maar normaal gesproken met een droge baan echt niet.. Dat levert juist kwa pace best wel veel in, vooral in bochten.. Enige wat het oplost is dat de kont je niet elke keer voorbij wil. Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ná de races nog wat rondgecrosst met de Caterham (waarvan @DutchOwnage immers spijt als steenpuisten op z'n bips heeft dat hij hem heeft geveto'd), en met de Rallycross-Hundai. Onderstaande filmpjes zijn licht-egocentrisch, want allemaal tijdens de race met Èksboks-rèkkuhd-dèt opgenomen. Bijna een epische reverse-entry rond 1:40 van ondergetekende: En een bijna-virtueel-dood-ervaring, wederom rond 1:40, waar @Kimi NL nog maar net ontweken kan worden Wat een gaaf bakje was dat Ach, nu zijn we toch bezig: Effe skippen naar 1:10 Klein overstuur-momentje nog, maar niks dat niet opgevangen kan worden Kijk @ColdzeroNL , daarom kwam ik daar met een tikje meer snelheid uit die bocht dan jou (oud-Monza, Porsche 911 RSR) ^En deze gewoon even lekker afkijken ivm algemene epischheid. EDIT: @ kimi heb helaas geen screenshot van uitslagen
Op zich kan ik wel in @HRT WietHoK NL z'n verhaal meekomen. Afgezien van regenraces, lever je volgens mij best veel snelheid in met SCC aan. Maar als dat voor mensen voorkomt dat ze vroegtijdig afhaken zou ik persoonlijk zeggen waarom niet. Men wordt er dus niet sneller door. Maar goed, die keuze is aan de organisator. De eindstand van Race 2 was United op 5 en Hills op 6, al mag dat van mij best andersom ook hoor want volgens mij heeft hij door mij wat schade opgelopen eerder in die race. Ow en met m'n steenpuist op het achterwerk gaat het inmiddels wat beter. Hij is aanzienlijk in formaat afgenomen gedurende de nacht. De details over hoe ik wakker werd zal ik jullie verder besparen. Einde dienstmededeling