Pech: Aan al mijn controllers mankeert wel iets!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gouranga, 22 okt 2004.

1. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou juist het vreemde, het is mijn 2e controller die ik bijna niet gebruik, en als ik hem openschroef dan is de garantie er toch af ??

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Yup garantie is dan weg. Als je nog garantie hebt, gewoon even belletje plegen.

3. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom is de garantie er dan af? Dat is alleen bij je console, omdat je bij het openmaken van je xbox 2 stickers doorprikt, bij je controller is dit dus niet het geval en kunnen ze niet aantonen dat ie open geweest is :)

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    tenzij je net als ik een te grote schroevendraaier gebruikt hebt, en je schroefgaten iets groter geworden zijn :D

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als je gaat schroeven, beschadig je (waarschijnlijk) je schroeven. Ze worden een stukje zilver. Zo zien de medewerkers van Microsoft dat je zelf aan het knutselen bent geweest, en vervalt je garantie :)

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Vriend van me kreeg gewoon nieuwe controller en hoefte zijn oude niet op te sturen. Makkelijk misbruik van te maken :mad:

7. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kreeg ook een nieuwe opgestuurd, maakte hem open en het was een gebruikte. Ik weer bellen, krijg ik weer een nieuwe. Mocht ze allebei houden :)

Deel Deze Pagina