1. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    De makers van expeditie robbinson hebben een nieuw programma. Het doel is om vanuit Moskou naar Peking te gaan met 2 euro per dag. 8 Koppels strijden tegen elkaar en steeds valt er 1 af. Het is te zien op zondagavond, vandaag de eerste aflevering. Ik vond het wel een leuk programma, wat jullie?

Zelf vond ik die bolle gast wel coewl8)

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    In belgie is het elke donderdag en het is vorige week begonne :) Ik vind het echt een tof programma waar er toch wat spanning is.
    Ik vind die tweeling echt lache, die zijn zo dom :D Het irritantste vind ik die vader met zijn dochter pff. En Reggie moet winnen van mij :9 zo dat weet je dan ook weeral ;)

3. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    die bolle ik weet niet hoe hi jheet owned egt:cool:... egt zon rijk mannetje en dan moet ie ff in een schuurtje maffen:cool:... egt TE mooi voor woorden

hij dus:cool:

Laatst bewerkt: 14 mrt 2004
  4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond het wel mooi om te zien, alleen al omdat het echt weer in Robinson stijl is opgezet. Maar vooral om te zien hoe gastvrij sommige mensen daar zijn, en hoe slecht die vakantiegangers Russisch kunnen. Dan gaan ze antwoorden, en dan zie je in de ondertitels dat ze eigenlijk iets heel anders zeggen. :+

Ik vind die jongens tweeling dom. En die opa met z'n dochter ook. Maar ik ga het wel volgen denk ik. :)

5. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het ook een vet programma!! ik was ook al fan van robinson. die dikke kakker roelt inderdaad!! met zo'n accent van: zo kerel, nog geneukt? vet lachen

6. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een cool programma.. dat verhaal over die ratten was echt geinig.. ze zijn wel vriendelijk daar in Rusland!

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    OMG wat een ontzettende eikel is die Reinier-gast. Staattie daar in z'n Lacoste-polo: "senk joe jes?"

Wat een aars |:-

8. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Neuj man hij roelt de pan uit gek...:eek:.. het is gewoon mooi om te zien hoe zon "veelgeldhebmanntje"reageert in dat soort situaties.. egt mooi

9. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook net gekeken maar dit programma blijf ik zeker helemaal volgen.
    Ik vind het ook leuk te zien met wat voor wrakken die lui daar rond mogen rijden en in wat voor situaties die mensen terecht komen.

10. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee! toch geen la coste polo.. :confused: reden 1 om het niet te gaan volgen :p

Het is wel te merken dat het van de makers van expeditie Robinson is. :cool:

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    dat is nou juist de rede dat je het moet gaan volgens zon rijke gast... en dan zo arm moeten leven:cool:... das pure ownage:p

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik erger me gewoon kapot aan de rrr en die lompe opmerkingen van die gast |:-

13. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het een leuk programma.

14. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    jaa ja , ik heb het ook gezien.
    Ik vond het echt wel leuk en "spannend" om te zien.
    Zeker voor herhaling vatbaar om te gaan volgen...

15. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een deel gezien, ik weet nog niet of ik het ga volgen.

Als ze bij van die vage russen in de buurt komen, die zo gevaarlijk lopen te doen, vraag ik me af of ze wel echt in gevaar zijn, er is immers nog een cameraman bij... Lijkt me wel lastig met liften.. Ik zou wel eens een "behind the scenes" willen zien hiervan.

16. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaat, ze doen net of die cameraman er niet bij is. Maar die mensen moeten natuurlijk bij het liften wel rekening houden met de cameraman die ook een plaats in neemt in de auto. Ook vraag ik me af of die cameraman of vrouw eet en zo. die kandidaten hebben niet zo veel geld om uitgebreid te eten en zo, maar ik ga er van uit die cameraman wel. Hoe denken jullie daar over?

17. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0
    De camera man staat los van het programma, hij/zij is namelijk geen deelnemer. Cameraman en filmploeg zullen dus waarschijnlijk eigen vervoer hebben. :cool:

18. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vond het wel vaag inderdaad dat de cameraman gewoon heel rustig bleef filmen terwijl 1 zo'n team bijna uit een heroïnehoertjes-motel geslagen werd.

Verder is het vrij voor de hand liggend dat de cameracrew gewoon een eigen busje heeft met apparatuur en slaapplaatsen. Het gaat om de teams, niet om die cameramensen. Dit doet wel een beetje afbreuk aan het idee dat ze 'alleen op de wereld' zijn, terwijl er constant zeker 2 mensen bij ze in de buurt zijn.

19. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ja juist.. Ik vind dat ze zelf gewoon een camera mee hadden moeten nemen en alles zelf filmen. Dat maakt het veel echter.

20. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies dat had van mij ook wel gemogen.... beetje zoals bij de trip :D

maar ze moeten ook elke avond om 20:00 uur stoppen met liften dus dan is die cameraploeg erook bij om dat te checken, dat ze daar niet meer gaan sjoemelen :+

ik vond het iig wel leuk ja, ik ga het zeker volgen...
    en het domste vond ik die gepensioeerde vader met dochter, die mogen er van mij zo gauw mogelijk uit O-)

Deel Deze Pagina