Of je koopt em via X-bazar voor 29 euro inc *) maar is het goed afgelopen??? dit gebeurde mij ook 13 maart , toen werd ik opgebelt door Gameshop Den haag of ik mijn XBOX live kitje wilde hebben (dat had ik schijnbaar bestelt ) gelukkig belde ze, anders had ik het al gehad
Of monopoly party Maar Shenmue 2 is wel een goed spel, je moet er alleen wel van houden. Misschien wil iemand op xbazar hem wel ruilen voor een spel dat je liever hebt.
Ben ik even blij dat Replay vanaf mij 5 minuten fietsen is . Maar ff serieus (tot zover dat kan). Het gaat onder rembours, je hebt het meestal binnen 8 dagen en het is een wereldgame! Ik heb hem namelijk bij een vriend gespeeld en krijg hem als ik mijn examens heb gehaald .
Intussen zat ik te wachten op Shenmue, na er veel over gelezen te hebben verheugde ik me er zelfs heel erg op.. Krijg ik net een mailtje binnen van Replay : Beste klant, Shenmue is helaas helemaal uitverkocht. Dit was een eenmalige actie en kan dus niet meer bijbesteld worden. Met vriendelijke groet, Replay Videogames Aaaaargh!! Hij was 37,50,- inclusief verzendkosten bij Replay. Ergens anders zal ik er wel 60 euro voor moeten betalen Oh well... :{