Ik ga ook zeker co-oppen via Live, maar ik weet nog niet welke gamertag ik neem. Moet ik nog ff over nadenken. En de 360 hoop ik dan in januari te hebben. Heb hem niet gepreordered en er zijn veel tekorten. Dus dat wordt eerst ff geduld hebben. Maar dit spel haal ik zeker bij mn 360
heb eens even een lijstje gemaakt met iedereen tot nu toe: de live accounts zijn het niet de nicknames perfect mark gamertag nog niet bekend IvoX xalvo nl fardo nl bulletime 88 melbuuln LaZZ nl Nukeshell NL Mystery X nl seriuos siem kingsteven panzerdelta holyboy6 pharrelshell Duo Maxwell 76 somkey_jay melbuuln Borne P4R4DOX MadMRk best al een aantal, zit je frienlist straks meteen weer half vol.... Maar ik ga vast beginnen met toevoegen
ff een opmerking voor de startpost. Haal MadMrk maar weg, want dat wordt niet mijn Xbox 360 gamertag. Laat ik binnenkort hier weten
haal mij er maar weer af... kwam er gister achter dat ik 5e op de lijst sta voor een 360 en de winkel waar ik op de lijst sta krijgt er maar 2.... Oftwel ik ga wel even lagns, maar de kans dat er nog een 360 voor mij is, is praktisch 0...
Oke vanacht is het zover, zijn er meer mensen die een midnight launch hebben en dus vanacht al aan de slag gaan? Kan ik die vanacht namelijk vast toevoegen want ik wil vanacht vast met Perfect Dark Co-op aan de slag gaan
Ik doe mee! Gamertag: DaantjUH Ik heb net even met LaZZ gespeeld, erg vet deze online co-op! En LaZZ, het was leuk! Bedankt.
Ja het was cker lachen... Ik kan alleen pas na het weekend weer verder. Xbox staat op mijn kamer in Tilburg en ik heb hem niet mee naar huis genomen... Maar goed maandag ga ik weer verder, hopelijk is er dan weer iemand online om Perfect Dark Co-Op te doen... En dan ook hopen dat zijn internetverbinding aan het eind van het level niet uitvalt zodat je het opnieuw moet doen