1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Dit is voor mij ook de laatste keer dat ik een spel daar bestel die ik heel graag wil hebben. Nu krijg ik hem ipv 2 december, waarschijnlijk dinsdag 6 december...

Klote TPG...

2. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde probleem hier , PD0 & PGR3 ook beide van de gcshop nog niet binnen :mad: . Maar ik heb ook nog geen 360 op de kop kunnen tikken , dus kan er mee leven O-)

3. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook even Co-op gespeeld met een Engels man.
    Heerlijk:9 , geen lag of wat dan ook, kon hem duidelijk verstaan gewoon helemaal ok! Hij vertelde dat hij ook een advanced scart kabel had omdat hij nu tijdelijk op een normale TV moet spelen om dat ze HDTV nog moet komen, maar hij zei dat het echt verschil maakt!

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb nog niet eens gekeken :p.
    Ik heb gewoon meteen mijn Advanced Scart kabel gekocht en aangesloten.

Maar idd, PDZ is Zwaar OKé :cool:.
    Zowel SP, als MP en Co-op.
    Werkt perfect en loopt lekker.

Alhoewel ik op LIVE nog wel eens niet bij een game kan komen omdat er geen connectie kan onstaan ofzo :confused:.

Terwijl LIVE het toch zeker doet aangezien ik ondertussen met iemand aan het praten ben over de Prive Chat.

5. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    zat zo een advanced scart cable niet standaard bij de premium editie?

6. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die kan je los kopen voor € 24,99

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Laatst even review bekeken en SP was maar ca 6 uur. :eek:
    Op de huidige generatie heb ik ook wel meerdere korte games (die het voornamelijk van MP moeten hebben), maar ik vind het wel iets te kort.
    Rare heeft de laatste tijd wel aardige games, maar net als bij EA, zijn het geen toppers. Duurt nog wel even voordat ik mijn Xbox 360 heb, maar PDZ (en Kameo) koop ik dan wellicht voor een lekker prijsje maar niet voor de volle prijs.

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    nou 6 uur lijkt me wat overdreven, zal wel wat langer zijn hoor bij de eerste keer. En halo (1/2 welke je maar wilt) zijn ook niet echt lange games maar blijven leuk om overnieuw te spelen omdat je andere wapens wilt gebruiken, andere dingen wil proberen etc. Dus de waarde van een spel als PDZ is zeker langer dan een magere 6 uurtjes (in tegenstelling tot EA games, waar je het meestal na een keer uitspelen wel allemaal gezien hebt).

9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe is het grafisch gesteld op een SDTV?

10. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    GOED!
    (ik heb trouwens nog nooit op een HD gespeeld, dus had ook geen verwachtingen)

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Daarentegen lees ik net in de Xbw review dat er wel een replay waarde aan vast zit omdat het herspelen van de SP op een moeilijkere stand redelijk verschilt vergeleken met de eerste keer dat je het speelt. Desalniettemin is 6 uur erbarmelijk kort, al ben ik wel van mening dat de gemiddelde gamer er de eerste keer wel iets langer over doet.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, maar aan herspelen doe ik niet. :+
    Spel het spel 1x aan nooit opnieuw om het met een hogere moeilijkheidsgraad te spelen of nog wat submissies te zoeken.

13. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  14. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    welke wapens zijn julie favoriet

mijne tot nu toe zijn

dragon rifle ofsow
    en shotgun

:D

15. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen op demopods gespeeld maar ik moet zeggen geef mij maar de shotgun en de superdragon.

16. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Prachtige Game , ben pas begonnen met de game (30 min geleden) en kan nu al zeggen dat het dope is :D :D :D :D

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind het online erg tegenvallen. Iemand killen duurt veel te lang(zeker a;s ze ook nog een armor dragen). Meestal kill ik iemand met een headshot maar soms duurt he tzo lang dat ik tijdens gevechten wel 2 keer moet reloaden voordat je iemand dood krijgt. Ik vind wel de mode met die skeletten erg leuk! een beetje net als zombie van Halo 2.

18. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    VETTE ONLINE GAME ECHT WAAR !! ik heb gisteren deze game gekocht (Perfect dark z special edition) met een premium xbox360 pakket! En dat zonder pre-order

Aleen,,, Gaan er nog meer multiplayer maps komen? Of zijn er een paar vrij te spelen? Want 6 levels zijn niet echt veel. Ok ze worden groter naarmate er meer players meedoen maar een paar meer zou mooi zijn!

Alvast bedankt voor het antwoord, ik ga weer verder spelen!

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  19. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In hoeveel uur hebben jullie allemaal de singleplayer uitgespeeld?? En zijn de missies nog een beetje leuk om nog eens te spelen? Of moet je het voor de replay waarde toch echt bij de multiplayer zijn?

20. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Uitgespeeld ik ben bij missie 5 ik speel hem op de middelste stand want de derde is pas te spelen als je de eerste gehaaldd hebt.

Moet zeggen Chinezen zijn niet makkelijk.........got the hint....haha.....!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina