1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Want? Omdat ik ruim van tevoren een 360 besteld heb bij de Music Store, maar omdat ik op Texel (en meerdere mensen met een pre-order) woon vonden ze ons niet belangrijk genoeg om ook de Music Store op Texel van een Paar 360's te voorzien! Er is er niet 1 op Texel aangekomen, in geen van de Winkels die consoles en games verkoopt. Als ik me bedenk dat Texel vergeleken met de andere wadden eilanden prima berijkbaar is door middel van een bootreis van amper 20 minuten op een boot waarder honderden auto's op vervoert wordenn ken ik daar behoorlijk pissed-off van raken! :mad:

    Nu heb ik Perfect Dark Zero via GCshop in huis en kan ik er niks mee...
     
  2. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- Das kut (kwalitatief uitermate teleurstellend). Krijgen ze nog 360's binnen of moet je die kilometers verderop gaan halen?

    En wat zouden jullie vinden van een pdz frontplate? Die je dan bij de limited edition van het spel krijgt? Ik zou het zeker wel vet vinden en als ze frontplates van het spel bij de limited editions zouden doen (limited edition halo 3 frontplate bijv :9 ) dan zou ik altijd limited editions halen. Oh wacht, dat doe ik al :9
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  3. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze beide op 100 staan, gelijk van af het begin. Vind het wel lekker spelen maar zal vanmiddag een lagere sensetivity proberen kijken hoe dat gaat.
     
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit nog nooit verandert eigenlijk, dat ga ik vanavond eens proberen. Als ik het goed begrijp kun je je visier sneller bewegen als je je sensitivity hoger zet??
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Ach het pitoreske dorpje Gemert vinde ze kenneljk ook niet belangrijk genoeg, best schijt geregelt van Microsoft, marjah als je bedenkt dat de hele wereld een 360 wil is et moeiljk er zo veel aan te leveren :D

    En ik moet nog steeds op de postbode van vandaag wachten...... als hij nou eens op schiet met mijn pakketje kan ik ik ook eindelijk spele :D
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf Gemert kun je toch wel vrij makkelijk in een stad komen waar wel 360's te koop zijn?
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar ik was een paar daagjes buitelands, en daarna waar ze uitverkocht ;) en ik was te lui om ze te pre-ordere en/of reseveren :confused:

    marjah heb er nog eentje op de kop kunnen tikken :D

    Strak ff aansluite, PDZ en CoD2 spele :D
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet gepreorderd of gereserveerd had was het moeilijk geweest om er nog eentje te krijgen maar ik zie dat je er nu een hebt dus veel plezier ermee!

    waarom ben jij eigenlijk niet aan het gamen??? :9
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    omdat de postbode hem vandaag brengt, en hij is er nog niet geweest :mad: ;)
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn das balen, lijkt me vervelend. De hele tijd naar buiten kijken of de postbode al in de buurt is, en maar w8en, en de tijd gaat zo langzaam, en maar w8en.
    Gelukkig heb je dit forum nog :D
     
  11. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat pa's balen is de hele dag maar op internet zoeken naar ergens waar je een 360 kan kopenO-)
    nee je hebt gelijk
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik pas balen vindt is dat ik nog minstens een week moet wachten tot die mediamarkt weer een nieuwe levering krijgt.
    en dan moet ik nog een game en extra controller zien te regelen.
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hou het ontopic mensen.
     
  14. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    "het grote das pas balen topic" anyone?? :D
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Robertione, Orchrist zegt net, Hou het ontopic mensen en wat doe jij?:D

    Ik denk dat deze game mijn launchtitel wordt, Wat voor cijfer geven jullie het spel en waarom?
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Dat is raar, want ik ben meestal CoD 2 of PDZ aan het doen...maar als je wilt gamen, moet je maar inviten, als ik zin heb kom ik wel even langs. :)
     
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 8.7 (net geen negen maar wel iets meer dan een 8.5 :) ) en waarom, Single player is wel leuk maar daar moet je het niet voor doen. Het gaat vooral om de multiplayer. Hier zijn een aantal pluspunten:

    - De grote variatie aan gametypes
    - Co-Op is geweldig om te doen _O_
    - Ieder wapen heeft zo zijn voordelen en nadelen. Dit brengt evenwicht in het spel.
    - De mogelijkheid om bots toe te voegen die ook nog goed spelen. Zet deze op het moeilijkste niveau en je wordt volledig afgezeikt :9
    - De graphics, maar dat is wel bij ieder 360 spel een pluspunt :)

    Het enige minpunt vind ik dat de singleplayer veel te kort is.
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    8,9, omdat:
    Het speelt lekker gewoon
    Co-op is heerlijk
    MP bijna net zo goed
    En in het geheel komt het net niet uit op een 9 omdat het niet een ,wow dit spel is het beste ooit gespeeld heb, gevoel erbij krijg.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zit er eigenlijk ook bloed bij het spel als je iemand neerknalt? :D
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, eerst zeg maar niet maar als je zijn armor eraf hebt geknald, spat het er wel uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina