1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als je dit juist niet leuk vindt (lijkt me onwarschijnlijk) kun je het uitzetten

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

hmm??? :confused:

Dusse je ziet geen bloed, maar wel dat je zijn armor kapot schiet... (of snap ik het nu verkeerd ;))

3. chaos_360

chaos_360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eerst moet je zn armor er af schieten, en als je hem dan raakt zie je wel bloed

4. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt het verkeerd :) Er zijn mannetjes met armor aan (niet allemaal). Als je op zon mannetje schiet zie je eerste zijn armor kapot gaan bij elk schot. Zodra je zijn armor kapot hebt en je raakt hem dan zie je zijn bloed. Je kan ook in zijn been of arm schieten, dan zie je gelijk bloed maar dan duurt het langer voordat hij af is. Ook een headshot is mogelijk en dan zie je ook gelijk bloed tenzij hij een helm op heeft. Als hij een helm heet moet je hem meerdere headshots geven. Soms vliegt bij de eerste headshot de helm van zn kop en dan is nog 1 headshot weer genoeg voor een kill. Kort samengevat: je kunt dus bloed zien :)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik geef het spel nu een 7. Waarom? Het feit dat je vaak niet kunt joinen bij games zorgt dat de MP beperkt blijft. Zodra je eenmaal in een game zit is het geweldig alleen durt het (bij mij) erg lang (terwijl ik NAT op OPEN heb staan). 1 op de 10 games kan ik joinen. Verder worden ranked gamesveel te weinig gespeeld. Ik heb er nu 2 kunnen spelen in 4 dagen.

Single player: 7,5
    Offline MP: 8
    Online MP: 3 (9,5 als je goed kunt joinen)

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ben het wel met G-Force eens, en ook blij om te horen dat ik niet de enige ben joh :).
    Dacht even dat dat Niet kunnen Joinen aan mijn draadloze internet lag, maar meerdere personen hebben dit in mijn friendlist en hier dus ook.

Ben het met de cijfers wel met je eens idd, al zouw ik hem in het totaal toch wel een 7,5/8 geven.
    Alleen ZONDE van die MP op Live, en ik hoop dat ze dat met een Patch gaan verhelpen.

Want schiet gewoon niet op zo.

7. Captian_Nemo

Captian_Nemo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

IEMAND??

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet mogelijk. Dat zou het veel te makkelijk maken. Wel is er in ieder level een checkpoint. Als je afgaat kom je daar terug. Ook kun je er handmatig voor kiezen om terug te gaan. Ga je helemaal uit de missie, dan moet je het hele level opnieuw doen.

9. Captian_Nemo

Captian_Nemo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okay thanx

10. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik trok net halo (1) weer es uit de kast en dacht hoovol over PDZ.
    en dan opeens besef ik dat de SP van PDZ volgens mij wel mee valt.
    kwa tijd dan.
    de SP van Halo kan je ook zo in 6 uur uitspelen, dus volgens mij valt dat allemaal wel mee.
    ik hoop trouwens dat ik PDZ, net als Halo(1), over 4 jaar nog es uit de kast kan trekken om em te spelen. dan is et echt van Halo(1) niveau.

11. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zeker mijn launchtitel, heb het spel vandaag binnen gekregen. Nu nog een 360 :D Maar ik wilde gewoon alvast een spel thuis hebben leggen als ik mn 360 thuis bezorgd krijg. Kan ik gelijk aan de slag. Nu nog hopen dat die Chinezen een beetje doorwerken :+

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oost europeanen ;) (toch?:p)

13. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee zwarte pieten :p

14. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    kan wel
    nukeshell nl heeft het in 5 uur uitgespeeld geloof ik
    iig rond de 5 uur

15. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist dit spel gespeeld (vandaag ontvangen :)) en het is best wel wennen. De sfeer vind ik super en muziek ook (heb ook de soundtrack hiervan op cd)!

De besturing is wennen, maar is gewoon oefenen denk ik. Ben blij dit spel te hebben gekocht.

16. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    het lukt mij maar niet goed het spel op te slaan in de SP. Telkes als ik een level gehad heb, ben nu al 2 keer tot level 2 gekomen en ik heb niet zo veel tijd om het spel in een keer uit te spelen. Hoe moet ik nou goed saven. Ik kies voor save progress, maaar het lijkt geen effect te hebben....?!

Bij PGR3 geen problemen met saven....

17. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm ik weet nu echt niet welke game ik nog ga kopen:

Ik twijfel tussen Kameo en PDZ. Hoe werkt dat co-op op live dan precies? Iemand die nog laatst bij de mediamarkt is geweest voor de prijs van deze games?

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het ook en ik irriteer me er echt mateloos aan.
    Vanmiddag heb ik hem maar gewoon uitgezet, want hij joinde gewoon geen een server.
    Ik vraag me nu toch echt af wat dit is. Ik ben in ieder geval niet de enige die het heeft.

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen Samsungs, ook andere merken TV's. Zelfs iemand op het forum (weet ff zogauw niet meer wie) met een Bravia die er last van heeft....lijkt me een Perfect Dark Zero gerelateerd probleem, anders had ik ook last van tearing met andere spellen en das niet zo.

Zou leuk zijn als Rare nog met een patch kwam voor het probleem, en anders pech....tis niet superhinderlijk, slechts een lichte vorm maar toch. Ik vroeg het me gewoon af of er nog meer mensen waren die het probleem hadden :)

Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel al eens eerder gedaan hebt lukt het wel in 5 uur. Maar als je het voor de eerste keer doet is dat toch wel wat moeilijker.

De besturing kun je zelf aanpassen. Als je "standard" kiest heb je dezelfde besturing als halo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina