1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    OMG....wat staan er veel PDZ te koop zeg...
    Marktplaats staat er vol mee...blijkbaar valt het veel mensen toch tegen, want zo snel een game verkopen?

Ik ga maar voor een 2e handse denk ik :)

2. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoeveel missies heeft PDZ? ik ben nu bij de 11de.

3. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    13 missies (14 met mission 0 erbij)

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Laaste kan je trouwens ook geen missie noemen, dat is een boss fight van 2 min.

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    de missions zijn best moeilijk maar heb hem tot nu al toe bijna op Perfect Agent alles uitgespeeld nog maar 4 missies te gaan :+ mja ik had eergister Dark Agent Geprobeert maar het is wel erg moeilijk als je 1 keer geraakt word is de helft van je heal ofzo al leeg... en je heal vult niet bij aleen als het erg leeg is

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien even in een spoilertag zetten?

Maar goed, ik heb absoluut geen problemen met de besturing of het richten, werkt heerlijk. Tot nu toe vind ik alle missies gewoon leuk. Ik snap btw niet dat mensen die voice-acting zo super slecht vinden, ik vind het echt behoorlijk meevallen hoor.

Laatst bewerkt: 11 dec 2005
  7. UltraTiger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alle op special agent uitgespeeld, en missies 1 t/m 6, 11 en 13 op perfect agent

Ik sta 10de bij missie 11, op de leaderboards :)

*edit*
    Ik bedoelde natuurlijk Secret Agent.. ik maak steeds die fout |:-

Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje: ik heb perfect dark zero, maar hoe krijg ik die irritante k*t controls veranderd.
    nu is bij mij naar boven kijken naar onder kijken en naar onder kijken naar boven kijken:confused:
    als ik bij opties en dan controls kijk kan ik maar uit 2 dingen kiezen; classic en normal maar allebei hebben ze die super irritante kijkcontrols verkeerd:confused:
    ik snap zowiezo niet waarom rare dat bij perfect dark nou weer zo moet doen, waarom niet gewoon zoals halo 2...?
    weet iemand of het te veranderen is dat je dezelfde controls als halo 2 hebt?
    alvast bedankt, zonder die controls ga ik t spel echt niet spelen...

9. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omhoog=omlaag en omlaag=omhoog heet inverse(d) look, kun je vast aan en uitzetten. En het antwoord op je vraag is al in deze thread genoemd. Je kan even gaan zoeken of hopen dat iemand zo aardig is om het te herhalen

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    bij mij waren ze standaard Halo2 instelling... Maar je moet ergens kunnen kiezen tussen Inverted of niet (inverted is wanneer je naar beneden indrukt, naar boven kijkt)

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    oke thx, zag het bij opties zo gauw niet bij staan, zal nog wel ff kijken:)
    maar snap niet waarom ze dat hebben gedaan maar ja...

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Moet je dat bij je quote ook even doen. ;)

Ik zal vanmiddag is kijken hoe PDZ speelt. Ook maar meteen online proberen [hoop ik]. Als ik de verhalen hier hoor duurt het joinen nogal lang en aangezien ik Chello classic heb [goeie dl, matige ul...en dat merk je goed bij bijv. WoW -> Ogrimmar] ben ik benieuwd.

13. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik vind vooral de achievement points ook wel een motivatie om de Singleplayer steeds verder te spelen. Heb hem nu alleen nog maar co-op uitgespeeld op Agent maar daar gaat van de week nog wel singleplayer agent en co-op secret agent bijkomen... Blijft het toch leuk om steeds weer singleplayer te spelen. En vooral een van de laatste levels ziet er echt prachtig uit... In budapest geloof ik, dat level was echt ongelooflijk mooi. En die bossfight vond ik op Agent al kut :confused: Was wel co-op dus er waren er 2 maar toch...

14. UltraTiger

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij game defaults in je gamer profile oa kiezen of je inverted wilt of niet, dan stelt de xbox 360 die dingen voortaan automatisch in als je een nieuw spel hebt.

15. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel eigenlijk elke game altijd Inverted :) geen idee waarom.. Doe het al jaren.. ben er ooit aan gewent geraakt en kan nu niet meer anders spelen... :p

16. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik gebruik ook invert in alle shooters.
    Ik heb het idee dat als je je hoofd naar achteren goooit dat je dan omhoog kijkt. Hetzelfde als met een controller dus.

Het vreemde is dat ik dan weer niet invert kan spelen met een muis...

17. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp niet hoe mensen met invert shooters kunnen spelen.
    maar ja. ik begrijp ook niet hoe mensen links kunnen schrijven, zal wel ongeveer hetzelfde princiepe zijn.
    ik wou dat het al woensdag was want dan krijg ik eindelijk me xbox360 met PDZ.
    overigens, zou ik jullie gamertags mogen toevoegen aan mijn friendslist, tis altijd leuker om met Nederlanders te spelen tegen amerikanen en niet veel mensen in mijn friendslist kopen nu al een xbox 360.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke bossfight bedoel je? De laatste? Want die is echt makkelijk. Die haal ik op Perfect Agent in 1:15 zonder geraakt te worden!

Simpel. Als je dat vanaf het begin altijd hebt gedaan is het makkelijk. In vliegtuigen is het ook altijd zo. Vreemd genoeg gebruik ik de "normale" setting ipv inverse terwijl ik in de luchtmacht zelf gevlogen hebt 8)

19. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu ook eindelijk gespeeld en had meteen de halo-besturing zonder iets te hebben veranderd(sommige hadden dat toch niet???),het spel is zeker leuk en mooi,maar wel iets te makkelijk....maarja ik speel ook op het laagste niveau aangezien ik helemaal nieuw ben met perfect dark,ik heb er gelukkig weer een topper bij:D

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou hoger spelen, Des te minder snel je hem hebt uitgespeeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina