1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan hem ook eerst zo uitspelen, en daarna hoger:9

2. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik dat ga doen ja

3. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik ook, bij elk spel trouwens om alles te leren kwa mogelijkheden/ controls.
    Als ik Agent heb uitgespeeld ga ik over naar de 2e en dan ook de 3e. Heb zo'n idee dat je bij hogere moeilijkheid ook meerdere doelen moet bereiken? Vaak moet je bij games bij easy bijv. 3 dingen doen, bij medium 5 en bij hard 7.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bij Timesplitters ook, En dat is behoorlijk lastig! Dan zijn de levels veeel groter.

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heb de eerste 4 levels geloof ik, op de 2e moeilijkheidsgraad gedaan.

Maar daarna kreeg ik het level in die sneeuw, waar je die chinees ontmoet.
    Bij deze liep ik constant vast of ging ik kapot.

Oftewel, toen even op 'Agent' gespeeld :), dat lukte, en nu voor de volgende moeilijksheidsgraag gaan.

Vind het ook niet erg, om zo een level 2 x achter elkaar te spelen.

6. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt. Op een hoger niveau wordt het moeilijker om je objectives uit te voeren, de tegenstanders zijn beter en er komen nieuwe objectives bij (primary en support).

7. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer ik PDZ heb dan ga ik meteen de SP op secret agent spelen, om de routes en objectives te kennen voor perfect agent.
    en ik ga net als met halo niet veranderen van moeilijkheids graad, want dan kost het me meer tijd en moeite om het spel uit te spelen als ik vast zit.
    kan niet wachten tot het donderdag is.

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik het ook gedaan, eerst secret agent gespeeld. Nu ben ik Co-Op secret agent aan het halen en daarna ga ik ze beiden op perfect agent proberen.

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel niet in de HDTV stand speelt heb je idd geen last van tearing ;)

Een kleine bug voor de mensen die wel op een HDTV spelen, maar ook weer niet zo erg dat je het spel ervoor zou laten liggen....het beinvloedt de gameplay ook niet hoor :)

10. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een tip voor dit level. Ga voorzichtig en silenced te werk. Dan heb je maar 20 kills nodig om te infiltreren in het mansion. Zorg ook dat je de support objectives in deze missie volbrengt. Dat geeft grote voordelen in dit level.

11. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst je een weg maken naar de deur eenmaal binne je vuisten pakken. dan voorbij de camera's lopen en dan kan je zo door lopen. dan nog 1 gevecht en missie is klaar.

12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe de missie moet zal hij wel weten want hij heeft hem op agent gespeeld. Maar als je in het begin niet gelijk begint met schieten en mannetjes neerhalen is de missie veel makkelijker.

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Damn ik dacht eerst van dat Mission 9 het moeilijkste missie was maar het lijkt erop dat Mission 12 veel moeilijker is en dat is tot nu nog de enigste missie die ik nog moet halen op Perfect Agent... ik stond 11e op Mission 9 nu 12e :+

14. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het moeilijkste deel van missie 12 vond ik het oversteken bij de brug. Na een aantal keren proberen merkte ik dat het het makkelijkste was om eerste bij de uitgang te blijven staan en vanaf daar iedereen neer te schieten. Daarna loop je naar voren totdat je de tegenstanders "getriggerd" hebt. Dan loop je terug naar achteren, naar die turret en daar schiet je dan iedereen mee af. Dan doe je dit nog een keer voor de 3e groep soldaten. En als laatste knal je die gaste (vrouwen) met hun plasma rifle gewoon af.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zag het jah. Je was M12 wel 3 uur achter elkaar aan het spelen :)

16. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Kom terug van school, sta ik opeens 12de ipv 10de bij missie 11 :+

Ik ben nog lang niet klaar met perfect agent, ik moet nog missie 7 t/m 10 en missie 12

17. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    edit:
    tsja wat ik net heb gepost was erg offtopic. daaarom maar weer weggehaald. k moest gewoon ff ergens mijn ergernis duidelijkmaken

Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das best lullig maar heeft dit iets met PDZ te maken??
    Als je dat hier post maak je heel wat mensen blij met alleen al de gedachte dat er weer 360's te koop zijn ;)

Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  19. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me net af. onder welke zone kun je et beste PDZ spelen?
    is et pro, recreation, underground?
    ik ben zelf namelijk bang dat de minder goede mensen in recreation zitten en die onsportieve hufters in underground.
    vertel me graag jullie ervaringen, want ik kom morgen ook bij de comunity :D

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt niet uit welke zone je kiest, je komt gewoon tege alle andere spelers te spelen. De zone die je opgeeft is alleen een indicator van de manier waarop jij speelt.

Laatst bewerkt: 13 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina