1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles op Secret Agent gehaald. Nu kan ik alles op Perfect Agent spelen. Maar als ik 1 level heb gehaald op Perfect Agent, kan ik die dan niet op Dark Agent spelen? Dat was Secret Agent wel het geval.

Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat kan niet. Je moet eerst op Perfect Agent alle missies gedaan hebben om Dark Agent te unlocken. Het is zeg maar een secret.

Wat betreft die rep, dat is allemaal bs. Zelf ik heb 5 sterren dus dat zegt al genoeg ;)

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tnx GFroce

Dat met die rep is ook geen geweldig idee. Ik een een aantal dagen op 3 sterren gestaan in het begin. Opeens stond ik binnen een dag op 5 sterren. Ik heb zelf nog nooit iemand beoordeeld en zal ik ook nooit doen. Ik zal ook niet tegen iemand wel of niet spelen omdat hij een bepaalde reputation heeft (ik kijk er niet eens naar). Ik vind dat hele gedoe met die reputation inderdaad ook BS.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja ik zit in de zone Underground en daar staat dat je aan Thrash-talk doet. Maar bij de rep zou je daar een negatieve feedback voor krijgen....

Ik kijk er ook nooit naar. Ik heb de mensen in mijn friendlist een positieve feedback gegeven dat is alles.

5. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Godver! krijg ik gister een telefoontje van de locale Music Store: "jah, we hebben 360's binnen...maar het zijn wel alleen Cores. Heb je daar misschien intresse in?

*Zucht, Kan ik nog steeds Perfect Dark Zero niet spelen...

6. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    die reputation werkt volgens mij anders: hoe vaker je online speelt hoe meer mensen je hebt ontmoet.
    hoe meer mensen je hebt ontmoet hoe hoger je reputation wordt aangezien je een steeds groter aantal gespeelde gamers krijgt waarvan er wss geen een je negatiefe feedback heeft gegeven.
    dus alleen al door het vaak spelen online gaat je rep omhoog want wss niemand geeft je negatiefe feedback...

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Vandaag weer 1 mission gehaald op Dark Agent maar ik had niet zoveel tijd in de game gezet vandaag omdat ik naar school moest werk & King Kong :+ vette film anyways :9

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee toch niet...vraag aan 2 vrienden je telkens te 'prefereren' en je direct 5 sterren. De effictiviteit van het systeem komt pas tot uiting wanneer meerdere mensen 1 iemand haten en hem dan ook slechte feedback zenden. Dikke bans op halo 2 vroeger, dus ik naam aan dat Microsoft hier zeker rekening mee houdt.

9. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij iemand maar 1 keer een reputatie geven. Gister weer volop NEGATIEF gedaan.
    Hoop die mensen online niet meer tegen te komen...

10. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik gister. dan was er zo een irritant ventje aan mijn team bij eradication die telkens mij en drie andere gasten neer knalde aan het begin van de match, en ook telkens dezelfde mensen.
    ik heb hem meteen bij mijn avoided player list gegooid.
    maar vandaag kan ik vanaf 11,05 de hele dag gamen:D (behalve van 21.30 tot 22.30, want dan komt Lost. kicke serie man)
    ik ga dus flink oefenen online en offline verder (ik zie trouwens wel dat de reviews gelijk hebben, ik voel me niet echt verbonden met de characters, bij sommige plots had ik echt meer van "ja tuurlijk, nou en". maar goed de gameplay is nog altijd heel vet.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe ik zat ook in die game en die gast deed dat omdat ik hem steeds met de psy gun schoot waardoor hij zijn teammates ook in het rood ziet ;)

12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, strakke actie.
    Best leuk als je dit zo terug leest in dit forum.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, de game ligt nu voor m'n 360.
    Eerst PGR3 nog even uitspelen op Silver, daarna aan de SP van PDZ beginnen. :cool:

14. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net 4 levels op perfect agent gehaald en ik moet zeggen dat ik het allemaal best moeilijk vind. Ik ben benieuwd hoe dat op dark agent gaat, als ik al tot daar kom :9 maar dat moet wel lukken.

15. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game uit op Perfect Agent. Speel alleen ofline helaas en moet zeggen dat de game erg vermakelijk is maar tegelijkertijd ZEER kort voor een shooter. Verder vondt ik een level "misbruikt" omdat je er 2 keer in speeld voor een andere missie terwijl alles hetzelfde aanvoeld.

16. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 2e keer loop je heel anders door het level heen. Je komt wel eens in dezelfde ruimtes maar het geeft mij niet hetzelfde gevoel.
    Waarom speel je eigenlijk alleen offline? De multiplayer mode is online nog het beste van het hele spel (naar mijn mening dan).

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien heeft hij geen XBox L!ve. Maar steenbok je moet het nog op Dark Agent uitspelen ;)

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Net even deze game gespeeld, heb nu de Subway level af.
    Missie 3, als ik me niet vergis.

Vooralsnog speel ik op Agent omdat ik behoorlijk aan de game moet wennen.
    Moet zeggen dat het een lekkere game is, en het ziet er grafisch bijzonder goed uit. :)

19. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zeker deze game is meesterlijk online!_O_

Offline is die ook leuk maar ja online kan je je wel langer vermaken!

20. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedenk me net waar er een aantal paginas geleden een discussie over was.
    er waren mensen die niet tevreden waren over het richten, en dat ze het raar vonden.
    ik begrijp dit niet. ik ben nu behoorlijk lang aan t spelen en het is toch gewoon heel simpel. richt op vijand en schiet. schiet in hoofd en meer damage. zelfde princiepe als halo. zou iemand mij dus kunnen uitleggen waarom het targeten raar zou zijn?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina