dit is echt niet meer leuk meer
ik ben bij Mission 4 en Mission 3 en 12 nu al zo vaak bij de baas geweest maar ik ga steeds dood en als je dood gaat dan moet je alles weer opnieuw doen je hebt bij Dark Agent geen armor je heal loopt niet meer vol dan meer als je beschoten word... damn ik probeer het toch echt maar die crap af te maken like die Jungle... daar is het zo moeilijk om niet geraakt te worden ik moet gewoon wat goeie tactiek plekjes vinden zodat ik niet geraakt word ik was nu al bij de Jetpack bij de Jungle op Dark Agent en ik maar denken van dat ik hem zou halen die tijd gaan die jetpacks fucking moeilijk dood en komt die ene met ze hawk er aan toen ik naar hem keek ![Clown :+ :+](styles/default/xenforo/clear.png)
Edit: btw Maandag zowel bijna een week geleden had ik Microsoft gemaild omdat me headset plotsing kapot ging en niemand mij meer hoorde en ik hun wel dat was zo irritand en nu heb ik helemaal van hun geen mail terug gekregen ik probeerde hun te bellen via Mobiel maar zo te zien kan je hun niet bellen via Mobiel? want de Huistelefoon hebben we hier niet meer omdat me ouders toch altijd weg zijn dus een huis telefoon was niet echt nodig. ik vind dit toch wel crap want nu zit ik met me oude headset maar daar horen mensen me zacht mee ook al zit ik te gillen in de oude headset ze blijven me zacht horen
Laatst bewerkt: 16 dec 2005