1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had je beide keren het vliegtuig intercept?

2. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer er nieuwe maps komen voor de multiplayer

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat is nog niet bekend. De game is ook net 2 weken oud.

4. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    en 5 dagen:cool:

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je precies?

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    31 Archievments nu op Perfect Dark Zero... ik heb hem uitgespeeld op Dark Agent op Solo & Co-op nu het was best vet Co-op ik was steeds de 2e speler
    Mission 3 vind ik tot nu het leukste mission te doen :+

7. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat met die hoge gebouwen?
    Daar ben ik vastgelopen dat als je opeens zo'n vliegtuig moet neerknallen ofzo... met wat roosterpaden. (je kan daar niet weg) Zou wel aan mij liggen, maar wordt daar constant afgemaakt ook al schiet ik constant op dat vliegend ding...

8. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    je moet wel een tijdje op 1 en dezelfde motor schieten. na een tijdje ontploft dan die motor en vliegt ie weg.

9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    jep

10. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje :) . Vanavond is proberen!

Heb dit spel nog niet op Live gespeeld want wil eerst singleplayer uitspelen zodat ik de besturing vlekkeloos ken.

11. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    probeer het anders ff de MP met bots. dan leer je het gedwongen heel snel.
    zo heb ik dat ook gedaan. ik wil niet zeggen dat ik nu heel goed ben ofso en dat dat allemaal komt omdat ik ff met bots speelde maar gewoon dat het wel helpt.

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Het helpt idd wel om op die manier idd, goed op die poppetjes te schieten.
    Vooral het oefenen van OP het hoofd schieten is belangrijk. Want hierdoor zullen mensen heel wat sneller dood gaan.

Eindelijk is periode 2 bij mij op school af gelopen. Was namelijk nog al druk, met inleveren van shit enz. dus een tijdje niet kunnen gamen.
    Vanaf vandaag eindelijk weer.
    En mijn NAT staat ook nu op 'OPEN'.(laten doen)
    Dus dat worden heel wat minder 'Matchen' die ik NIET zou kunnen Joinen?:)

Vanaaf proberen.

13. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek iemand die zin heeft om Perfect Agent met mij te doorlopen in Co-Op? Want als ik online iemand zoek dan krijg ik gasten die rond gaan rennen en wat gaan schieten. Dan worden ze afgeknald en kan ik ze weer helpen. Met zo'n gasten haal ik het dus nooit :9

14. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Van de week ook een 360 gekocht, met cod2 en pfd, en damn jongens wat is pfd (imo) een ongelofelijke kut game. Het enigste goede zijn de graphics die werkelijk prachtig zijn, maar de rest om te :'-(

Ik snap niet dat na al die jaren dit het beste is wat ze er van hebben kunnen maken. Ik heb gister ter vergelijking goldeneye en pfd nog maar even gespeeld en deze bijna 10jaar oude games schijten kwa gameplay all over pfd0

Pfd0 voelt hopeloos verouderd aan, de AI is echt om te huilen en verpest het hele spel, hoe je vijanden als idioten door het scherm stuiteren te debiel voor woorden (ik heb dat op deze manier nog nooit in een shooter gezien). Dan komt er ook nog eens bij dat je ze weet ik veel hoeveel keer moet raken voor ze neer gaan wat het idee dat je met heftige wapens in de weer bent totaal weg haalt.

Ook de ragdoll physics zijn bagger, mannetjes die trappen op naar boven glijden, mannetjes die als aardappel zak in elkaar zakken bij shotgun blast van dichtbij en ga zo maar door. Iedereen die ooit Half life 2 heeft gespeeld weet hoe dope ragdoll physics kunnen zijn, maar zoals het in pfd is uitgewerkt doet het juist af aan het realisme.

Dan heb ik nog niet eens over de onduidelijke menutjes, het slechte checkpoint systeem, iritante muziek, het te zachte matige geluid van de wapens, de frustrerende gameplay (je ziet vrijwel nooit waar vandaan je beschoten word, mannetjes staan uit het niets ineens achter je), de saaie levels en de ten opzichte van de origineel beperkte multiplayer opties.

Ik kan zo nog wel even door gaan met opnoemen wat er allemaal mis is met pfd0 maar ik wil eigenlijk niet veel woorden meer aan dit wanproduct vuil maken.

Al met al een enorme teleurstelling, gelukkig is cod2 een waanzinnige shooter, maar toch pfd0 was voor mij 1 van de redenen voor de aanschaf van mn 360, dat geeft dus toch een beetje een zure na smaak

Voor diegenen die goede herinneringen aan het origineel en goldeneye hebben, en pfd0 nog niet hebben (lijkt me sterk maar toch) haal em niet blind in huis, speel em eerst ergens want met de orginele spellen heeft dit spel maar heel erg weinig te maken. Ik ben er nu wel achter waarom deze nergens op een demo pod te vinden is

mijn PFD ZERO rating: Bagger

Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je bent er nog niet aan toe. Eerst Mario uitspelen dan Pokémon voordat je aan het echte werk begint.....waarschijnlijk ben je vergeten PDZ online te spelen. Dit aangezien je CoD waanzinning vind. LOL dat is de slechtste online game op de 360. Jij vind gewoon slechte games goed en goede games slecht. Kun je ook niks aan doen hoor.....

Ik vind het geen reet aan om die achievements offline te behalen. Ik probeer ze allemaal online te halen!

Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  16. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ WiresOUTLAW: En ik ben het niet met je eens. Klaar! Tis gewoon een cool spel. Punt!

17. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die physics engine staat uit in online co op merkte ik gister.. :confused:
    poppetjes vallenraar neer..dozen die ik in singleplayer nog van een verdieping af flikkerde waren ineens niet meer te bewegen...jammer hoor

18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is mij nog nooit opgevallen. Maar in het level Mansion Infiltration kun je toch echt alle flessen achter de bar in de discotheek kapot schieten. En in andere levels kun je houten kratten ed. kapotschieten. Of is dit iets anders?

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had een keer met co-op in de discotheek dat de andere speler een mannetje dood schoot die aan het schoonmaken was. Hij viel bij mij wel neer maar de bezem ging gewoon met vegen :)

@plazz: bij is dat iig niet het geval....

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat niet een spel van Harry Potter oid?? ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina