1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    15 is beetje overdreven, maar soms wel veel stuk of 5/7
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah,ook cool,maar ik bedoel maar, met call of duty 2 heb je soms immens veel vijanden(op bepaalde stukken, niet normaal),maarja, dat is een oorlogsgame.
    En hoe is het online,... wat vind jij persoonlijk de echte pluspunten(van de hele game,single,online,...) en de minpunten(en kritisch zijn he)?...
     
  3. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Single player vind ik aardig zwak, omdat het verhaal niet boeit(voor mij dan) en je loopt er te snel doorheen.
    En de AI van de vijanden is ook bagger.
    Ik zou een 6 geven voor de single player.
    De multiplayer vind ik echt tof!
    Daar heb ik echt respect voor. Je kan met max 32 spelers online en het is gewoon ruig knalwerk wat echt gaaf is.
    Er is ook nauwelijks lag, ik heb het nog nooit meegemaakt. Als je nou naar cod2 kijkt. Is deze veel beter kwa connectie.
    voor de multiplayer zou ik een 8,5 geven
    Alleen het enige klote is, dat als je bijvoorbeeld achievement points kan halen als je 1000 kills hebt gemaakt in de multiplayer, maar dat je die dan niet krijgt.
    dat vind ik erg vervelend. Maar ik hoop dat dat nog opgelost word.
     
  4. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van volledige perfect dark zero aanhanger naar een twijfel geval gegaan. Hoe meer ik erover nadenk en andere mensen erover hoor des te minder wil ik em halen. Maar aan de andere kant, als ik em speel vindt ik em toch best vet. Lastig. Ach ja ik ga toch pas een 360 halen als gears of war er is, das de enige titel voor mij dan, die mij overhaalt een 360 te kopen
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Soms meer vind ik. Ik zal ff netjes een spoiler gebruiken O-) :

    In het level in de jungle/moeras als je in Peru bent, dan moet je dat "vliegtuig" verdedigen in het begin van de missie. Hier staan ook behoorlijk wat vijanden. Maar ze zijn niet op één plek bij elkaar zodat je ze allemaal tegelijk ziet, maar een beetje verspreid. Toch zijn het er meer dan 7...

    Als boss het nog niet wil lezen: Ik heb een level gehad waarin je begint in een klein gebiedje met toch behoorlijk veel vijanden. Je ziet ze niet allemaal tegelijk in je scherm, maar ze zijn wel een beetje verspreid natuurlijk. Het is geen CoD2 en zo chaotisch zal het denk ik ook niet worden. Maar je moet niet denken dat er iedere keer 2 vijanden in een hokje staan te wachten, je ze neerschiet en dan weer 10 minuten vrij rond kan lopen.

    Overigens ben ik wel erg positief over PDZ. Ik heb het niet écht gevolgd en mijn verwachtingen waren niet zo groot als anderen die het wel gevolgd hebben, maar ik vind de singleplayer erg leuk. Aparte sferen en plekken, redelijk verhaal (goed genoeg voor mij), een beetje arcade gameplay als je op agent speelt en toch wat meer tactische gameplay bij co-op als je hem niet op agent speelt. MP heeft erg leuke gamemodes die je niet vaak tegenkomt. Infection!! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er ook nog 2 krijgen, namelijk:

    100 flags captured
    100 deathmatch games
     
  7. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb sinds Dinsdag m'n Xbox 360 in huis. Perfect Dark Zero is echt een toffe game! Je ziet gewoon dat Rare nog steeds in leven is, maar ik merk wel dat ze steeds hebben moeten switchen van console zodat ze toch te weinig tijd hebben gehad ondanks de 5 jaar ontwikkeltijd.

    + Punten
    ----------------

    + Goede aim ZONDER echt een aanwezige auto-lock.
    + Online Co-Op
    + Graphics (Zien er over het algemeen top uit!)
    + Sterk uitgebalanceerde wapens
    + Mooie bewegingen van de personages
    + Multiplayer is spanned en uitdagend

    -Punten
    -------------

    - De stemmen zijn nogal crap.
    - Single Player is te kort
    - Verhaal is niet slecht maar wordt slecht verteld.
    - Multiplayer kan soms traag en frustrerend zijn omdat
    je als speler veelste veel Health hebt.
    - Multiplayer levels zijn leeg en niet speciaal
    - Frame-drops
    - Graphics ( Je ziet gewoon dat dit nog niet zo lang geleden een Xbox game
    is geweest
     
  8. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet jij waardoor het komt dat je ze nog niet krijgt
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    - De stemmen zijn nogal crap.
    Ik denk dat het juist de bedoeling is.

    - Multiplayer kan soms traag en frustrerend zijn omdat je als speler veelste veel Health hebt.
    Dat is echt niet waar. Paar schoten op het hoofd ( 2/3 ) en je armor is weg. Dan 1 schot op je hoofd en je bent dood. Speel maar eens tegen DarkSims en oordeel zelf. Ook online tegen betere spelers ben je zo dood.
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik zou het niet weten :confused:
    Als iemand iets weet, laat de rest dan ook iets weten ;)
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ah man dit is echt vet tot nu heb ik 715 Gamerscore voor PDZ nog 285 te gaan! aleen van die 1000 Deathmatch Games & 1000 Darkops Games gaat een beetje moeilijk :+
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ goed bezig. 1000 Deathmatch games moet wel lukken. Dark-Op games duren veel langer, lijkt me dus moeilijker (langer, is niets moeilijk aan :9) alleen Infect 1000 players lijkt me ook niet al te makkelijk. Maar dat lukt wel als je toch 1000 Dark-Ops moet spelen :)

    Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan??
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja het zijn eigenlijk 710 maar zoals je al ziet zie je een Datum bij elk Archievment zoals ik heb vandaag 1000 Sniper Kills 1000 Killcount Kills & 1000 Headshots ik ga morgen bezig met die Melee Kills en als ik die heb ga ik wat Territory crap doen en als ik dat klaar heb ga ik vaak Darkops spelen:+

    Edit: Aight net die Territory crap gedaan nu nog die Melee shit en dan nog die Darkops crap
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij viel me op dat als ik naar een Co-Op missies ga zoeken dat er nooit Dark Agent bij zit. Dit komt waarschijnlijk omdat ik zelf nog niet Perfect Agent heb gehaald. Nu wil ik eens proberen of iemand die wel op Dark Agent kan spelen mij een invitation kan sturen voor een game. En als dat kan wil ik ook wel eens weten wat er gebeurt als we die missie halen. Is er iemand met Dark Agent die dit met mij wil proberen?
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nou... ik had het zelfde Probleem en ik heb Dark Agent en ik zie nog steeds geen Dark Agent games dus het ligt niet aan dat jij geen Dark Agent hebt... het ligt gewoon aan dat niemand Dark Agent bijna speelt nu ik Dark Agent heb uitgespeeld op Co-op heb ik er zelf ook geen zin meer in bij PD1 had ik er altijd wel zin in hier heb ik echt geen zin meer in nu heb ik voor 5/6 keer uitgespeeld Solo + Co-op Like duh. ik vind het wel genoeg voor nu :+
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik begrijpen ;) Iemand anders dan?
     
  17. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    dark uitgespeeld :eek:
    hoe krijg je dat voor mekaar
    mij lukt perferct amper _O_
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Over dat laatse.
    Wat je zegt klopt wel en dat is HEEL realistisch, maar de schade op de rest van het lichaam klopt niet. Ik stond op een zeker moment in Team Killcount met 2 falcon's op een Bot te schieten die geen armour meer had. omdat ie recht in m'n beeld naar achtere bleef lopen had ik hem constant in het visier maar hij was al een eindje van me vandaan. Ieder schot van beide wapens was raak rond de buik en borst maar toen beide clips leeg waren was hij nog niet dood, toen m'n rechter Falcon herlaade wist ik em metteen in z'n kop te rakene n toen was ie pas dood. Zo heb ik dat soort dingen heel vaak.
     
  19. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwachte niet zoveel van pdz. had hem geruild voor condemned en vind het echt een geweldig vet spel. hier ga ik mij lang meevermaken. heb alleen een vraag: kan je bij een darkops match bots instellen? ik zie dat nergens staan:{ bij gewone deathmatch wel maar hiet niet:mad:
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat gaat helaas niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina