Soms meer vind ik. Ik zal ff netjes een spoiler gebruiken :
In het level in de jungle/moeras als je in Peru bent, dan moet je dat "vliegtuig" verdedigen in het begin van de missie. Hier staan ook behoorlijk wat vijanden. Maar ze zijn niet op één plek bij elkaar zodat je ze allemaal tegelijk ziet, maar een beetje verspreid. Toch zijn het er meer dan 7...
Als boss het nog niet wil lezen: Ik heb een level gehad waarin je begint in een klein gebiedje met toch behoorlijk veel vijanden. Je ziet ze niet allemaal tegelijk in je scherm, maar ze zijn wel een beetje verspreid natuurlijk. Het is geen CoD2 en zo chaotisch zal het denk ik ook niet worden. Maar je moet niet denken dat er iedere keer 2 vijanden in een hokje staan te wachten, je ze neerschiet en dan weer 10 minuten vrij rond kan lopen.
Overigens ben ik wel erg positief over PDZ. Ik heb het niet écht gevolgd en mijn verwachtingen waren niet zo groot als anderen die het wel gevolgd hebben, maar ik vind de singleplayer erg leuk. Aparte sferen en plekken, redelijk verhaal (goed genoeg voor mij), een beetje arcade gameplay als je op agent speelt en toch wat meer tactische gameplay bij co-op als je hem niet op agent speelt. MP heeft erg leuke gamemodes die je niet vaak tegenkomt. Infection!!
Laatst bewerkt: 22 dec 2005