1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Heb het spel net op Secret Agent uitgespeeld. Missie 12 op die brug vond ik erg moeilijk, heb daar best lang over gedaan. Ach ja, nu ga ik lekker veel online spelen. :)

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

hoeveel gamepoints krijg je als je de game op secret agent uitspeeld??? anyway ik vind dat de gamepoints met moeite worden gegeven hoor....

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Komt omdat de Falcon niet veel schade doet. Elk wapen heet een schade waarde van 1 t/m 3 sterren. Pistolen hebben er meestal weinig, maar zijn juist heel accuraat.

Ik dacht 25 en ik vind het wel goed zo. Bij andere games krijg je al punten als je een scheet laat tijdens het spelen. Nu moet je er tenminste iets voor doen.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Normaal gezien kreeg ik perfect dark zondag voor kerst van mijn bomma. Maar vandaag was mijn ma werken, en heb ik stilletjes 3 uur op de game zitten spelen:D. En sorry dat ik nu de fans op hun tenen ga trappen,maar dit is mijn persoonlijke mening: Holy fuch he, ik heb me nog noooooit(ooit mss,maar toch lang geleden) zo bedrogen gevoeld met het spelen van een game als deze! Op gamespot kreeg deze game 90!? Ik weet niet hoor,maar volgens mij heeft Rare gamespot overgekocht, dit is gewoon totaal absurd! Wat een cutgame! De ai is nog erger dan ik had verwacht, de graphics zijn nogal strange, als je een mannetje neerschiet, damn, wat een gevolg, er scheelt iets met de zwaartekracht... En het geluid sucks! Dan heb ik het even online proberen te spelen,maar dat boeide mij ook totaal niet! Echt, ik heb toen naar mijn ma gebeld, gezegd dat ik de game getest had, en dat hij mij niet aanstond, en terug naar de winkel gereden(en 2 uur in de file gestaan!) en direct omgeruild tegen condemded, dat heb ik ook eventjes gespeeld, en dat was bom! Maarja, nu zit het ingepakt:mad:, zondat kan ik terug spelen:). In ieder geval, ik ben zwaaar ontgoocheld in perfect dark! Heel zwaar!
    Maarja, ik respecteer wel de mening van de mensen die het spel wel goed vinden,maar ik volg niet!

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet je nagaan hoe bedrogen je moeder zich nu voelt ;)

Ik snap niet wat je zo leuk aan offline statpadden vind....

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is het echt dan zo'n kutgame dan qua de dingen wat boss zei?

7. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen heeft zijn eigen mening he:D...ik vind hem vet

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer boeit niet, maar de rest is ok

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Is mijn mening natuurlijk, ik overdrijf misschien een beetje,maar ik kan je verzekeren, dat ik me serieus genaaid voelde toen ik de game speelde. Ik vind de game gewoon enorm ouderwets ook,maarja, misschien ligt het aan mij,en wie weet vind jij hem wel goed, ik zou als ik u was, als je een xbox 360 koopt toch alles goed nagaan voor je een xbox 360 koopt, dan nog,kan je deze game altijd huren eens en dan kopen.

ps: Maar ik vind de beste koop op het moment toch call of duty 2!

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    nou ik heb vroeger heel Perfect Dark 1 uitgespeeld en ik vind Single Player games veel leuker dan Multiplayer ik had Perfect Dark 1 helemaal uitgespeeld op Perfect Agent dat was het moeilijkste moeilijksheidgrade.
    maar ik vond de Single-Player best wel leuk om te doen behalve het verhaal was dan gewoon niet leuk... maar de Levels waren best leuk dan heb ik het over PDZ :)

Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  11. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    pdz is een super spel maar ik heb alleen een dom vraagje :
    nie lachen

waar in godsnaam kan ik die tertiary function vinden op een aantal wapens zit het maar hoe ik ok probeer ik krijg het niet geactiveerd wat doe ik verkeerd.Ben ik nou gewoonn zo dom dat ik een knopje vergeet of zo ?

Hopelijk kunnen jullie me helpen

12. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik quote mezelf maar ;)

13. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt maar dat vind ik een ongeloofwaardeige en niet realistische compenstatie onder de wapens in Perfect Dark Zero.
    Van mij had het schade systeem een beetje ala Counter-Strike moeten zijn, dat had imo Dark-Ops ook leuker gemaakt. Deze game is erg goed en heeft echt vernieuwende dingen, maar soms krijg ik het idee dat Rare met Perfect Dark Zero, door alle switches die ze hebben moeten maken van console op console ook qua gameplay soms een beetje te veel in het Goldeneye tijdperk is blijven steken...

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja het blijft een arcade shooter hoe je het ook bekijkt.

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb ook PDZ gehaald, maar het beeld past niet in mijn scherm, de onderkant valt voor een groot deel weg, en je kan niet zien hoeveel Ammo je nog hebt. Het wordt beter als ik mijn beeld op 480p zet, maar dan ziet het spel er weer niet uit (bij mij dan, omdat ik nog niet de juiste bekabeling heb)

Waar kan ik die instellingen van het beeld veranderen?

Overigens is het ook vaak in het Dahboard, maar soms ook weer niet, een beetje vaagjes allemaal.

Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check het uiteinde van de scart kabel, heb je dat knopje op HDTV gezet? en anders moet je maar ff naar de system blade gaan in je dashboard en dan 'display' kiezen

17. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt allemaal wel, ik denkl dat het aan de instellingen van mijn TV ligt

18. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    is dit spel het waard om te kopen?

19. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind van wel,maar ieder heeft zijn eigen mening erover,dus moet je zelf beslissen,maar ik zag JA.

20. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, sommige mensen vinden het een klotespel. Andere mensen vinden het weer heel goed (zoals ik). Lees gewoon een boel reviews en speel hem misschien een keer in de winkel of bij een vriend.

Ik wil de missies nu op perfect agent uitspelen, maar ik krijg steeds geen checkpoint. Als ik dood ga moet ik steeds helemaal opnieuw beginnen... Komen de checkpoints gewoon heel laat of helemaal niet? :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina