Normaal gezien kreeg ik perfect dark zondag voor kerst van mijn bomma. Maar vandaag was mijn ma werken, en heb ik stilletjes 3 uur op de game zitten spelen
. En sorry dat ik nu de fans op hun tenen ga trappen,maar dit is mijn persoonlijke mening: Holy fuch he, ik heb me nog noooooit(ooit mss,maar toch lang geleden) zo bedrogen gevoeld met het spelen van een game als deze! Op gamespot kreeg deze game 90!? Ik weet niet hoor,maar volgens mij heeft Rare gamespot overgekocht, dit is gewoon totaal absurd! Wat een cutgame! De ai is nog erger dan ik had verwacht, de graphics zijn nogal strange, als je een mannetje neerschiet, damn, wat een gevolg, er scheelt iets met de zwaartekracht... En het geluid sucks! Dan heb ik het even online proberen te spelen,maar dat boeide mij ook totaal niet! Echt, ik heb toen naar mijn ma gebeld, gezegd dat ik de game getest had, en dat hij mij niet aanstond, en terug naar de winkel gereden(en 2 uur in de file gestaan!) en direct omgeruild tegen condemded, dat heb ik ook eventjes gespeeld, en dat was bom! Maarja, nu zit het ingepakt
, zondat kan ik terug spelen
. In ieder geval, ik ben zwaaar ontgoocheld in perfect dark! Heel zwaar!
Maarja, ik respecteer wel de mening van de mensen die het spel wel goed vinden,maar ik volg niet!
Klik om te vergroten...