1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je merkt er sowieso niks van. Ik had het op plaatjes gezien, maar in de game is het me nog niet opgevallen.

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Nou weet niet waar jij je games haalt, maar goedkoper zijn ze echt niet ;)

Dat gaat rechtsreeks in de zakken van de winkels... vindt de prijzen nogsteeds associaal in Nederland als je in Amerika al PDZ LE voor 45 euro hebt en hier er 65 of zelfs 73 euro voor moet betalen|:-

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    PDZ LM was bij de FRS zelfs €75 :eek:

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Net single player uitgespeeld. Beetje bud einde. Ik vond de levels trouwens ook heel kort. Het is niet slecht ofzo maar ze zijn zo... tja simpel. Gelukig houd de multiplayer me bezig.. en single player coop lijkt me ook wel grapig.. iemand hier een keer proberen?

5. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Dit spel owned in de MP stand.

Offline nog niet gedaan en ga ik ook niet doen...

6. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die eerlijk is moet toegeven dat Perfect Dark: Zero niet is waar we op gehoopt hadden. Het is absoluut geen perfect spel.

De singleplayer is doodeenvoudig opgezet. Je rent als een dolle door de levels heen om het maar zo snel mogelijk te halen. Interessante dingen zijn er onderweg toch niet te doen. Wanneer je de campaign co-op gaat doen wordt het al wat leuker maar dan nog blijft het een standaard shooter die tevergeefs is geprobeerd op te vrolijken met domme rol en cover moves.

Het opschroeven van de moeilijkheidsgraad heeft totaal geen invloed op de AI. De poppetjes blijven even dom op je afrennen. Ze weten je altijd te vinden op de een of andere manier ook al hebben ze je nog nergens eerder gezien. Het enigste gevolg wat een hogere difficulty heeft is dat ze je sneller raken en dat ze meer kogels kunnen verdragen. In tegenstelling tot in de Halo reeks, waarin poppetjes echt slimmer worden en beter dekking zoeken etc.

De multiplayer is op zich wel aardig bij gebrek aan beter, wat momenteel het geval is op de 360. Het groot aantal verschillende spelmodi houdt het wel enigszins interessant. Het kleine aantal maps is weer zwaar teleurstellend.

Conclusie: Voor een game die zoveel jaren in ontwikkeling is geweest is het teleurstellend. Het is een leuke middelmatige shooter zonder iets bijzonders. En ik weet dat er altijd fanboys zijn die het toch een geweldig spel vinden, maar als je gewoon even eerlijk met een heldere blik naar het spel kijkt kan je niet anders dan concluderen dat het niet is wat we gehoopt hadden.

Nu is het wachten op Ghost Recon 3, Halo 3, Gears of War etc etc.. Hopelijk eindelijk een serie waardige next-gen shooters.

BASTA!

Laatst bewerkt: 30 dec 2005
  7. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg, als er 1 spel is waarin headshots maken peanuts is, dan is het wel in Perfect Dark: Zero. Dit stelt echt geen drol voor en is absoluut niet zo bevredigend als in andere spellen. Het is meer zo van:"Oh weer een headshot? Ik schoot maar wat.. Mm.. lachen.."

Het heeft echt weinig met skills te maken.

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest wel even wennen, aangezien ik op Halo na nauwelijks shooters op de Xbox heb gespeeld. Het aimen lijkt best wel op Counter-Strike.

9. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben het met je eens, en er zijn veel te weinig levels! Maar ik kan me hier prima mee vermaken!

10. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    in het begin vond ik perfect dark zero zeker een leuk spel en zeker online

maar ben nu bijna een maand verder en moet zeggen dat het niet de game is waarop ik heb zitten wachten

online is af en toe wel grappig alleen ik vind online best rommelig onoverzichterlijk en te druk... dit hoeft zeg maar niet de pret te bederven maar ook als je aan het gamen ben dan heb ik zoiets van waarom speel ik eigelijk online gister avond ook weer een rondje eradication gespeeld (dark opps) na die ronde had ik zoiets van ja hoiiiiiiiii ben weg...

ik ben hiervoor altijd met de ps2 bezig geweest met o.a. Socom 2 dit was online heel erg leuk en niet snel vervelend...
    ik heb socom dan ook 2 jaar lang gespeeld...

maar helaas helaas bij perfect dark zal dat niet het geval zijn ik ga de game nog wel paar keer uitspelen om die single player achievements te halen maar voor de rest boeit het me niet veel

op naar Ghost recon en Halo

11. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een open sollicitatie voor de PU :p Moet je geen cijfers geven voor gameplay, graphics en replay ;)

De multiplayer vind ik persoonlijk steeds leuker worden. In eerste instantie vond ik het leuk, maar niet zo bijzonder. Maar nu begin ik het een beetje te leren en de maps een beetje te kennen. Als je het een kans geeft, ga je zeker veel plezier beleven aan de multiplayer. Gisteren mn eerste 2 potjes met deathmatch gewonnen :)

12. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen is counter strike wel een stuk beter uitgewerkt! Deze game is offline zwaar klote, en online niet meer dan leuk! Ik vermaak me hier deze vakantie denk ik nog wel mee, maar dan houd het denk ik op...

Beetje teleurgesteld, niet alleen in PDZ, maar ook in het feit dat ik dan eigenlijk niks meer te doen heb. Er zijn maar weinig vette games bij de launch in mijn ogen. COD2 heel vet, maar daar is online slecht uitgewerkt. En online vind ik juist heel erg belangrijk. PGR3 heb ik al uitgespeeld, en vind ik online ook niet alles.
    Het is 3 maanden wachten op de echte vette titels...

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen had veel te hoge verwachtingen van dit spel. Ik ook, maar vind het goed genoeg en vermaak me met dit spel.

14. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk waren de verwachtingen helemaal niet te hoog, ze waren rieel! Een game die zolang in productie is, moet toch beter zijn. Ik had niet eens een verwachting, wou pas een week voor de launch een 360, en deze game valt gewoon tegen...
    Als je kijkt naar andere(vele oudere) games, dan lijkt het wel of deze game niet af is. Halo kwam 4jaar? geleden uit. En PDZ komt er niet eens een beetje bij in de buurt. Dan hebben we nog games als Rainbow Six 3, counterstrike, Halo2, far cry enz enz....

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game is zeker niet van wat je er van gehoopt had, maar eigenlijk zijn er op dit moment geen goede games voor de 360. PDZ stelt teleur, PGR3 ook , en Call of Duty 2 heeft een matige multiplayer. En al die games hebben erg veel bugs.
    De voice-acting in dit spel is echt slecht. Leuk hoor die Fransen die Engels spreken, maar stop ze dan niet in deze game. Verder is het een beetje run & gun. Ok, op Dark Agent verwacht ik wel wat anders :+
    Multiplayer is wel fun, maar het loopt allemaal een beetje stroef. Iedereen schiet, maar niemand weet wat er nou eigenlijk gebeurt. Ik bedoel, mensen staan op een kluitje en kloten maar wat.. zo'n indruk heb ik tenminste. En zes maps is een beetje weinig.

16. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt zo zwaar te twijfelen!
    Ik weet het dus echt niet meer, welke game zou ik als eerte Xbox 360 game kopen?
    - PDZ
    - Kameo
    - COD 2
    - Quake 4
    - Amped 3
    - Condemd
    - ....

ik weet het echt niet? hou erg van shooters maar ook weer van platform, nu wil ik wel een beetje live ontdekken op me Xbox 360 dus ik wil ook dat er een multiplaier optie op zit....

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Als je van shooters houd en je Live wild ontdekken dan lijkt me PDZ of COD2, of Quake4 de beste keuse... Quake 4 kun je de demo van downloaden en kijken of je wat vind. En waar hou je meer van? Een beetje in de Future of een Oorlog shooter? :)

18. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb COD2 niet online gespeeld, maar qua single player is die stukken beter als PDZ, ik zou niet gaan voor PDZ, maar voor COD2!

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als je een echte shooterfan bent, dan denk ik dat COD2 meer iets voor jou is. PDZ is wat te eenvoudig en te basic voor je, wel een goed MP. COD2 daarentegen is in de SP super intens, en op veteran super pittig. De intensheid van de actie in deze game is ongekend. Ook blijft het leuk om te spelen. Alleen werkt op het moment de MP wat minder goed, maar dat is als het goed is binnenkort verholpen.
    Als je van platformgames houd, dan kom je echt bij Kameo terecht (is ook de enige platformgame).
    Condemned kan ik je trouwens ook aanraden, ongekende horror sfeer en vette actie, alleen geen MP.

Lees wat reviews en kijk welk spel jou het meeste ligt.

Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 109 headshots en nog steeds de 100 headshots achievement niet. Ik dacht dat alleen die van 1000 bugged was :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina