1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    IMO hebben ze er niks mee te maken omdat je die archievements op de meest rare momenten krijgt: bijv. de 100 headshots als je er 117 hebt. Er is denk ik een ander mechanisme die de stats bijhoudt en die is niet gereset (vermoed ik) omdat die stats niks met live games te maken hebben. Je kan die archievements ook halen als je geen live hebt.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2006
  2. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook ja.

    Ik had net in een game 5 ventjes geinfecteerd, en na afloop kreeg ik de 10 mensen infected achievement. (Heb er eerder al meerdere geinfecteerd)
     
  3. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem uitgespeeld op agent:D.....nu effe op perfect agent uitspelen.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2006
  4. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Fck, de leaderboards zijn ook gereset.. ik stond best hoog op sommige missies (toen ik gisteren checkte, 2de op missie 6, 3de op missie 2, 8ste op missie 12)
     
  5. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game heb ik gehaald en heeft me teleurgesteld.

    ten eerste de sp slaat helemaal nergens op wat een piep verhaallijn.
    En dan zeggen ze wel dat dit spel voor mp is maar telkens als ik er op klik komt er te staan lost connection to the match piep spel. bij quake en call of duty helemaal geen last van.
    kortom als je twijfel niet halen
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je niet kan joinen kan ook jouw probleem zijn. En ik heb die foutmelding ook weleens, maar het ligt 100% zeker niet aan mij.
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Fardo kan het liggen aan dat je NAT poort niet op open staat. Als dit niet het geval is probeer je met iemand te connecten die zijn poort niet op open heeft staan. Voor meer info zou je bij Fardo moeten zijn denk ik.
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    mja het zal best wel fucked up zijn want ik heb bijna 1000 infection kills en ik heb alles gewoon bijgehouden en ik heb er nu zo'n 900 nog wat infection kills maar het duurt gewoon eeuwig toen ik zag dat alles op 0 stond en me games en alles wou ik het spel eens niet meer spelen maar toen iemand opeens van 100 rounds survived kreeg terwijl hij maar 2 had gewonnen dacht ik van dat die Archievment crap toch alles nog heeft onthouden maar ik heb denk ik nu wel bijna 1000 Deatmatch games heb gespeeld had er stuk of 700/800 mja ik zie wel. ik krijg die archievment nog...
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dan ook alles bij pregame stats verwijderd? Ik wist wel dat de rankings verwijderd waren maar bij pregame stats heb ik nog niet gekeken.
     
  10. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig, mijn scores op de leaderboards zijn weer terug..

    ik ga ff checken of de pre-game stats ook terug zijn..
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ze zijn dus niet helemaal gewist. Kun je even laten weten of de pre-game stats ook terug zijn?
     
  12. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn ook weer terug :D
     
  13. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah das mooi. Bedankt voor de reactie ;)
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics vooral in de multiplayer erg slecht, het ziet er niet veel beter uit dan Halo 2. Ok, ik speel op een normale TV maar dan nog, PGR3 ziet er veel beter uit. Bij PDZ zie je ook nog eens veel gekartelde randjes (geen antialising dus).
     
  15. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij de eerste sony tv ofzo? ik heb ook een niet-HDTV en ik merk echt wel dat het mooier dan Halo 2 is. En je moet het ook zo bekijken, welke map is even groot van Halo 2 als bij PDZ meerendeel van de map open is?
     
  16. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Een vraagje, waarom hebben ze geen (of weinig) gebruikt gemaakt van antialising idd wat Nicos al aangaf. Vooral bij je scahduw zie je het goed, of bij de in pixels uit elkaar spattende lichamen. Ik heb een HDTV dus daar ligt het niet aan ;)
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde geen auto-aim in Perfect Dark Zero ook als pluspunt ;) Misschien dat je het verkeerd geinterpreteerd hebt, dat kan natuurlijk.

    Ik ging een vergelijking met Halo aan omdat bijna iedereen die Perfect Dark af zit te zeiken dat doet....."Halo dit, Halo dat", het is net alsof er geen andere shooters bestaan.

    Nu je het hebt over een "Wow-effect", dat had ik dus bij Golden Eye en Perfect Dark op de N64 al, way before Halo dus. Vandaar misschien ook dat ik, in vergelijking met sommige mensen, Halo geen revolutionaire shooter vind en ook nooit heb gevonden. Het verhaal van Halo boeit me niet zo (trouwens, ik vind het verhaal in een shooter bij lange na niet het belangrijkste van het spel....als ik een game wil met een goed verhaal koop ik wel een mooie Adventure of een RPG), maar dit is natuurlijk persoonlijk. Ik heb gewoon meer met het "Spionage" thema van Perfect Dark dan met het "Man VS Alien" thema van Halo....als ik aliens of demonen af wil knallen zet ik Quake of Doom wel aan. Oh jah dat zijn de "simpele" shooters, en al helemaal een belediging voor Halo. Ja ach ja, ik hou daarvan :)

    Ik heb zowel Halo als Halo 2 hoor, Halo uitgespeeld met m'n broertje (Co-op), Halo 2 nooit niet verder gekomen dan missie 4 ofzo. Online doe ik het ook niet veel, en als ik het doe met mensen die ik ken, en dan "omdat hun het ook doen". Het is een leuk spel, maar niet uber-goed zoals sommige mensen het doen overkomen....vind ik dan. De Master Chief vind ik ook geen cool personage, er zijn in mijn ogen shooters met veel coolere personages. Niet dat Joanna Dark nu zo uber-cool is, maar cooler dan de Master Chief vind ik der zeker ;) Goed, het match-making systeem in Halo 2 is erg goed dat moet ik ze nageven....maar de gameplay zelf vind ik niet boeiend genoeg om het lang te kunnen spelen.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  18. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of heeft PDZ wel een (kleine) auto aim?
     
  19. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah, dat heeft het, gelukkig zit het hem alleen in het aim zelf en niet zoals in HALO 2 dat als je iemand over z'n schouder schiet je nog steeds een headshot hebt
     
  20. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja dat merkte ik ook al.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina