Ik bedoelde geen auto-aim in Perfect Dark Zero ook als pluspunt Misschien dat je het verkeerd geinterpreteerd hebt, dat kan natuurlijk.
Ik ging een vergelijking met Halo aan omdat bijna iedereen die Perfect Dark af zit te zeiken dat doet....."Halo dit, Halo dat", het is net alsof er geen andere shooters bestaan.
Nu je het hebt over een "Wow-effect", dat had ik dus bij Golden Eye en Perfect Dark op de N64 al, way before Halo dus. Vandaar misschien ook dat ik, in vergelijking met sommige mensen, Halo geen revolutionaire shooter vind en ook nooit heb gevonden. Het verhaal van Halo boeit me niet zo (trouwens, ik vind het verhaal in een shooter bij lange na niet het belangrijkste van het spel....als ik een game wil met een goed verhaal koop ik wel een mooie Adventure of een RPG), maar dit is natuurlijk persoonlijk. Ik heb gewoon meer met het "Spionage" thema van Perfect Dark dan met het "Man VS Alien" thema van Halo....als ik aliens of demonen af wil knallen zet ik Quake of Doom wel aan. Oh jah dat zijn de "simpele" shooters, en al helemaal een belediging voor Halo. Ja ach ja, ik hou daarvan
Ik heb zowel Halo als Halo 2 hoor, Halo uitgespeeld met m'n broertje (Co-op), Halo 2 nooit niet verder gekomen dan missie 4 ofzo. Online doe ik het ook niet veel, en als ik het doe met mensen die ik ken, en dan "omdat hun het ook doen". Het is een leuk spel, maar niet uber-goed zoals sommige mensen het doen overkomen....vind ik dan. De Master Chief vind ik ook geen cool personage, er zijn in mijn ogen shooters met veel coolere personages. Niet dat Joanna Dark nu zo uber-cool is, maar cooler dan de Master Chief vind ik der zeker Goed, het match-making systeem in Halo 2 is erg goed dat moet ik ze nageven....maar de gameplay zelf vind ik niet boeiend genoeg om het lang te kunnen spelen.
Laatst bewerkt: 2 jan 2006