1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, je bedoelt dus dat de kogels een soort van auto-aim hebben?

    De auto-aim die in PDZ zit vind ik net goed, je moet zelf nog steeds goed richten maar je wordt een klein beetje geholpen :p .
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Z3R0-P4R4DOX: Dan heb je dus gewoon een smaak die niet veel andere mensen hebben wat betreft Halo. ;) Bij alle goede punten die Halo toen gekregen heeft, zit natuurlijk wat persoonlijke smaak. Halo doet het gewoon goed bij heel veel mensen, maar niet bij iedereen blijkt. Tja, als het verhaal, de sfeer, de characters niet bevalt [waardoor automatisch het "wow-effect" weg is]...en als de reviewers dat ook hadden gevonden zou Halo denk ik ook alleen maar punten in de 8 hebben gehad denk ik.

    Ik zit nu, net na het uitspelen van PDZ, echt met een leeg gevoel. Het is niet "af". Óók niet voor een prequel. De laatste missie vond ik nogal opeens. Maar das dus ook maar net hoe je het ervaart. En over die auto-aim...tja. Erger dan in Battlefront kan het gelukkig niet worden. :p
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  3. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat je zegt. Ik heb nat als in Halo 1 het gevoel dat ik zelf de Headshots maak, en niet dat de computer dat voor me doet. *kuch* Halo 2 *kuch*
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ach ja....laten we het er dan maar op houden dat over smaak gewoon niet te twisten valt ;)

    Ik vind de Halo franchise geen slechte franchise, alleen het "Wow-effect" had ik dan blijkbaar al bij eerdere shooters :)
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ondertussen ben ik wel wat negatiever over de sp geworden, maar wat positiever over de mp. Tóch best leuk op Live. Je moet alleen de goeie games hebben. [en een headset zou handig zijn :'-( ]
     
  6. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoor maar bij je options in PDZ kan je gewoon je auto-aim aan en uit zetten.....

    je moet ook halo en PDZ niet vergelijken, het zijn gewoon 2 geheel andere spellen... waarvan de een het een leuk vindt en de ander het andere, als je tevens maar tot level vier bent gekomen en bijna niet op live speelt vindt ik niet dat je kan zeggen dat je het geen goed spel vindt, dan vindt het je genre je gewoon niet aanspreken en ben je er nooit verder mee gegaan..
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt half. Je kunt ze idd niet helemaal vergelijken met elkaar, maar je kunt er wel wat dingen uitlichten. Shooters hebben altijd een paar dingen die je wel kunt vergelijken. Die hoeven niet genoeg te zijn om een hele game te vergelijken, klopt, maar dat deden we ook niet.
     
  8. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    okey...

    naja dan zal ik ook maar even mijn plus van de ene en mijn min van de ander opschrijven...

    halo 2 vindt ik qua personage bestuurbaar heid meer het gevoel geven dat alles wat directer is en dat je wat meer in het caracter zit.

    PDZ vindt ik het loopsnelheid verschil per wapen vervelend, maarja aan de andere kant is het wel nodig om het arsenaal te balanceren.

    PDZ controller indeling vind ik beter.
    De a knop kan in halo 3 ze weer vervangen worden door de JUMP functie.

    Eigenlijk heeft PDZ geen CTF maar Capture Het Stokje... een nadeel want met die vlag viel je meer op... al maakt die Radar waar je met een enorme vlag op zichtbaar bent het wel weer een beetje nutteloos..
    instellingen als radar mogelijkheden en armor aan of uit zou ik in PDZ ook graag hebben gezien.. had PD1 ook... Een soort algemene handicap fuctie dus eigenlijk/

    om het een beetje samen te vatten, ik vindt de vernieuwingen in PDZ eigenlijk een soort van nieuwe standaard, die ik in halo 3 graag terug zou zien.

    (maar dan gewoon weer als bij halo 2 het arsenaal balanceren en niet de loopsnelheid aanpassen)
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij de vlag van de tegenstanders hebt gestolen, kunnen de tegenstanders je niet zien op de radar. De rarad reageert alleen op geluid en dus niet op een vlag (aangezien die geen geluid maakt :))
     
  10. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb dit spel nu een klein weekje gehad, en het viel me behoorlijk tegen.
    -Slechte storyline
    -Magere multiplayer
    -Weinig voertuigen
    -Slechte A.I.
    -Gadgets te simpel om te gebruiken
    -Het slaan gaat te langzaam
    -Coveren gaat te langzaam
    -Besturing te langzaam
    -Niet kunnen springen
    +Mooie graphics
    +Meerdere mogelijkheden per wapen
    +Co-op is wel geinig
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    mmm-m-magere multiplayer?????????? damn, heb je wel uit je ogen gekeken :{
     
  12. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    De verschillende modes waren wel oke, maar oersaaie maps en veel te weinig voertuigen.
     
  13. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet idd zeggen dat ik het met de eerste 6 punten wel eens ben. Ik heb het spel geleend van een vriend van mij.
    Ik begon dus single player te spelen en ik vond het best slecht. Ik vermaakte me niet egt. Maar toen begon ik multiplayer te spelen 8), dat is egt super. Het speelt zo lekker en het coveren en wegduiken zijn egt perfect te gebruiken!! Ik ben nu ook van plan het spel te kopen, eigenlijk alleen om de multiplayer. 't was egt een top ervaring.
    Maar dit is dus mijn mening, probeer me dus ook niet van iets anders te overtuigen he ;)

    Maar ik heb even een vraagje: Ik kon als ik zelf een spel startte op xbox live wel met een guest spelen, maar het lukt niet toen ik custom match deed? Weet iemand of dat wel mogelijk is.
     
  14. alibi

    alibi Guest

    dan moet de quest volgens mij op start drukken.

    ik heb gister de hele avond PDZ-multiplayer gespeeld met een vriend. ik als quest. ik was in het begin niet zo onder de indruk van het spel, voelde een beetje sloom aan. maar als je de besturing door heb, rennen zonder wapen gaat een stuk sneller, dan speeld het wel lekker! dus ben overgehaald en ik ga hem wel halen! echt een goede multiplayer!! deed me denken aan timesplitters 2 multiplayer.
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    ik vind het een beetje jammer met de besturing in Perfect Dark Zero.

    Aan de ene kant zijn de controlls vet goed, aan de andere kant vet slecht.

    + Aimen doe je zelf
    + aim kan heel nauwkeurig

    - als je snel van links naar recht wilt kijken remt de aim eerst van link af en gaat dan naar rechts. Dit gaat redelijk snel alleen het beperkt je reactie vermogen. M'n ogen en handen willen sneller dan mogelijk is.
    -Zelfs op de hoogste gevoeligheid is het nog te laag.

    Dit werkt elkaar heel erg tegen :mad:
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond die 2 voertuigen al te veel. De mogen ze er van mij gewoon uit laten hoor :)
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de hovercraft echt ruk! Het stuurt klote en is echt niks aan online. De jetpack vind ik zelf heel stoer. Vooral dat je kan transformeren van Jetpack naar zon ground geval vind ik heel stoer. Het enige klote wat ik vind is dat hij veel te overpowerd is. Owke hij is aardig makenlijk neer de te halen maar iemand die een beetje kan omgaan met dat ding wordt het tog wel een beetje moeilijk als je hem tegen je hebt. Ze hadden dit kunnen veranderen door onderandere tenminste die unlimited kogels weg te halen. Je kan nu gewoon eindeloos door blijfen knallen. Ze hadden anders gewoon die functie erop moeten maken dat als je te lang aan het knallen bent dat die gewoon ff jammed. Maar ik vind het wel leuk dat ze tenminste 1 leuk voertuigje online hebben gestopt. Meer was leuker geweest maar helemaal niks is te weinig :9
     
  18. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Ten eerste, ben ik het niet eens met je standpunt dat de multiplayer mager is.
    Er kan met 32 man online geschoten worden (nog maar een keer zon server gezien), en de gameplay is goed en verveelt niet.

    Slechte A.I. ben ik ook niet met je eens. Zet dem oeilijkheidsgraad is op Secret Agent of Dark Agent, dan is het al een stuk pittiger.

    Hmmzzz...niet springen? Ben jij ook al zon Bunny-Hop noob :p

    Hmzzz...daar vind k nou weer niks aan, altijd maar die noobs die in die dingen gaan zitten. :D

    Maarjaa...iedereen zijn voorkeur
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Over controls gesproken, zijn er mensen die net als ik soms last hebben bij het oppakken van een wapen? Ik hou Y heel de tijd ingedrukt en loop er dan overheen. Maar dat kan dus niet omdat je dan je andere wapen pakt die je al bij je had. Dat Y inhouden zit er bij mij zo ingeramd [door halo] dat ik er niet meer vanaf kom. Ik vind het ook een beetje gaar om daar ff stil te gaan staan, vooral als er een paar ventjes om je heen staan.
     
  20. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, je moet er echt eerst stil boven staan en dan pas Y indrukken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina