1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    je hoeft niet egt stil te staan, gewoon eroverheen lopen en als dan dat schermpje met de 2 wapens in je beeld staat druk je Y. Maar ik vind het idd ook even wennen.

2. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0

Je hebt gelijk, met 32 man knallen is veel. Maar dat de gameplay goed is en niet verveelt, is jou mening. Mij ging het al redelijk snel vervelen namelijk.

Maar dan: de AI is best goed?? Zeg je dat nou? Ik heb ze om eerlijk gezegd niks slims zien doen! Ze rennen allemaal naar je toe, of ze lopen tegen de muur aan enz...
    Dat het op Secret en Dark agent pittiger wordt, heeft niks met goede AI te maken, alleen met het aantal tegenstanders! En tja, een heleboel poppetjes die tegen de muur aanlopen, of minder....het maakt mij niet uit!

3. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dit bedoelde ik.

4. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het eens met dat pd0 absoluut zuigt...

het is opzich wel een aardig spelletje maar niet meer dan dat...

ik ben iemand die van shooters houdt... maar een game als dit...?

ik had in het begin wat ik al eerder zei hoge verwachtingen aangezien ghost recon uitgesteld werd...

nou pd0 kan helemaal niet aan die verwachtingen doen...
    ik vind online af en toe leuk maar dan met het groepje waar ik mee game...

ik vind online te rommelig uitzien daar bedoel ik mee de lobby voor games te kiezen enzo... allemaal te vol en te kleurig

en over de gameplay tja ach... niet echt boeiend...

ik kan wel zeggen dat van alle games die ik heb gekocht op de 360 tot nu toe... en dat zijn er 5 is pd0 de enige miskoop...

jammer maar ach binnekort ghost recon of een gepatchde cod2 en pd0 ligt onder het stof

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    tuurlijk, de lobby's zijn erg kleurig :{ ze zijn enkel blauw :{

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat hij liever sober uitziende menu's heeft...bv. Quake 4

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    *zucht... waar mensen al niet over kunnen zeuren

8. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0

wat lul je nou waar mensen over kunnen zeuren... wees blij dat er mensen zijn die zeuren anders was alles hetzelfde gebleven

damnz

en te kleurig bedoel ik gewoon kinderlijk... te feestelijk en te druk... maar ik geef hier me eigen mening... je hoeft je er niets van aan te trekken... ik zeg wat ik van dat spel vind... maar blijkbaar trek je je er wel wat van aan.

ik vind absoluut niet erg dat je erop in gaat... want dit is tenslotte een forum maar ga er dan wel inhoudelijk op in

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    maar ik bedoel.. noem het dan niet kleurig, want er is maar 1 kleur, en dan is het niet kleurig (kleurig=veel verschillende kleuren)

maar zelf ben ik ook erg aan mierenneuken, sorry ;)

10. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0

haha ja okay dan zat ik fout... volgende keer blauw foute kleur ahahah;)

11. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier ook mensen waarvan de xbox wel es blijft hangen als ze vanuit PDZ trug willen naar het dashboard via de y-toets? (vanuit het beginmenu waar staat dat je op de start-knop moet drukken)

Ik heb hier meestal alleen last van als ik het spel lang heb gespeeld. Want als ik PDZ opstart en vrijwel meteen weer afsluit door naar het dashboard te gaan om te proberen, doet ie het gewoon.

Heb er alleen last van bij dit spel. En mijn vraag is zou het aan het spel kunnen liggen of evt. aan de xbox?

12. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb naast PDZ ook Condemned maar met die heb ik nooit problemen gehad, mijn PDZ is 2 keer vastgelopen en meerdere keren dat de cd niet gelezen kon worden.

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Mmm, het probleem dat de Xbox 360 vastloopt wanneer je je Dashboard op roept ken ik wel bij meerdere personen.
    Ook bij PGR 3 is dit vaak het geval.

Of het nu aan de spellen ligt of aan de Xbox 360 spellen zelf, weet ik niet.

14. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu met perfect agent bezig.....wat is dat al moeilijk zeg:mad:......ik heb al 4 levels gehaald maar met veel moeite.

15. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ben meteen begonnen met Perfect Agent.....
    Maar zit vast in Level 6 geloof ik.
    Heb het al duizend keer geprobeerd maar komt niet verder. Oftewel, dan heb je op een gegeven moment geen zin meer.

Het is in elk geval een sneeuw level. Je hebt een pak aan, waardoor je een mannen stem krijgt.
    Je komt bij een feest, waar je je zelf binnen moed loodsen.
    Op agent, kom ik binnen en kan ik rustig naar die Kleine Alien (vind ik het lijken :p) lopen, waarna je tegen zijn dochter vecht via een Computer Spel.

Speel ik het op Perfect Agent, dan gaat als ik door de deuren loop en binnen ben, na verloop van tijd....
    VOORDAT ik binnen ben bij die kleine leipo het alarm af ofzo iets.
    In elk geval is de Missie Failed.

Terwijl ik geen bewaker weg zie rennen ofzo....
    Heel vreemd.
    Iemand TIps?

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Crouchen en de trap aan je linkerkant nemen en dan in de kamers kom je geen guards tegen...er kruisen in totaal maar 3 guards je pad, en dat is 1 boven op een balkon en 2 die de ronde deur naar de arena bewaken.
    Je moet dus sneaken en zorgen dat je niet gezien wordt.

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  17. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Serieus? :p

Wel vreemd, want op AGENT, kon ik vrolijk door het level heen lopen.
    Je komt dus binnen. Dan ga je de trap op jah....
    Dan krijg je camera's, die wanneer ze je zien, de deur dicht doen.
    Die schiet ik er dan af in cover mode, waardoor de deuren open gaan.

Dan loop ik door en ga je naar beneden.... Je ziet recht voor je al die RODE lasers. Daar loopt ook een bewaker rond, waarna je op (laten we zeggen) het binnen hof komt, waar geloof ik twee normale personen staan.
    ALs je dan rechtdoor zou lopen, kom je bij die ronde deur die je door moet om bij die kleine kerel te komen en zijn dochter.

18. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Mystery X

Moest je niet eerst een voice scan maken om de mansion te betreden op Perfect Agent?

19. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, je moet een van die wijven scannen die in het midden staan te ruziƫn over een jurk..

20. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds woensdag PDZ, en vind het een zwaar cool spel. Heb al wat Achievements verzameld maar mijn vraag is nu: kan ik ergens zieen hoe veel kils ik in totaal heb gemaakt. Netzoals wat je bij halo 2 kan zien, je stats dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina