1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je in een lobby zitten en als je op je naam klikt staat er volgens mij pregame stats, als je daar op klikt zie je je stats.
     
  2. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnxx :)
    En nog een vraagje over zo Achievement bij PDZ.
    Er staat dat ik 1000 kils in Killcount moet hebben. Moet ik dit doen in een ronde of mag het verspreidt zijn over al me Killcount games?
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mag verspreid zijn.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Karf

    Zou anders niet te doen zijn joh :p.

    Die moet je Scannen?
    Vanuit het begin ofzo?
    En dan kan je wel gewoon doorlopen? Of wat?
    Of zal je nog altijd de bewakers neer moeten schieten ofzo?
     
  5. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouw ik snap er nisk van. Ik heb absoluut meer dan 1000 kils (1650).
    En ik heb maar een keertje capture the flag gespeelt.
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij tellen ze alleen bij bepaalde spellen.
    KillCount of Eradiction ofzo.
    Ik heb ook al bij verschillende levels meer dan 10 minuten liggen overleven, maar hij telde nooit :confused: . DUs ik vraag mij af, in welk spel Type je moet overleven wil je de Achievement van 10 minuten overleven hebben.
     
  7. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Onslaught dacht ik
     
  8. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is echt zo ik speel alleen maar KillCount en kil me echt hemaal gek (ik haal altijd wel 200 kils in een half uurtje). Super gaar gewoon
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het gaar dat men zich gek maakt voor die vage achievements... Geeft geen enkele toevoeging... Er bestaat nog meer dan gamen....

    Ik zie het gamen als pure fun en doe dat alleen als ik er wat tijd voor heb / zin in heb. Ben bij PDZ pas bij level 7 en heb dit spel al vanaf begin december... nog niet online gespeeld omdat ik eerst singleplayer keer uit wil spelen. Mocht ik achievements krijgen, dan is dat leuk meegenomen, maar er extra voor gaan zoeken... nee dankje.
     
  10. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn niet alle games ranked en tellen niet mee
     
  11. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat het veel boeit idd maar ik sta op 179 headshots, maar de achievement van 100 headshot kills is nog steeds niet unlocked. Ook de 100 sniper kills achievement denk ik dat ik best wel ruim overheen zit. Maar is ook nog niet unlocked. Terwijl de 100 explosive kills wel zojuist unlocked is geworden.

    Is dit 1 of andere bug, is ie gewoon traag of telt ie idd maar een bepaald soort matches. Omdat bij de achievement wel iets staat van unlocked in any multiplayer game of iets dergelijks.

    En ben ik de enige die last heeft van het feit dat de zooi blijft hangen als ik het spel wil afsluiten d.m.v. naar het dashboard te gaan. Dit doet ie alleen als ik het spel lang gespeeld heb..:confused:
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm...keb ook zo'n soort probleem met infection. De achievement dat je 10 spelers moet "infecten" is erg makkelijk te halen zou je denken. Toch krijg ik hem niet. Ik heb al meer dan 10 players infected in 1 match. Ik krijg de achievement van "played 10 darkops games" trouwens ook niet terwijl ik dit óók al gedaan heb. [kben net bezig dus kan nog niet aan de 100 denken :p]

    Niet dat die achievements me erg boeien. Alleen grappig om andere mensen mee op te steuken...O-)

    Edit: Waar kun je eigenlijk de precieze stats zien?

    Edit 2: @ RHM: Best veel mensen schijnen het te hebben dat je Xbox vastloopt als je in PDZ naar je dashboard gaat. Heb ik nu ook al 2x gehad. Volgens mij heb ik het alleen maar van PDZ gehoord. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  13. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, beter om te weten dat het een foutje in het spel is dan iets met de Xbox. Ook al had ik het liever beide niet gehad.

    En die stats kun je vinden als je in een gamelobby zit. En dan met de a-knop op je eigen naam drukt. En dan staat er in dat rijtje show gamercard en d8 2e van beneden pregamestats. Daar kun je je totale kills, gespeelde matches enzo allemaal bekijken.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups, dan kan je daar idd zien hoe ver je bent.
    Alleen wil dat geloof ik nog niet altijd zeggen dat het precies klopt voor een Achievent.
    Aangezien het geloof ik idd aan de Achievent ligt en aan de GAME waar je je kills maakt, wil je bijvoorbeeld die 100 HeadShot Kills Achievent halen.
    Ik heb hem in elk geval met Eradiction gehaald.
    Dus zo zie je maar weer, dat dat flink kan verschillen.

    Alleen toch lijkt het mij logisch dat hij ze van Killcount gewoon mee teld.
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien eens zin op co-op op perfect agent door te lopen?
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor de achievement moet je de game afmaken dus niet voortijdig leaven!
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Lijkt mij leuk!
    Hebben we die ook meteen uitgespeeld, aangezien ik hier thuis met niemand Co-op doe eigenlijk.

    Voeg mij maar even toe, en dan beginnen we binnekort wel eens!!

    @ G-Force

    Dat is idd ook erg belangrijk!
    Wist ik ook eerst niet....
     
  18. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het spel moeilijk zeg op secret agent,gister 2,5 uur over level 4 gedaan:mad:
     
  19. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Deze foto is genomen bij een kennis van me en die heeft met PDZ precies hetzelfde probleem.
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Picture doet het niet....

    @ mello206cc

    Overdrijven kan ook :p.
    Maar ik heb nou niet echt het gevoel dat het zo moeilijk is. Althans, zo heb ik het niet ervaren.
    Ik zit dan nu wel vast bij level 6, zie mijn post paar posts terug.
    Maar het killen van tegenstanders vind ik nu niet zo danig zwaar, dat ik erdoor in de problemen zit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina