1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ok misschien overdrijf ik wel een klein beetje,maar gister heb ik over level 4 echt 2,5 uur gedaan8)
     
  2. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel een van de lastigste levels vind ik.. maar 2,5 uur op secret agent?! 8)
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg Mission 9 (in de Jungle) Solo op Secret Agent maar niet gehaald. Dat eerste stuk waar je belaagd wordt door tegenstanders overleef ik net, maar daarna is het bij de eerstvolgende zooi tegenstanders met me gedaan....
     
  4. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vreemde game is Perfect Dark!

    Mn eerste indruk was echt slecht, ik voelde me geript! Het spel rammelde aan alle kanten, de single player is verrot en de multiplayer was niet veel beter.
    Na enkele dagen in een donker hoekje gelegen te hebben heb ik het toch maar weer es geprobeerd...

    Tot mijn verbazing begin ik nu de multiplay over Live een beetje onder de knie te krijgen en het is best leuk! Ik denk dat veel spelers snel afhaken door de vreemde besturing en het lastige richt systeem.
    De singleplayer is nog steeds dikke prut btw. Daar kan ik echt niks mee.
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat stuk dat je in de jungle komt met helicopter en dan wordt neergeschoten? Je staat in een plas water en je moet je helicopter verdedigen?
    Best wel k*tstuk want ik FAIL daar constant doordat dat ding kapot wordt geschoten en ik alles doe om die tegenstanders neer te knallen...
    Anyone?
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mmm, ik kan mij er wel in vinden.
    Het is gewoon even wennen, aangezien je toch wel wat skills nodig zult hebben, wil je je tegenstander op LIVE gauw om leggen.
    Het op het 'Hoofd' schieten is gewoon erg belangrijk!

    Hierdoor zal het even wennen zijn.
    De SP is wel lachen, maar op daar idd PDZ voor te halen?

    'Neej' :)
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem een plasma rifle. Blijf altijd bewegen. Er zijn 2 plaatsen waar de tegenstanders steeds respawnen. Dat zijn de plaatsen waar je het die plaats kunt veraten. Ren steeds op en neer tussen deze plaatsen en schiet zo veel mogelijk neer. Af en toe moet je eens terug rennen omdat daar dan enkele tegenstanders staan die op de helicopter schieten. Probeer dit zo een paar keer dan haal je het wel (zo lukt mij het tenminste op perfect agent)
     
  8. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toen een shotgun gepakt en met de secundair functie de radar gebruikt, maar wat ik echt irritant vind is later in dat lv dat je tegen 2 jetpacks moet vechten...dat wil me gwoon niet lukken...iemand wat tips misschien?
     
  9. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    neeh man je pakt die gun van iemand die je neer schiet in die jungle die gun die secundary nacht visie heeft en je knalt ze allemaal zo neer !!
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog niet zo makkelijk op perfect agent. En die wapens liggen ook links bij de kratten, en owjah, het is niet echt een nacht visie wat je dan hebt. Wel een hele handige tip voor die missie. Als je al die ventjes hebt doorgemaakt en de piloot leeft nog, dan zegt hij iets van "I can handle it from here" en dan mag jij verder met het level. Als je dan eerst naar de piloot loopt krijg je van hem binoculars waarmee je bij elk pistool dezelfde visie kunt krijgen als bij het voorgenoemde wapen. Dan kun je dus met bijvoorbeeld de plasma rifle hetzelfde zicht krijgen. Zeer handig in dit level ;)
     
  11. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    met mp5 of rc-p90.. steeds een paar rounds naar ze schieten en snel weer terug naar rechts stappen voordat ze je kunnen raken.. en dat een paar keer herhalen.. moet wel werken volgens mij..
    het is makkelijker met een plasma omdat je dan terwijl je cloaked bent rustig kan richten..
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me nu net bedenk. De plasma rifle kun je pas voor het eerst in het level daarna krijgen. Als je dat eerste doet op agent settings, is hij wel makkelijk te krijgen.
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat stuk bedoel ik :) Ik krijg het wel gehaald, maar net zegmaar. Na het gevecht is sowieso mijn armor weg en heb ik nog een klein beetje health. De eerstvolgende zooi tegenstanders een stukkie verderop is daardoor al niet meer te doen....nja ff oefenen nog maar dan :+
     
  14. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga altijd achter dat standbeeld zitten.. links, in de buurt van die kratten met rc-p90's erop..
    en dan van daaruit alle vijanden mollen.. die kale gastjes met bruine kleding eerst, die gooien namelijk grenades..

    meestal lukt het wel om het grootste gedeelte van mn armor te behouden
     
  15. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ty man, ik zal het vandaag uns gaan proberen. Trouwens die piloot die je kunt redden vind ik eigenlijk maar super irritant, je hebt niet egt veel aan...maar dat je die binoculars krijgt is idd wel handig.
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het over de piloot in het begin van het level of over de piloot halverwege het level?
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ha! De game uit op Agent moeilijkheid.
    Op naar de volgende moeilijkheidsgraad! :cool:
     
  18. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik deed bij dat level is een laptop gun daar achter ergens gooien, een rcp90 halen en dan van links hun flanken. Als je een beetje voorzichtig doet en met een fs16 een paar nades hier en daar schiet kom je wel goed uit
     
  19. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook vandaag *) , had de game al op Agent op Co-op uitgespeeld.

    Ben nu ook begonnen aan Secret Agent SP en Co-op. (Wel leuk dat niet alleen de ventjes wat sterker zijn, maar dat je in level 2 er bijvoorbeeld ook beveiligingsturrets zijn bij gekomen).

    Wel leuk die achievements, anders zou ik denk ten eerste de SP niet helemaal hebben gespeeld en ten tweede niet meer dan 1 x. Nu ga ik ze proberen allemaal op SP en co-op te halen *) .

    Het vetste level vind ik trouwens de ene laatste (die met een soort brug) eerst schoot ik veel ventjes met mijn sniper neer, daarna pakte ik weer mijn m60 en maaide ze van dichtbij om :)
     
  20. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al waar het ana ligt dat je sommige achievements volop laat krijgt:confused: heb nu al 130 darkops games gespeeld nog geen achievement en al 1145 headshots en nog geen achievement.
    Echt raar:confused::{
    Ik ga nu de co-op spelen op perfect agent, hoop dat ik dat niet voor niks hoeft te doen en wel gewoon me achievements krijgt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina