Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Met campaign zijn er volgens mij geen problemen met achievements.
    Ik kreeg in ieder geval de achievements steeds direct.
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    nop tis vooral bij mp.

    maar heb geduld ik had 750 kills nodig om mij achievement van 100kills te krijgen.
     
  3. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de achievement van 100 kills moeten deze kills wel allemaal in killcount gemaakt worden. Ook heb je een achievement voor 100 kills in team killcount. Als je kills maakt in Dark-Ops of in Capture the Flag ofzo dan tellen die niet voor deze achievement. Ik kreeg die achievement wel pas rond de 115 kills maar 750 is een beetje overdreven :9
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn jullie favo wapens van het spel. Ik hou egt van de shotgun en double ugl (meer close range dus). Maar bij de grote lvs ga ik meestal tog snipen met de jackal, hoewel ik daar nog wel wat in moet oefenen.O-)
     
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hangt meestal van het level een soort spel af. In deathmatch met urban en temple vind ik de RCP90 het fijnst, vanwege de secondairy functie. Verder zijn smg's relax om headshots mee te maken. In infection speel ik altijd met een shotgun, vanwege de radar mimic. Bij onslaught zijn een hawk, mijnen, zwaard, shotgun wel handig voor kleine ruimtes en close combat. Bij eradication gebruik ik vooral silenced wapens met zoom (om van een afstand headshots te geven). Verder gebruik ik veel de superdragon als wapen naast een van mijn hierboven genoemde wapens (shame on me).
     
  6. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de FAC-16 en dwp-5 flex omdat daar een silence opzit
    en de cmp15 ofzo(die met die hologram) en die shotgun vind ik egt zwaar kut vetste vind ik tog de sniper ook al kan ik er totaal niet mee omgaan:)
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Jackal vind ik echt ubervet :cool:

    Online alleen de Jackal instellen als wapen die je kan vinden (en hooguit de Magnum of een andere handgun ofzo als beginwapen) vind ik het leukste, ook het eerlijkste :)
     
  8. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de SuperDragon echt zon noob wapen, het heeft echt geen skills nodig om alleen maar die nades af te schieten. De fs16 vind ik nog wel goed en gebalanceert, je hebt wel een nade maar die schiet ook niet ver en als je mist ben je de lul omdat de reload zo lang is.
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het juist fijner dat die grenades dan minder ver komen. Die van de Super Dragon komen té ver en stuiteren op muren. Is veel lastiger om gericht te schieten. Ik vind dat trouwens wel het meest relaxte wapen.

    Keb trouwens nog een vraag. Hoe krijg je die tertiare function aan? In de sp lukte me het op de een of andere manier met de superdragon, maar weet niet meer hoe. Ik kan ook niks in het boekje vinden. :confused:
     
  10. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechtertrigger ingedrukt houden, en dan op de linkerschouderbutton drukken:)
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Net andersom ;) Rechterschouderknop (ofwel de knop voor secundaire functie) ingedrukt houden en linkertrigger indrukken :)
     
  12. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow hehe sorry was ik zelf ook even in de war
     
  13. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx,ik wist ook na al die weken nog niet hoe je dat moest doen:eek:
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat volgens mij wel in de handleiding hoor....
    Anders zou ik ook niet weten hoe ik het weet :+
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het liefst met de jack pack hehe, das het beste wapen moet je nooid herladen en je kunt er ook nog snel mee vliegen hehe.
     
  16. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ja herladen kan soms heel irritant zijn als ze met z'n 5en op je af komen en schieten terwijl je zelf aan het herladen bent:mad:
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    yep.

    daarom zet ik me graag om het hoekje of blijf ik bij een paar teamgenoten om te helpen moetsen ze mij aanvallen.

    maar tis wel irritant dat je bijna 2 keer moet herladen om iemand te killen terwijl het soms bij secundaire fire na een keer gaat
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  18. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er nog meerdere levels? vind het namelijk zeer weinig!
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is even afwachten.
    Bedoel je MP levels of voor de SP?
    Denk dat je MP bedoelt, althans, dat lijkt mij logisch.

    Vraag mij ook wel af, aangezien het idd niet erg veel map zijn. Hoewel ze toch wel verschillen van elkaar, als je zelf bepaalt welke poorten je wel en niet open hebt staan.
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat ze bezig waren met remakes van de eerste pd van op de n64
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina